![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Lokaal Raadslid
|
![]() volgens mij moet het allemaal kunnen het zijn toch ook gewoon maar mensen zoals ons .
En als het over de rechten en het welzijn gaat van het kind dan kunnen we nog lang blijven doorgaan hoor . Want dan moesten ze in veel gezinnen gaan controleren je hoort niets anders dan gezinsdrama hier en gezinsdrama daar en mishandeling hier . Dus kan het in hetrogezinnen ook fout lopen en sexuele aard daar kies je niet voor dat is gewoon zo dus als het kind van sexuele aard hetro is dan zal dat ook zo blijven waarom sommige mensen zo schrik hebben van mensen die niet voldoen aan hun levensstandaart dat begrijp ik niet . ieder heeft recht van doen en laten zolang je er iemand anders niet mee kwets . |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En waarom zijn homo's in jouw ogen niet normaal?
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Sam 2. Mijn respect voor homo's neemt drastisch af, ik blijf het herhalen. De holibi (ja voor mij is het hoLIbi) federatie zorgt ervoor dat mensen meer en meer afstand nemen van de aanvaarding van homo's net omwille van het voortdurend pushen van zaken die niet kunnen met name homohuwelijk, homo-adoptie Nog altijd geen antwoord op mijn vraag, ik blijf er op wachten.
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Homofilie is immers een BEWUSTE KEUZE en geen fataliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
god bestaat niet.
![]() |
![]() |
#187 |
Minister-President
|
![]() Ten eerste heeft god hier niets mee te maken en ten tweede vraag ik me sterk af wat die zogenaamde god denkt van alle homofoben met hun homohatende taal!
En homo zijn is geen bewuste keuze laat ons daar zeer duidelijk in zijn, dat ben je gewoon, je hebt nu eenmaal die gevoelens en je daar tegen verzetten is niet goed, kan zelfs "gevaarlijk" zijn en daarmee bedoel ik eigenlijk je ongelukkig laten zijn en da's toch duidelijk niet de bedoeling maar voor sommigen blijkbaar wel: sommigen gaan uit van liever een ongelukkige hetero dan een gelukkige homo.
![]() |
#188 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#189 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dus antwoord : ja |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ik heb nergens gezegd dat homoseksualiteit een bewuste keuze is... je verdraait dus mijn woorden,typisch voor homofoben! En ik moet niets worden kwijtgescholden omdat ik gewoon niets misdoe!
![]() |
![]() |
#193 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Nee, maar ik ken ook zulke gezinnen, twee kinderen ook...Vader onlangs ontdekt dat ie homo is...Hij is ook op tijd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar wat lees ik nog in Leviticus? 7, 22 : Gij moogt geen vet van rund, schaap of geit eten. 10, 9 : Wanneer gij of uw zonen opgaan naar de tent van de samenkomst, moogt ge geen wijn of sterk drank drinken, anders sterft gij. Dat is een blijvend voorschrift, al uw geslachten door. 19, 19 : Onderhoud mijn wetten. Gij moogt geen dieren van verschillende soort kruisen; gij moogt op uw akker geen twee gewassen zaaien; gij moogt geen kleren dragen van tweeërlei stof. Geen T-shirts van katoen en polyester? Nooit een druppel alcohol? Enkel brood met tarwe van akkers waar geen ander gewas op stond? Zou iemand die Leviticus gebruikt om homo's te verfoeien zich dan ook aan de bovenstaande geboden willen houden? Je ben een goed religieus fundamentalist of niet, toch? Of zal dergelijke persoon dan op zijn/haar stoeltje beginnen wrikkelen en zeer ingewikkeld beginnen uitleggen dat je het een en het ander (maar andere dingen dan weer niet!) in een historisch, cultureel en sociaal perspectief moet plaatsen etc. etc. Veel gewauwel waaruit volgens mij maar één zaak zal blijken: die persoon heeft het niet voor homo's, heeft daar niet het minste argument voor, en grijpt, tot zijn/haar eigen grote ondergang, naar een tekst van bijna 3000 jaar oud...
![]() |
![]() |
#195 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#198 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Homo zijn enerzijds en janet zijn anderszijds is ook een verschil volgens mij...
Ik haat van die gasten die heel verwijfd doen, die een grotere seut gehalte hebben dan de gemiddelde vrouwelijke seut, beginnen te bleiten bij tminste enz. en er dan nog allemaal trots op zijn ook... |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is nu eenmaal essentieel in haar werking. Vergelijk bijvoorbeeld de parlementaire demokratie.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door PAJOT : 12 oktober 2005 om 18:26. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() daarom is er zoveel oorlog ? daarom is er zoveel miserie ? daarom zijn er homo's ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |