![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een fantaste ? Gezien de uitzending Telefacts en hoe de moeder uiteindelijk werd gevonden na wat anoniem getip, dan kan ik enkel concluderen dat ze oftewel zeer goedgelovig is, oftewel niet bijster intelligent. Ik vrees voor dit laatste, maar daar kan ze zelf niets aan doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Slettebak weet zelfs niet bij benadering wie de vader zou kunnen zijn.
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
T' is eens wat anders dan smoelenboek. Zo te horen zal je er u heel erg thuis voelen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 oktober 2010 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proficiat. Geeft u een feestje als het 25 jaar is? Een virtuele pint misschien voor uw mede-forummers.
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welk prachtig scheldwoord hebt u voor deze "vaders" klaar? Ach ja, ik vergat het, een man mag zijn pleziertje hebben. Alles wat erna gebeurt, is voor rekening van de vrouw en als zij in haar paniek domme dingen doet, ligt dat natuurlijk voor de volle 100 % aan haar. Ik heb altijd horen zeggen dat God eerst de man geschapen heeft omdat hij een kladwerk wou maken voor Hij aan het degelijke werk begon. Ik begin hoe langer hoe meer te geloven dat het waar is. Al dat achterlijke macho-gepraat, die scheldwoorden, het oordelen over een vrouw die net BEVALLENis (ja, heren geen van u heeft eigenlijk een idee wat dat betekent: BEVALLEN!), het is gewoon ziekelijk!
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zij gedaan heeft is ziekelijk egoïstisch. Volgens mij zal ze zelfs blij zijn dat haar andere twee kinderen ook afgepakt zijn. Wedden dat ze alweer ligt te vogelen?
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw praat is meer dan walgelijk.
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw naïviteit ook.
Tenzij je iets tegen mannen in het algemeen hebt of iets gelijkaardigs op je kerfstok begrijp ik niet uw walgelijke reactie als moeder die dat goedkeurt.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 oktober 2010 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wedden dat ze de twee anderen ook zal afstaan...laat plaatsen? (definitief)
En als ze volwassen zullen zijn zal ze aan de deur staan...met traantjes...en achter geld komen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 oktober 2010 om 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zo'n venten komen met 12 in een dozijn, zolang die vrouw niet in haar 'overgang' zit kan ze nog een handvol 'ongeplande' nakomelingen hebben.. Er iedereen moet zijn verantwoordelijkheid nemen, maar een bevruchting heeft méér verregaande consequenties voor de vrouw dan voor de man..dat is nu eenmaal zo..dus verwacht ik van een vrouw meer wijsheid in die optiek.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 8 oktober 2010 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het woord slettebak was er te veel aan Mambo. En ondergraaft je verdere argumentatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Gent noemen we zulke slettenwijven "hoer als een paard", ook wel eens snollen of matrassen. En zoals gebleken is het zo. Dan nog een hoer die haar kleine dumpt in de parking als een zak vuil. Net zoals ze de vader hiermee gedumpt heeft en hem ook als vuil versleten heeft. En wie daarmee akkoord is, wat hier toch links en rechts blijkt te zijn, is ontdaan van alle morele waarden en normen. Dit is marginaliteit gemaximaliseerd. Blijkbaar heeft dat zo zijn volgelingen zie ik. En je vergist je van intellectuele literatuur. Het moet zijn ; In 1795 schreef Markies de Sade zijn erotische werk La Philosophie dans le boudoir ou Les instituteurs immoraux
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 9 oktober 2010 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Dekhengst" ? "Echte stoere vent" ??? Als een vrouw 2 nachten na elkaar met een andere partner gaat slapen , dan is het idd voor haar niet zeker wie de vader is , maar da's dan ook hoe het natuurlijk proces van conseptie ineensteekt ... Maar ik denk wel dat er ook mannen genoeg zijn die 2 partners hebben op 2 nachten en die zijn dan niet fout of zo ? Trouwens , voorbehoedsmiddelen zijn niet enkel een vrouwenzaak hé ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht mijn vrouw nog maar een fractie doen van wat zij gedaan heeft dan zou je spreken over mijn vrouw zaliger.
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is de man zijn natuur recht. De vrouw moet de meest geschikte partner zoeken om haar kroost te beschermen en zo de meest geschikte partner trachten te vinden. één die iedere nacht een andere man neemt is wellicht niet daar naar op zoek en dus niet bezig met haar kroost of met de natuur, maar enkel met zichzelf en haar lust. Je hebt ook vrouwen die gangbangen hé.
![]() |