![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
nva kiezers hebben duidelijk voor deze tostanden gestemd , ze steunen de frauderende Francken omdat hij en rechtse rakker is die geld op de kop van de vluchtelingen verdiend, dat ze nu niet beginnen huilie huilie te doen Nva de Partij voor de vluchtelingen en de belgen , enkel voor het poen ![]() vlaams nationalisme? ![]() ![]() ![]()
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 15 april 2019 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed plan om stad/dorp/gemeente te beschermen tegen overspoeld te worden door asielcentra, die als warme broodjes uit de grond rijzen, of zou volgende te dramatisch zijn. ![]() Er moet toch een oplossing voor te vinden zijn, grenzen dicht? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 april 2019 om 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Brussels Gewest kan iemand die geen verblijfsstatuut heeft niet uit het land zetten. De federale overheid daarentegen wel. Zelden zo'n leugens gelezen over politieke verantwoordelijkheid.
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hulp aan mensen bieden is een , maar politiekers die hun zakken met een vorm van mensenhandel ....
Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() Inderdaad over leugens gesproken... Ze kunnen inderdaad vodjes papier uitdelen met het verzoek om het land te verlaten... Punt, verder gaat het zelden en als het dan al eens toch gebeurd staat heel onze linkiewereld op zijn kop...
Laatst gewijzigd door marie daenen : 16 april 2019 om 07:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar moet Maggie haar gewicht dan maar in de weegschaal werpen om dit te verwezenlijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaams Belang "jaagt" burgemeester De Wever op.
Ik vond de aanhalingstekens meer op hun plaats bij "jaagt". BRON Citaat:
Men weet niet juist of T. Francken er toen van op de hoogte gebracht was. Ook de Joodse gemeenschap is er echt niet gelukkig mee met de mogelijke komst van een asielcentrum vol Hamas aanhangers. N-VA-kandidaat Michael Freilich stelde dat aan de kaak maar kon niet rekenen op veel gehoor van de kant van N-VA. Mocht het lukken dan moet de stad het pand zelf aankopen zoals men al eerder heeft gedaan. Er is best nood aan centra die medische hulp/zorg verlenen aan onze eigen mensen al het andere wat men er wil van maken is gewoon samen te vatten in één woord en dat woord is: overlast.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 april 2019 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
10.000 euro voor een ticket all-in |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat u bedoelde dat er nog extra grondgebied moest worden toegevoegd aan het BHG. Meestal wordt de term 'Groot-Brussel' gebruikt in de betekenis van uitbreiding van het Gewest: https://nl.wikipedia.org/wiki/Groot-Brussel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Europees Commissaris
|
![]() Als de Federale overheid die gasten hun echte nationaliteit niet kennen kunnen ze ook niet het land uitgezet worden. Naar welk land dan??? Welk land gaar ze vrijwillig opnemen??? Die zijn hier en die blijven hier tenzij ze zelf we gaan en daar staan wij wettelijk machteloos tegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Europees Commissaris
|
![]() Zolang de Vlamingen tegen elkaar vechten moeten de anderen dat niet meer doen en winnen de Franstaligen en hun Vlaamse sympathisanten altijd. Julius CAESAR WIST DAT EEN DIKKE 2000 JAAR GELEDEN AL UIT TE BUITEN en ze zijn nog geen gram slimmer geworden;;;;; Eendracht maakt macht ;;;;de ballen ja....; Nu zitten we weeral 13 partijen tegen elkaar op te boksen i.p.v. aan één zeel te trekken. Natuurlijk...…….IK WAS DE POSTJES VERGETEN;;;;;;;;; Dus de Franstalige meesters gaan weer goede zaken doen op de kap van de ruziënde stomme Vlaming.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ook hun aureooltje flikkert nogal hard door ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verantwoordelijk voor de aanslepende situatie aan het Noordstation, zeer zeker.
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling