![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze heeft mij doen nadenken en de ogen geopend. Ik ben steeds Vlaamsgezind geweest,en zal dit ook blijven. Duidelijk dat haat een slechte raadgever is,ook al blijf ik bij mijn mening Rudy dat ik binnen het Liberaal Appel steeds oprechte intenties heb gehad,mij voor 300% heb ingezet,en het niet verdiende om voor een tuchtcommissie te verschijnen. Ik heb deze partij nooit willen schaden,integendeel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#184 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom stel je de vraag niet of de vader kan bewijzen dat zijn zoon ongewapend was? Die (toevallig) 3 wapens kunnen er natuurlijk op eigen kracht gekomen zijn. Tot het tegendeel bewezen is echt ik alvast meer waarde aan het woord van de politie dan aan het woord van een verdachte. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Effe een hele hoop pagina's gelezen in deze topic.
Heel veel geblaat.maar het resultaat is evenredig. Zowat iedereen, links rechts of antidemocraat is het er over eens dat overvallers die tijdens de uitoefening van hun b"beroep" overhoop worden geschoten erom vroegen. Ik ook dus. Maar ik wil niet in die agent zijn schoenen staan. De vorige agent die een soortgelijke actie ondernam is nu aan het afbetalen.Die is veroordeeld omdat ie zijn job deed. 1 klein gelukje voor onze Mechelse active diender.. hij moet maar 1 kogel invullen op de 35 bureaucratese formulieren.
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() Bij een steekpartij in de buurt van het Koxplein in Borgerhout zijn drie gewonden gevallen,waarvan er twee met messteken in de nek en in de buik in kritieke toestand werden afgevoerd.
Eén persoon verkeerd momenteel in levensgevaar. Blijkbaar gaat het om een afrekening tussen Antwerpse en Mechelse jongerenbendes. Aanleiding van de ruzie was de overval op het MC Donald's-restaurant Informatiebron:VTM PAG 111 |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Niet moeilijk dat er afrekeningen komen.Als iedereen andere gaat beschuldigen alvorens er een rechtspraak is dan krijg je zulke situaties.Er zijn altijd voor en tegenstanders van de dader alsook van degene die zen werk heeft gedaan en nu ineens als moordenaar wordt afgeschilderd.Daarom zijn teksten als deze van peter aanzetten tot woede en geweld,knap dat hij zen fouten toegeeft maar in vele gevallen is het kwade al geschied voor het berouw komt.De agent heeft gehandeld zoals hij is aangeleerd en terecht ,je kan het risico niet lopen dat deze criminelen gaan lopen om volgende week in een ander restaurant onschuldige slachtoffers achter te laten.Want wie kan zeggen dat het hun eerste keer was en hun laatste,wie kan zeggen dat ze niet op de klanten zouden vuren ,niemand kan dat zeggen en ook niemand kan het risico nemen om hen de kans te geven in herhaling te vallen.Zulk gespuis moet je tegenhouden desnoods met een kogel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allez de ruzie over drie bladzijden is eindelijk bijgelegd...
![]() Intussen weer een steekpartij onder "jongeren"... zijn er niet mer details bekend ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan iemand me dat eens eventjes uitleggen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Peter, ja ik heb een adres, maar als ik hier soms zie hoe je persoonlijke gegevens misbruikt, heb ik geen zin om deze aan jou te bezorgen. Als je toch zo populair bent en vele leden hebt bij je VN(R)Pewging, moet daar toch eentje bij zijn met een scanner! Scan het in, bezorg het me en als het zou blijkt te zijn, zal ik grig toegeven me in jou vergist te hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En sorry voor mijn soms negatieve commentaren op u Peter.
![]() |
![]() |
#194 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kleine mindering, grote zuivering. Proficiat mijnheer de agent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Vreemdeling
|
![]() Volgens een artikel in Het Laatste Nieuws (regio Mechelen) heeft de politieagent die het het fatale schot afvuurde, de jongen nog willen reanimeren...
![]() Maar AEL roept direct "rasistische moord" en "de jongen is ter plaatse geëxecuteerd " enz... ![]() De politievakbond van het VSOA-Mechelen vindt de insinuaties die gemaakt worden door de familie van de jongen - gesteund door de AEL - over de dodelijke schietpartij niet op hun plaats en ongepast. Zij vinden dat er voorgelopen wordt op het onderzoek. Daardoor worden de objectiviteit en sereniteit van het onderzoek nu al in twijfel getrokken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als het inderdaad een ongeluk was dan nog moet die politieagent aangeklaagd worden. Onopzettelijk doodslag is dat. Hoe die politieman zich moet voelen? Slecht hoop ik wat hij gedaan heeft is ook niet min he, raar dat niemand zich afvraagt hoe de familie van diegene die doodgeschoten zich voelt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar ja inderaad onderzoek afwachten . |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De politieagent was toch in functie... voerde zijn werk uit. Een onderzoek naar de juiste feiten is normaal, maar aangeklaagd worden omdat hij zijn job uitvoerde, vind ik niet normaal of er zou tijdens het onderzoek feiten moeten opduiken die niet "volgens het boekje" gingen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Peter ik wacht nog steeds op je bewijs (brief)!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nee u hebt het helemaal niet mis,de politieman zal zich zeker rot voelen en ik denk dat hij nog lang de beelden voor ogen zal zien.Deze mensen worden erop getraind maar in werkelijkheid is het toch nog anders.Die jongen was fout en wist zeker van tevoren dat wat hij ging doen levensgevaarlijk was.Hoe voelden de mensen zich toen die bende binnenviel je staat daar hamburgers te bakken en ineens vallen er enkele overvallers binnen ,zelfde voor de mensen die er zaten te eten.Ik denk dat op zulk moment je hele leven voorbij flitst en dat je alleen maar hoopt dat de politie er snel is.En als de politie moet vuren om de mensen te beschermen dan is dat zo ,en de politie treft hier geen schuld ze deden hun werk.
|
![]() |
![]() |