Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Monarchie: Ja of Nee?
Neen! 124 81,58%
Ja! 28 18,42%
Aantal stemmers: 152. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 27 oktober 2004, 16:11   #201
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Ja maar het is er één met opties. Leren zetel, bar, sateliet-gsm, gekleurd glas, metatieken kleur, stuur met k3-logo, ...
je vergat de schietstoel
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2004, 16:14   #202
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Geertje, je vergeet de belangrijkste optie. Een piloot.
En da's een lopende kost . Letterlijk.
een vliegende kost... zo snel loopt die rekening op

een quadri-atleet moet kunnen zwemmen fietsen lopen en ... vliegen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2004, 16:23   #203
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Die mannen van de CD&V zijn toch niet te schatten hoor.
Drie posts en jij weet dat russato een tsjeef is?

Nochtans zei hij dit:

Citaat:
Een absoluut en geniaal monarch gesteund door, maar niet afhankelijk van, de elite, een aristocratie, dat is de hoogste vorm van beschaving.
Welk verschil met wat russato zegt is er trouwens met datgene waar jij reclame voor maakt in je ondertiteling?

Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 oktober 2004 om 16:23.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2004, 16:28   #204
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door russato
Een gekozen dictatuur, zegt U. Dat is toch een contradictio. Een dictator GRIJPT de macht, misschien wel gesteund door het volk, maar zeker niet GEKOZEN door het volk. Op die manier vervallen we, en zelfs op korte termijn, weer in de verachtelijke principes van de democratie. De gemiddelde mens is walgelijk dom. De gemiddelde mens zeggenschap geven is het domste wat er in de geschiedenis gebeurd is. Als men domme mensen laat kiezen, kan er geen verstandige beslissing uit voortvloeien. Een absoluut en geniaal monarch gesteund door, maar niet afhankelijk van, de elite, een aristocratie, dat is de hoogste vorm van beschaving.

Dat is niet noodzakelijk zo, een dictator, heerst alleen en heeft absolute macht, maar die kan best verkozen zijn, in mijn visie.

En hoe ga jij betalen dat iemand een geniaal monarch is ? en zoals je zelf zegt gesteund door diverse lobby's daar zal volk naar komen kijken, ! Eigen lobby eerst zou ik zo zeggen, ! niet ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2004, 16:33   #205
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
Dat is lichtelijk Oosters overdreven! Zijn helicopterke kost hooguit 20 miljoen oude BEFkes.

Ja 't is maar een Robinsoneke zeker hé, ?

Ge vergeet er wel bij te vertellen dat die dingen fuel verstoken dat het niet normaal is de prijs wordt uitgedrukt in Euro's per minuut, !

(Ik heb zo' al eens een factuurke mogen betalen voor een half uurke wentelwieken en ' t was een serieus pakske geld, maar 't heeft wel om iets om met nen helli ergens naartoe gebracht te worden, i 8) )

Bovendien moet zo'n ding achter X vlieguren volledig gereviseerd worden dwz motor uit mekaar, rotor bladen vervangen of onderhouden en de transmissie enz nazien...

Duur hobby als ge't mij vraagt , o ja een opleidingske kost minimum 2000 000 oude belgische jiejiepen, maar de meeste komen daar niet mee toe.
Oud 27 oktober 2004, 16:35   #206
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
je vergat de schietstoel

Maar er zijn wel heli's met schietstoel, de stoelen worden voorwaarts door de canopee geschoten, zodat ge niet met uw bakkes tengen nen draaiende rotor geflikkerd wordt...
Oud 28 oktober 2004, 11:36   #207
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick

Duur hobby als ge't mij vraagt , o ja een opleidingske kost minimum 2000 000 oude belgische jiejiepen, maar de meeste komen daar niet mee toe.
voor de Fluppen (gezien zijn IQ) zal dat zéér zeker géén probleem geweest zijn met zijn "koninklijk" brein zal die opleiding bij hem "een fluitje van een cent" geweest zijn..... en misschien wel "en français" zodat hem het van den eerste keer zou verstaan !
Oud 28 oktober 2004, 12:15   #208
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Zelfs den troon in zijnen helicopter blijft niet staan...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2004, 12:20   #209
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Ja 't is maar een Robinsoneke zeker hé, ?

Ge vergeet er wel bij te vertellen dat die dingen fuel verstoken dat het niet normaal is de prijs wordt uitgedrukt in Euro's per minuut, !

(Ik heb zo' al eens een factuurke mogen betalen voor een half uurke wentelwieken en ' t was een serieus pakske geld, maar 't heeft wel om iets om met nen helli ergens naartoe gebracht te worden, i 8) )

Bovendien moet zo'n ding achter X vlieguren volledig gereviseerd worden dwz motor uit mekaar, rotor bladen vervangen of onderhouden en de transmissie enz nazien...

Volledig mee eens, maar dat bedrag dat genoemd werd had toch een nul teveel, mijn gedacht.
Oud 28 oktober 2004, 12:23   #210
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Zelfs den troon in zijnen helicopter blijft niet staan...
Ze hebben zelfs de stuurknuppel moeten veranderen in een rond stuurtje. Fabiola had morele bezwaren, haar oogappel met een knuppel tussen zijn benen, ze huiverde bij dit idee.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2004, 12:27   #211
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ze hebben zelfs de stuurknuppel moeten veranderen in een rond stuurtje. Fabiola had morele bezwaren, haar oogappel met een knuppel tussen zijn benen, ze huiverde bij dit idee.

Gulle geloofd allemaal dat die zelf vliegt, ...

Neenee ze hebben zijn robinsoneke uitgerust met technologie van die op afstandbestuurde vliegtuigen van de CIA.

Iedereen denkt dat Fluppe vliegt, maar eigenlijk is dat een gediplomeerd helipiloot die dus flightsimulator zit te spelen.
Oud 28 oktober 2004, 12:33   #212
Geertje

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Gulle geloofd allemaal dat die zelf vliegt, ...

Neenee ze hebben zijn robinsoneke uitgerust met technologie van die op afstandbestuurde vliegtuigen van de CIA.

Iedereen denkt dat Fluppe vliegt, maar eigenlijk is dat een gediplomeerd helipiloot die dus flightsimulator zit te spelen.
Helaba, hij heeft zijn helikopterken zelf ineengestoken, het moet gezegd : er zat een planneke bij in de lego-doos.
Oud 28 oktober 2004, 12:43   #213
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Dat is grappig uit de hol komen se Geert.... LOL.

Nu ik er aan denk..Philippe... een knuppel .. een hol....als hij eraan trekt dan .... tja..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 28 oktober 2004, 12:44   #214
Tegendradigaard

Standaard

Go Geert go. Goe bezig jongen. LOL.
En dat twee keer na mekaar... 'k gaan uit een ander en beter vaatje moeten tappen dedju en ik wou just uitbollen..

Oud 28 oktober 2004, 14:22   #215
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze hebben zelfs de stuurknuppel moeten veranderen in een rond stuurtje.
Wat, hebben ze dat stuur met het k3 logo dan weggedaan?
Oud 28 oktober 2004, 14:28   #216
Geertje

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Wat, hebben ze dat stuur met het k3 logo dan weggedaan?
Dat heeft Fabiola in beslag genomen. Waarom weet ik niet ?
Oud 28 oktober 2004, 14:29   #217
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Helaba, hij heeft zijn helikopterken zelf ineengestoken, het moet gezegd : er zat een planneke bij in de lego-doos.

Zo'n zweedse IKEA handleiding zeker, ... 't zal wel met beelekes geweest zijn...
Oud 28 oktober 2004, 14:31   #218
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat heeft Fabiola in beslag genomen. Waarom weet ik niet ?

Was dat niet nadat ze Gertje betrapt hadden in't zwembad met die een van K3 ?
Oud 28 oktober 2004, 14:31   #219
Geertje

Standaard

Citaat:
Zo'n zweedse IKEA handleiding zeker, ... 't zal wel met beelekes geweest zijn...
Ja, en met nummerkes die maar tot 10 gaan. Kan je zolang meetellen op je vingers.
Oud 28 oktober 2004, 14:32   #220
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De familie heeft dan nog sjans da de Lorre nog zo geen dure hobby's heeft, die is content met nen hond en af en toe ies een rappe slee.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be