![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Minister-President
|
![]() Nee, christenen zijn het kwaad. Maar dat is een andere discussie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie bedoel je met "christenen?"
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Minister-President
|
![]() Iedereen die gelooft dat de bijbel meer is dan een door mensen geschreven sprookjesboek, ongeacht tot welke sekte hij behoort. Ja, Rooms-katholicisme is een sekte net zoals de mormonen, lutheranen etc etc
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over welke van de duizenden goden heb je het?
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze waarheid als een koe, zien weinigen in.
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat er eentje wel eens boos wordt, vooruit: dat is dan meegenomen, want anders wordt het leven zo saai. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan toch afleiden uit Einstein zijn woorden dat het universum volgens hem niet op een toeval berust. Ik geloof ook niet zo direct in een bijbelse God. Maar ik kan nog moeilijker geloven dat alles wat zich hier en boven mijn kop afspeelt een louter toeval is. Ik heb echter geen Einstein nodig om dat voor mezelf op te maken. Wel sta ik ik met grote bewondering te kijken wat de wetenschap vandaag allemaal bereikt heeft. En dat in zo'n korte tijd. Het ligt op het puntje van onze tong, en straks spreken we het allemaal uit. Een nieuwe fantastische tijd. Laatst gewijzigd door Alienation : 28 juli 2011 om 08:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want in het laatste geval is dus bewezen (volgens jou dan) dat God bestaat. Want jouw redenatie is dat God het goede is. Nu: ook het goede bestaat, want de wereld is niet alleen maar kwaad, maar ook goed. Ergo: GOD bestaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() voor de geïnteresseerden: http://www.imdb.com/title/tt1643266/
paar dagen terug per toeval op gestoten en ik moet zeggen het is gezellig. Beetje een docu uitwerking van de boeken van Däniken
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verkies echter geen begrip boven een kompleet nonsensicale verklaring.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 28 juli 2011 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus is God een begrip? Tweestrijdig vind ik. Het gaat hem erom: iedereen moet zijn/haar God vinden en daarmee tevreden zijn. Ik kom heel dichtbij het pantheïsme. Er is iets, maar dat iets moet ik God noemen om er zelf aan uit te kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=6qtjI8eGtvM Heb ik gezien, en is geen nieuw nieuws. Vroeger werd ge ervoor neergeschoten zoiets te posten. Nu negeren ze het ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
God is de absolute Geest, geopenbaard in de filosofie van Hegel en mijn atoomtheorie. GOD is de eenheid van een oneindig aantal microwezentjes. Als je daar eens mee begint. Waar een wil is is een weg en GOD zal je leiden. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met 'begrip' bedoelde ik 'het begrijpen van...' Vele mensen verklaren wat ze niet begrijpen met een god(heid) Ik verkies 'geen verklaring', 'niet begrijpen' boven een ridicule, infantiele onzin zoals een 'verklaring' waar god(en) in voorkomen.
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij beweert van wel, toon het me dan.
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
God(en) bestaan niet. De mens kan zowel goed als kwaad zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waaromaken mensenzich hettoch zomoeoilijk ??
Yup 100% !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |