![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#182 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar zelfs over dat huiselijk geweld: mijn eigen "christelijke" ouders zijn een perfect voorbeeld geweest van "huiselijk geweld". Ik begrijp niet wat dit te maken heeft met de islam of met criminaliteit door jongeren uit islamitische gezinnen.
![]() |
#183 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
#184 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik denk dat er altijd wel mensen zullen zijn die proberen om religie te misbruiken. Net daarom is de scheiding tussen kerk en staat zo belangrijk. Net daarom vind ik democratie en vrije meningsuiting zo belangrijk. Hét verschil is dat de Islam geen scheiding tussen moskee en staat toestaat. De wetten van God zijn immers beter dan de wetten die de mens maakt. Bij het Christendom ligt dat anders. Die Romeinse keizers waren aanvankelijk helemaal geen Christen. En hoe konden die eerste Christenen zoiets als Christelijke wetten maken wanneer de keizer een ander geloof aanhangt? Zij MOESTEN dus wel een scheiding tussen kerk en staat maken. Veel politiek correcten verwijzen hier graag naar de middeleeuwen. Maar dat was later. Toen w�*s de scheiding tussen kerk en staat al bekend in het Christendom. |
|
![]() |
![]() |
#185 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
U spreekt nu over extremisme net zoals je die hebt bij katolieken, joden, sikhs, hindoes etcetera(kijk maar eens naar Jesus camp of doe maar eens een search naar de hilltop youth of Meir Kahane). Ik doe en ik denk voor mezelf. ik heb geen Paus nodig om mij te vertellen wat mijn religie inhoud, dat bepaal ik zelf wel en mensen als De Winter of zoals u nu doet die mij eventjes gaan vertellen hoe ik geloof kan ik ook al missen als kiespijn. De onderwerping waarvan sprake is is net het GELOOF in God en in het proberen naleven van de richtlijnen. Deze zijn onder andere uw respect betuigen voor mens en natuur, gezond leven, de omgeving niet verzieken, de minderbedeelden helpen en voor de rest nog een stapel dingen zoals u die wel kent van de 10 geboden. Mijn ongeloof over wat mensen denken dat Islam inhoud groeit met de dag. En dan heb ik het niet alleen over julie maar ook over de extremisten van Islamitische zijde. Er is NIKS maar dan ook NIKS dat het het vermoorden van nschuldige mensen van gelijk welke religie of overtuiging goedpraat in Islam, hetzelfde met veel andere zaken in het geloof.
![]() |
#186 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Naar De Winter met zijn fascistisch verleden, heden en toekomst. Naar de mensen die nog voor ze aan de macht zijn reeds verkondigen dat niet alleen de buitenlanders terug gestuurd moeten worden maar dat daarna de sossen aan de beurt zijn en niet alleen weg uit Vlaanderen maar uit heel Europe. Waar eindigt het dan? Moeten luisteren naar een partij die vol van vergif zit en geen enkele werkbare oplossing heeft dat van Belgie een nog beter land kan maken? En weerom, als 12 jarihge heb ik slaag gekregen van een bende Vlamingen gewoon omdat ik Turk was. Ik ben geintegreerd woon hier reeds 32 jaar en voel me hier thuis, kortom dit is mijn vaderland. En toch wordt ik elke dag nog geconfronteerd met rascisme en dan vooral uit de hoek van mensen die ik ken die ofwel voor het Belang stemmen ofwel voor hen opkomen. Ge zijt van Sint-Niklaas? Awel vraagt Frans Wijmeersch maar eens in het privaat naar zijn mening, ga maar eens naar hun diets stamcafe vlakbij de markt. Ga daar eens een pint drinken en zie wat ze ECHT denken van mensen zoals ik.
My tombstone will read GAME OVER Laatst gewijzigd door Fishie : 11 oktober 2006 om 03:21. |
|
![]() |
![]() |
#187 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het veel meer zegt over hem dan over mij of over gelijk welke politiek correcte. Komt er nog eens bij dat ik ook nie echt politiek correct bezig ben hier.
![]() |
#188 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Veel fijner om te doen alsof(een veel te grote)minderheid van de moslims representatief is voor ons en maar direkt iedereen te vilifieren. Wete nog wat er gebeurt is de laatste keer wanneer een hele bevolkingsgroep op die manier geviseerd werd?
![]() |
#189 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dezelfde die overal weapons of mass destruction zag en meegeholpen heeft om het Amerikaans volk een rad voor ogen te draaien(ik heriner me die zielige optochtjes van het Blok nog met de zin BUSH HEEFT GELIJK op). Ze zit daar goed, dat ze haar daar maar houden. Even verder over Ayaan Hirsi Ali, ze is op een illegale manier Nederland binnen gekomen, heeft gelogen over haar afkomst en achtergrond zodat ze politiek asiel verkreeg alhoewel dat ze daar helemaal niet voor in aanmerking kwam, heeft het systeem op alle mogelijke manieren misbruikt en is er nog zwaar voor beloond ook. En julie klagen dan over Abu Jah Jah(die trouwens geen haar beter is, maar das een andere discusie). En mensen zoals ik, we spreken. Er wil blijkbaar gewoon niemand luisteren. U bent daar trouwens ook heel sterk in.
![]() |
#190 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
We zijn op massaal op straat gekomen, maar hey dat deet er niet toe. Het was fijner voor de pers om feestende Palestijnen en Taliban te tonen dan wat er echt door de overgrote meerderheid van de Moslims ging.
![]() |
#191 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het is verminking van het lichaam(iets dat we niet mogen bij mens nog dier, uitzondering is de besnijdenis bij de man) en ontneemt de vrouw haar recht op een orgasme.
![]() |
#192 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dat heeft niks met ras of met religie te maken maar is gewoon een sociologies fenomeen. Kijk maar naar de States en hun problemen met criminaliteit voor een beetje perspectief. Of gaan julie nu ook beweren dat de afstamelingen van de Amerikaanse slaven, de African Americans ook per definitie crimineler zijn dan de blanke Amerikanen?
![]() |
#193 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
De landheren en de kerk onderhielden een soort van balans tussen hen om het gewone volk er onder te houden. Er is een gezegde bij ons, beter een Moslim in een seculier land dan een moslim in een Islamitische dictatuur. In een seculier land zijn we vrij te geloven zoals we willen, in een land zoals Saudi Arabie gaan anderen ons dicteren HOE we moeten geloven, en dat is net verkeerd. De vrouw en man in Islam zijn verschillend maar gelijkwaardig, da man heeft rechten en plichten tegenover zijn vrouw en de vrouw heeft rechten en plichten tegenover haar man. Physiek geweld hoort daar niet bij. De Sharia is het meest misbruikte deeltje van de Islam en is eigenlijk opgezet net om mensen te beschermen van barbaarsheden. Om iets te kunnen uitvoeren onder Sharia moet men beschikken over drie volledig onafhankelijke getuigen wiens getuigenis hen geen enkel voordeel kan opleveren. Veel geluk om dat te vinden bij een geval van overspel. En zelfs na dat wordt vergeving aangeraden, straffen bestaan ja maar aan de slachtoffers wordt gevraagd om te vergeven en NIET te straffen of een lichtere straf te vragen. Dat zijn serieuze nuances die jammer genoeg zelden of nooit toegepast worden.
![]() |
#194 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#195 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#196 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#197 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#198 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#199 |
Minister-President
|
![]() Hier bestaat discussie over. Dit is uw interpretatie. Hier was een aantal maanden geleden een heel lange discussie over met Edina. En als ik het mijj goed herinner discussieerde ook Circe mee.
|
![]() |
![]() |
#200 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |