![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Misschien leef je nog in moorputten. In haar onweerstaanbare drang om het slachtoffer uit te willen hangen begint het VB komische aspecten te vertonen. En het valt steeds meer door de mand door aan de ene kant te willen "aanvaard" worden als "deftige burgers" en aan de andere kan ook te moeten blijven teren op de fanatieke hulp van hooligans en skinheads. Hun situatie is precair: de rechtse krachten die zij opvrijen in de teksten die ze angstvallig achter houden voor hun kiesvee kunnen ze niet tevreden stellen. Ze kunnen hun zakken enkel vullen uit de clubkas. Natuurlijk is deze theoretisch zeer vol: Dewinter verklaarde nog niet zo lang geleden dat het VB slechts één werknemer in dienst had die ze zelf moesten betalen... Maar IS die clubkas vol? Of zijn er gaten in? Dit zal pas blijken indien ze hun dotatie verliezen, en dan gaan er een paar mega grote ruzies ontstaan, neem ik aan. Laatst gewijzigd door ericferemans : 5 september 2006 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
#202 | |
|
![]() Citaat:
Het drama van een autoritaire partij temidden van een democratie is dat de leden ervan nog niet kunnen geboeid worden afgevoerd als ze de idioot uithangen. Zij hebben dus vooral last van hun eigen aanhang en zullen er aan tenondergaan. De "reklame" die jij en hellfinger hier nog maken voor het VB is enkel omdat ze je niet weten wonen. Je zou wat meemaken denk ik ... |
|
![]() |
![]() |
#203 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
#204 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#205 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
#206 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En als je een ojectieve benadering van de problemen die zich de laatste jaren meer en meer stellen reklame wil noemen? So be it....DOE ER DAN VERDOMME ZELF IETS AAN !!!!! en kom niet bleiren dat het VB weer scoort. En dan mijn persoonlijke overtuiging : 'k wou dat het VB er niet hoefde te zijn om als drukkingsmiddel te dienen omdat pc partijen het lef niet hebben de problemen aan te pakken. Alles laten verloederen en het dan op het VB steken, bende hypokriete navelstaarders....
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !! Laatst gewijzigd door lantjes : 5 september 2006 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
#207 |
|
![]() [
Laatst gewijzigd door luc broes : 5 september 2006 om 19:42. |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de praktijk gaat het dan vaak om een boycot van uw carrière of uit de vakbond worden gesmeten of niet naar Eurovisiesongfestival mogen gaan of je huisgevel beklad zien enz Ik maak me zorgen om het klimaat dat nu geschapen word. Dag in dag al die haat, clichés en veralgemeningen over VB'ers maken dat labiele mensen overgaan tot zulke soort wandaden. |
|
![]() |
![]() |
#209 |
Parlementslid
|
![]() Als in de statuten van die vakbond staat dat iedereen die actief is binnen of voor het VB zichzelf buiten de vakbond zet dan is het aan die mensen de keuze: of het VB of de vakbond. Trouwens, het VB is anti-vakbond dus zo'n verlies zal het voor hen dan wel niet zijn zeker.
Hou nu eens op met steeds die 'ondemocratische' bal te spelen. Ik ga ook niet bij een vereniging die mij niet aanstaat en als ik dingen doe die tegen die vereniging zouden ingaan dan zou ik niet verbaasd zijn dat ze mij buiten kegelen. Toch een beetje hypocriet he, wel bij de vakbond willen zijn voor de bescherming tegenover de werkgever en om de uitkeringen te krijgen maar de ethische kant van de zaak straal negeren.
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk bericht door luc broes
![]() Weet Pietje niet wat het verschil is tussen rechtse en linkse litteratuur!? Citaat: Oorspronkelijk bericht door Pietje ![]() Noem mij anders eens een paar "linkse" en "rechtse" romans. Boeken over het VB, noem ik geen litteratuur. Mijn vraag lijkt precies moeilijker dan ik dacht............... ![]()
#211 | |
|
![]() Citaat:
Allez: het kan toch niet zijn dat je baas je naar een ander land heeft gestuurd om er te gaan werken, of nadat je zelf van een groot bedrijf of overheidsdienst van zo'n land een uitnodiging hebt gekregen om er te gaan werken, moet merken dat je er ter plaatse als een paria wordt behandeld. Dat je minder verdient dan de lokale bevolking! Het kan ook niet dat je dan ziet dat ze je kinderen in minderwaardige scholen steken. Dat ze moeilijk doen indien je je zuster, je moeder of je vader wil laten overkomen om voor hen te zorgen. Landen die de mensenrechten met de voeten treden en je als een minderwaardige Belg achteruitstellen: we zouden er moeten tegen opkomen, Niet? |
|
![]() |
![]() |
#212 |
|
![]() Citaat:
rechtse literatuur rechtse schrijvers rechtse schilders rechtse beeldhouwers aan al de zwartzakjes hier. En GEEN ENKEL antwoord ![]() Ik denk dat er geen cultuur bestaat van rechts. Enkel pummels ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 6 september 2006 om 08:19. |
![]() |
![]() |
#213 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
#214 |
Schepen
|
![]() ![]() Ik ben nu niet de grootste fan, van Morel, maar ik vind buiten mijn eigen vriendin, niet veel vrouwen knapper dan Morel. Ieder zijn smaak.
#215 | |
Burger
|
![]() Citaat:
gij zijt echt wel het super cliche van den extreem linkse landverrader. 1. uw onderhuidse aantijgingen ten aanzien van uw landgenoten wat die zogezegde discriminatie betreft, is niet meer en niet minder als een ordinaire leugen, die enkel en alleen in uw neurotische geest bestaat, maar totaal niet realistisch is, de vreemdelingen in België worden heel goed behandeld en er zijn ongelooflijk veel programma's die belachelijk veel geld kosten om dat gespuis te helpen, niet andersom !! 2. ik woon in Thailand en ik ben me er heel bewust van dat ik hier door iedereen zelfs wettelijk onvoorwaardelijk wordt gediscrimineerd en uigebuit, mijn keuze is heel eenvoudig : bakkes houden of oprotten !! dat maakt het heel frustrerend en zelfs vernederend, maar toch geef ik die Thais groot gelijk !! Als het mij niet aanstaat, dan moet ik het maar aftrappen !! ik heb voor hun houding meer respect, omdat het een teken is van sterkte, terwijl uw houding en mentaliteit is niet meer en minder als puur landverraad, pure zwakheid !! Laatst gewijzigd door Thai : 6 september 2006 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
#216 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#217 | |