![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Vlaamsblok >< Holebi? | |||
Pro |
![]() ![]() ![]() |
5 | 35,71% |
Contra |
![]() ![]() ![]() |
9 | 64,29% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En oh ja mijn leeftijd mag je situeren tussen de 25 & 35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Toch denk ik dat het traditionele huwelijk de beste omgeving is waarin kinderen groot gebracht worden. En het recht van de kinderen heeft voorrang. Dat noem ik niet 'zeveren over het belang van het kind' U denkt wellicht dat ik ouderwets ben en uit de tijd. Maar dat is niet zo: bij mijn weten is in geen enkel land ter wereld adoptie door homo-koppels toegelaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Partijlid
|
![]() in de meeste gevallen is homovrees slechts een reactie op een stiekem verlangen, een verborgen intresse die men meestal niet zelf onderkend
, dat men homo vies vindt is al te wijten aan uw eigen fantasie, want welk "mental picture" krijg je als je het woord hoort? voila, in elk geval een ander dan ik is kontneuken met uw vriending ook onnatuurlijk? misshien is elke sex, zonder oog op voortplanting dan onnatuurlijk? (masturberen, pijpen, ......ge zo maar door)
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bartje schreef:
Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Goed geprobeerd Godfried, maar als je écht op de man wil spelen, dan haal je er beter iets anders dan de leeftijd bij.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar bij die adoptie vind ik het maar al te gek; dat je als alleenstaande wel kinderen kunt adopteren en als holebikoppel dan weer niet. Vreemd, héél vreemd. Het is op zich natuurlijk beter een kind te adopteren als koppel en dit om verschillende redenen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
|
![]() Goed, we laten dus niet ons gevoel beslissen.
Er is een uiterst interessant boek verschenen: "Waarom mannen niet luisteren en vrouwen niet kunnen kaart lezen" door een koppel (man en vrouw!!) wiens naam me nu ontsnapt. Het is luchtig geschreven, maar wel streng wetenschappelijk. De auteurs tonen duidelijk waarneembare verschillen aan ivm hersenactiviteit tussen man en vrouw als ze met een zelfde onderwerp bezig zijn. Gevolg van die verschillen is bv verschillende beroepskeuze. De auteurs tonen aan dat die verschillen ontstaan zijn door het feit dat mannen en vrouwen sinds het begin van de schepping een andere taak moesten vervullen. Nogmaals, het is een zeer interessant boek. Ik denk dat de aangehaalde feiten, verklaringen en afleidingen juist zijn. Als dat zo is mag men over het algemeen aannemen dat een kind evenwichtiger zal opgroeien met een vader en een moeder. Laat ons nu eens trachten niet ideologisch of gevoelsmatig, maar wel wetenschappelijk hierover te praten; |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
|
![]() Schepping was een 'fout' van mij. Neem me niet kwalijk. Vervang door het begin der tijden of zoiets. En indien mogelijk, geef wat zinvolle commentaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
|
![]() Schepping was een 'fout' van mij. Neem me niet kwalijk. Vervang door het begin der tijden of zoiets. En indien mogelijk, geef wat zinvolle commentaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Minister-President
|
![]() Daar had ik ff geen zin in, ik moest eten
![]() Ik ken het boek ook wel, het ligt hier trouwens ergens, heb het al zowat doorbladerd, heel interessant allemaal. Ik wil DIRECT wetenschappelijk onderzoek over de invloed van een opvoeding door ouders van hetzelfde geslacht op het kind. Geen indirecte afleiding dmv de verschillen tussen man en vrouw. Uw uitleg (en voor zover ik weet ook niet het boek) vertelt trouwens niets over wie van beiden de opvoeding van het kind altijd op zich heeft genomen. Enkel wanneer dat op grote schaal en systematisch door de vrouw werd gedaan, kan dat gevolgen hebben gehad voor de huidige situatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind het een beetje onverantwoord om nu ook op grote schaal te gaan experimenteren om vast te stellen wat met kinderen gaat gebeuren met andere combinaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Staatssecretaris
|
![]() Voor zover ik weet berust de opvoeding van een kind voor 90% op de moeder, voor het vrouwelijk nageslacht nog meer. Dat mannen en vrouwen niet hetzelfde zijn en nooit kunnen zijn weet mijn achterste ook. Dat een kind, als we over adoptie spreken, beter af is bij een heterokoppel dan bij een homokoppel ga ik ook niet betwisten. Maar in het belang van het kind is dit maar een detail. Zelfs een redelijk onbelangrijk detail. Het kind ziet wel ouders van hetzelfde geslacht maar komt toch ook in de buitenwereld of niet. Het kan dan zelf vaststellen dat de meeste mensen hokken met iemand van het andere geslacht. Moest die kleine nu ook homofiel zijn kan hij of zij alvast op begrip van de ouders rekenen. Als een homokoppel afstand zou doen van "hun" kind omdat het hetero is zijn zijn net zo min het ouderschap waard als andersom.
Nog even voor degenen die homosexualiteit niet natuurlijk vinden. Wat is er dan nog wel natuurlijk aan de mens??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Minister-President
|
![]() zowat alles
behalve de dingen die we maken verder zijn we net zo gebonden aan onze instincten als gelijk welk ander dier. |
![]() |
![]() |