![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik had me voorgenomen om het boek "En nu is het aan ons" NIET te kopen. Toen ik het doorbladerde in de boekwinkel, heb ik het toch gekocht. Ben ik nu een sympathisant v.h. VB ? |
|
|
|
|
|
|
#182 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Of zijt ge nu plots wel een voorstander geworden van de lockdown en deze milde quaraintaine. |
|
|
|
|
|
|
#183 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Patrick zit in team "culling", als je niet eens zijn posts wil lezen, waarom reageer je dan?
|
|
|
#185 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Verklaart de campagne op dit forum tegen hem. Ik begon me al af te vragen of ik iets gemist had, nee dus
alleen ezels met een geheugen stoten zich geen twee keer aan dezelfde steen Laatst gewijzigd door spherelike : 5 april 2020 om 18:05. |
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is een vaststelling
+ een vraag... Dat was een antwoord op daiwa. Laatst gewijzigd door Boduo : 5 april 2020 om 18:03. |
|
|
|
|
|
#187 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We zijn ondertussen al meer dan 100 jaar verder. Bij de huidige uitbraak kwamen veel maatregelen te laat maar ik geloof dat bij volgende uitbraken er veel sneller zal gereageerd worden om een pandemie te voorkomen en potentiële besmettingen zo snel mogelijk te isoleren.
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
|
Van Ranst heeft in het verleden wel enkele bedenkelijke politiek geladen uitspraken gedaan.
Maar als voornaamste spreekbuis van de Risk Assessment Group doet hij het niet slecht. Het is een zeer moeilijke en zeer ondankbare taak. En Van Ranst beslist enkel over de kleur van zijn trui: zijn taak - samen met anderen trouwens - bestaat er voornamelijk in te analyseren en uitleg te geven. |
|
|
|
|
|
#192 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 5 april 2020 om 18:15. |
||
|
|
|
|
|
#193 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Steven Van Gucht komt nu veel meer aan bod en deze expert zijn geloofwaardigheid is bij mij alleen maar gestegen. Er zijn trouwens meer dan genoeg experts virologen die bijna over elkaar struikelen om uitleg te geven in de media om Van Ranst zijn leugens niet te moeten aanhoren. |
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
|
Erg die haters. iedereen uitschot noemen zonder uit te leggen waarom. Erg hé die haters.
|
|
|
#195 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Jambon heeft zich verontschuldigd voor dit "niet geverifieerd" bericht (lees leugen, overdrijving, stemmingmakerij,...) heel terecht van onze viroloog, hij stijgt nog in mijn achting
alleen ezels met een geheugen stoten zich geen twee keer aan dezelfde steen Laatst gewijzigd door spherelike : 5 april 2020 om 18:22. |
|
|
|
|
|
|
#196 | |||
|
Minister-President
|
Citaat:
https://covid19.homeaffairs.gov.au/ Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#197 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
|
Je ziet waar haat echt zit. Algemeen geweten dat links veel meer onverdraagzaam is dan rechts. Zie je keer op keer op dit forum.
|