![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wat weet u over Peak Oil? | |||
Niets, ik ben dom en lui. Ik verkies niet te weten. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 36,36% |
Voorlopig weinig. Maar ik doe mijn best om er zo snel mogelijk meer over te weten. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 27,27% |
Ik ken het fenomeen. Het heeft m'n leven veranderd. Ik bereid me stilaan voor. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 22,73% |
Als expert lobby ik nu al opdat politici een beleid van Peak Oil Preparedness implementeren voor het te laat is. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 13,64% |
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus een theorie kan wel correct zijn of lijken tot op een bepaalde hoogte, maar niet volledig juist zijn conceptueel of niet volledig correct in resultaat (newton <-> einstein).
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pindar beweert dat de wetenschappen een scam zijn, dat is wel wat anders dan wat hier staat, hoor. En met NWO heeft het niets te maken.
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs de protocollen waren hem niet vreemd, en dat is logisch ... want veertig jaar na hun ontdekking constateerde Ford dat de wereld exact geëvolueerd was zoals in de protocollen werd aangegeven. Als je ze nu leest ( en ze zijn niet verkrijgbaar in het Nederlands ! ) is de gelijkenis met hoe onze maatschappij evolueert zo sterk en scherp, dat je haren ervan omhoog gaan. De NWO is trouwens niet joods, dat hebben de nazi's proberen te framen, en zo hebben ze de protocollen afgeschoten nog voor ze goed en wel onderzocht werden. Het regent ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De protocollen als bron van wijsheid.
In 2005. I rest my case, dit is hopeloos.
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() als bron van wijsheid niet meteen.
maar als je kijkt hoe meer dan 100 jr. geleden de ontwikkeling van onze maatschappij werd voorspeld, de methodes om dit te bereiken werden aangereikt, en als je constateert dat dit draaiboek gedurende meer dan 100 jaar perfect werd gevolgd, dan is er wel iets meer aan de hand ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
de mensen van de NWO toch die Graancirkels blijven aanleggen... Weet jij het Pindar? Moet deze claim ook niet onderzocht worden tot het bot voor men het afdoet als bullshit? En het grote Alien-Vs regeringscomplot? Hoe waar is dat?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door parcifal : 30 juni 2005 om 12:26. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn genoeg anomalieën vastgesteld in authentieke graandiagramma's die totaal niet kunnen verklaard worden door de thesis dat die betreffende graadiagramma's ( want het zijn geen cirkels, dikwijls zijn het zuivere fractals ) door mensenvoeten met aangebonden plankjes werden gemaakt. Magnetische veranderingen in de bodem ... Onverklaarbare cellulaire verandering in de structuur van de tarwestengels enz.. Tuurlijk zijn er mensen met teveel vrije tijd die interessant willen doen door op een zomernacht wat met plankjes te gaan schuifelen, maar een middelmatig getrained oog pikt die fakes er zo uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar in een thread waar de wetenschappen een scam zijn en de protocollen een waardevol document heb ik verder niets te zoeken.
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar firestone, als ik vandaag op papier zet hoe jouw verdere levensloop er zal uitzien, binnen veertig jaar krijg je dat papiertje in je handen, blijkt dat het perfect klopt, dan denk jij toch dat er iets niet klopt, nee ? dit heeft Henry Ford ook opgemerkt over de parallellen tussen de manier waarop de wereld evolueerde en de manier waarop het in de protocollen is uitgelegd. het is de weg naar mondiale slavernij, net zoals toen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelul over Joodse overheersing klopt altijd, het hangt er maar van af wat je een joods bedrijf noemt, bijvoorbeeld. En het uitroeien van miljoenen joden staat er waarschijnlijk ook in beschreven, zeker. ![]() Maar goed, ik heb in dit soort discussie echt geen zin. Wie in een vervalsing begaan in opdracht van de tsaar nu nog wil geloven, die doet maar.
![]() |
![]() |
#212 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij sleurt de joodse overheersing erbij, ik niet ! Ik heb zelf gezegd dat het door de nazi's is misbruikt om het op de Joden te schuiven, terwijl zij als volk er niets mee te maken hebben. Maar eens gestigmatiseerd, is men het blijven afdoen als anti-semitisch, terwijl het in essentie over iets compleet anders gaat. Een briljante cover-up moet ik zeggen ... Om even bij ons voorbeeldje te blijven: als ik jou na 40 jaar het document overhandig waarin perfect beschreven stond ( gedateerd 40 jr. terug door een gerechtsdeurwaarder ![]() Onzin natuurlijk. Het is de boodschap die erin zit, dat is de essentie, diegene die het geschreven heeft, heeft macht over de loop de geschiedenis, omdat geschiedenis en geschrevene exact overeenkomen. Dat is mijn punt, niet het nazi gezwets errond en het tsaren gedoe.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door /\|cazar : 30 juni 2005 om 13:10. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() /\lcazar, hoe kunt u nu beweren dat de protocollen niet gaan over een joods complot om de wereld te overheersen. Dat is letterlijk wat er in staat. Met de nazi's hebben ze niets te maken, al hebben die er uiteraard graag naar verwezen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 30 juni 2005 om 13:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | ||
Banneling
|
![]() Peakoil.com waar continu de recentste artikels over PO uit de internationale pers worden verzameld.
Veel leesplezier![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door oliepiek : 30 juni 2005 om 14:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Vreemdeling
|
![]() Hmmz als ik het goed samenvat gelooft:
Pindar dat er onnoembare technologieen zijn die ons het walhalla bezorgen maar ze tegengehouden worden door de illuminati die uit zijn op wereldmacht??? leuke theorie maar niet erg steekhoudend gezien de wetten van de thermodynamica (die nog nooit verbroken zijn..) Het kostte de natuur miljoenen jaren om olie te vormen en dan zouden wij zomaar iets uit de hoge hoed toveren dat oneindige energie levert... anyway om weer terug te komen op peakoil (moeilijk he on topic blijven..) Mensen beweren hier dat peak oil een scam is (althans peak oil voor 2020). Ik wil graag gefundeerde argumenten zien.. Komt u maar op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ilya prigogyne en Kauffman hebben toch uitvoerig behandeld over zelfordening in niet lineaire chaotische systemen ? Anti gravity bestaat al. Boek u een reisje naar Nieuw Schwabenland en aanschouw de wonderen der blondharigen .. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() Effe een update. Toen ik deze thread drie maanden geleden opende, kostte een vat ruwe olie 48 US$. Toen werd mij verweten gek te zijn toen ik zei dat de prijzen enkel nog zouden stijgen.
Vandaag staan we hier: Brent Crude: 62.67 US$ per barrel. WTI Crude: 63.32 US$ per barrel. Niets wijst erop dat olieprijzen nog ooit zullen dalen. Success dus nog, Peak Oil deniers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
|
![]() Citaat:
![]() Inderdaad ze gaan stijgen. Maar het is een leugen. Het effect van een peak oil zal kunstmatig gesimuleerd worden door de kraan toe te draaien.
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De bottleneck zit niet bij de kranen ( er is nog meer dan genoeg olie ), dan wel bij de raffinaderijen die er niet genoeg zijn of die niet voldoende draaien. Maar uiteraard is er de explosieve vraag uit india en china. Voorspelling: eind dit jaar 80 US $ per vat, wie competent is en een beetje de wereld kent, kan hierdoor veel geld verdienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() Doe er nog maar een dollartje bij, vandaag alleen al.
U.S. light sweet crude futures soared $1.33 to $64.40 a barrel, the highest on record. http://today.reuters.com/news/NewsAr...ETS-OIL-DC.XML |
![]() |
![]() |