![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Laat jij je vaccineren? | |||
Ja, zonder meer, primair uit gezondheidsoverwegingen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 22,22% |
Ja, zonder meer, primair om terug naar normaal te kunnen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,11% |
Nee, in geen geval, ook later niet |
![]() ![]() ![]() |
6 | 33,33% |
Ja, als ik bepaalde vaccins mag uitsluiten |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,56% |
Tijdens deze vaccinatieronde (tot de zomer) nog niet |
![]() ![]() ![]() |
3 | 16,67% |
Enkel later én als ik bepaalde vaccins mag uitsluiten |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,11% |
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 5 februari 2021 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar waarom zou je in het hypothetische geval dat de vaccins veilig en werkzaam zijn - wat we na een jaar toch zullen merken - een risico lopen?
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 5 februari 2021 om 12:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enerzijds: 'in het hypothetische geval dat de vaccins veilig en werkzaam zijn' Anderzijds: 'wat we na een jaar zullen merken' Vermits we - volgens uw zin - na een jaar zullen merken of de vaccins veilig zijn, loopt men toch wel een risico in de hypothese dat de vaccins niet veilig zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe meer we ons tegen vanalles en nog wat proberen te beschermen, hoe zwakker we worden. Laat mijn eigen afweer er maar mee handelen. Het zou de eerste keer niet zijn dat een of ander vaccin of medicijn pas jaren later van de markt wordt gehaald omwille van ongewenste bijwerkingen.
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik merk dat de topics zijn samengevoegd. De niet-openbare enquete had 60 deelnemers, ik weet niet of iemand daar de resultaten van heeft opgeslagen. Anders zullen we moeten vergelijken op basis van het besluit na 50 deelnemers aan de niet-openbare enquete dat ik eerder had opgesteld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() De WHO heeft, na onderzoek, verklaard dat de polio uitbraken te wijten waren aan het polio vaccin, dus de WHO zijn leugenaars omdat gij mij niet gelooft? ![]() De WHO verkoopt dus laster? En FEITEN? Gij gelooft toch ook nog dat deze coronacrisis een dodelijke bedreiging is waarvoor onwettige noodmaatregelen getroffen mogen worden zonder feiten, zonder enig bewijs van een medische noodzaak? ![]() Waar blijf je dan met je 'feiten'? Wat je gelooft zijn daarom nog geen feiten. Leer eerst dat verschil eens te maken. Wij worden gegijzeld, van onze vrijheid beroofd, door onwettige maatregelen want er werd tot op heden door de regering nog steeds geen enkel bewijs geleverd met wetenschappelijk bewezen FEITEN dat er een medische noodzaak bestaat om deze noodmaatregelen te rechtvaardigen. Dat maakt álle tijdelijke noodmaatregelen ONwettig. Dus FEITEN? Vraag beter daar eens feiten voor! ![]()
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#212 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is echter niet zozeer of *sommige* vaccins door hun specificiteiten voor problemen zouden zorgen, dan wel of het vaccinatie principe zelf bij deze corona virussen al dan niet riskant is. Ik vraag mij af of de instellingen op basis daarvan zouden durven van de vaccins terug te roepen in hun geheel. Want de uitkomst zou verschillend kunnen zijn op individueel vlak en op bevolkingsniveau. Stel dat een vaccin U in 80% van de gevallen beschermt tegen covid, en zelfs maakt dat je niet besmettelijk bent, maar in 20% van de gevallen is covid altijd dodelijk. Als iedereen gevaccineerd zou zijn, zou dat de propagatie tegenwerken. Men zou het dus pushen. Maar als dat mislukt, dan gaat 20% echt de pineut zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 5 februari 2021 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tegen HIV kan je beter je lul in uw broek houden dan uw adem in te houden.
![]() |
#217 |
Europees Commissaris
|
![]() Men had wel beter die topics niet samengevoegd. Het topantwoord in de niet-openbare enquete krijgt nu amper stemmen, dus ofwel willen mensen hun stem niet openbaar maken, ofwel viel het niet op dat dit een nieuwe enquete is.
|
![]() |
![]() |