![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Minister-President
|
![]() Bij de ouderen in het rusthuis sterven er elke week wel een paar en als er dat nu een paar meer zijn dat stelt bij die ouderen geen vragen. Waarom echter er 2 maanden niemand meer op bezoek komt en dat ze niet van hun kamer af mogen snappen die mensen niet meer. Als je het nog uitgelegd zou krijgen wat jullie plan is dan zouden die u zot verklaren. Gij gaat die hun laatste jaren nog eens opsluiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn nu in deze tijd ook kindsoldaten, die hun jeugd wordt ook ontnomen, komt nooit meer goed, kunnen ze nooit meer inhalen. Maar het is niet omdat er gevallen zijn in het verleden of zelfs het heden waar kinderen ook onrecht is/wordt aangedaan dat het daarom dan ok is om onze eigen jeugd onrecht aan te doen. De huidige jeugd een bende watjes noemen is er ver over. Trouwens de hoeveelheid kennis die we in onze jeugd pompen is alleen maar gestegen. Dus zelfs onder normale omstandigheden zijn hogere studies nu volgens mij zwaarder dan in onze tijd. Dat die af en toe stoom moeten aflaten is vrij normaal. Uw post is wederom empathieloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier om 10 of 100 kinderen bij wijze van spreken op te offeren om 1 kind te redden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovendien: als we geen "rekeningen" mogen maken, dan rijden de maatregelaars zich nog harder vast:
het enige verschil tussen griep en corona zijn wat hogere statistieken. Griep doodt elk jaar gewoon wat minder mensen dan corona dit jaar, maar we mogen niet naar cijferkes kijken. Dan kunnen die maatregelaars ook niet uitleggen waarom die gigantische medemenselijkheid voor potentiele corona slachtoffers totaal den boom in kon gedurende tientallen jaren zonder hun protesten te horen voor griepdoden. Want met lockdowns en maatregelen kunnen we ook griepdoden vermijden. Als we dus geen bilans mogen opmaken van kosten-baten, waar waren die barmhartigen dan tijdens al die griepseizoenen ? Men kan er gewoon niet onderuit: gelijk welke kosten baten analyse valt HEEL ZWAAR op haar snuit, en de totale discriminatie ten aanzien van griepdoden is gigantisch. Laatst gewijzigd door patrickve : 14 november 2020 om 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Banneling
|
![]() Ik snap ook niet waarom onze jeugd moet opgesloten worden omdat zijn vader gedeporteerd werd. Die link ontgaat me volledig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() Dat betwijfel ik ten zeerste.
Laatst gewijzigd door stuyckp : 14 november 2020 om 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar eis ik dat levensjaar van de ene meer waard zou zijn dan dat van de andere? Iedere levensjaar is voor iedereen die wil leven waardevol, ongeacht de leeftijd of ziekte. Door altijd te overdrijven, wordt ge niet geloofwaardiger
![]() |
![]() |
#210 |
Minister-President
|
![]() Ik ben als jonge 40 er redelijk vroeg aan kinderen begonnen.
Weet je dat mijn 18jarige dochter vriendinnen heeft die iets oudere ouders heeft en die hun eigen kinderen thuis ook mondmaskers laten opzetten en die worden al van te voren met een schuldgevoel opgezadeld dat als de ouders ziek worden dat het aan de kinderen zou liggen. Vinden jullie dat nog normaal? Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 14 november 2020 om 10:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja die hebben geen kinderen of kleinkinderen, de huidige generatie komt uit de kolen.
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#216 |
Minister-President
|
![]() Als de jeugd echt haar op hun tanden had, dan zouden die direct stoppen met dat piramidespel stoppen dat jullie voor jullie zelf hebt opgezet. Namelijk ullie pensioen. Gij denkt dat jullie met jullie 35 jaar werken daar genoeg hebt ingestopt om daarna nog 40 jaar te trekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Europees Commissaris
|
![]() Die die hier verdedigd worden omdat ze tijdelijk niet kunnen gaan fuiven, en omdat ze geen fysiek contact kunnen hebben wel.
Mocht ik de indruk gewekt hebben dat ik ALLE jeugd bedoelde, mijn excuses hiervoor
![]() |
#218 |
Minister-President
|
![]() Geen fysiek contact is de ergste straf dat ze geven in een gevangenis. Als gij een vrouw hebt zouden ze u moeten scheiden en u ook alleen in een kamertje opsluiten want dat is wat ze met studenten doen. Als ze de regels breken en ze zitten met 4 samen dan noemen ze dat de feestende jongeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nog overdrijvingen?
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan misschien 1 feestjaar hebben, maar zeker niet meer dan dat. Dan eindig je zonder diploma. |
|
![]() |
![]() |