![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een agent is geen militair he. Citaat:
Als die een bedreiging vormde, OK dan handelde de agent correct, als hij geen bedreiging was (en hier lijkt het zo) dan moet een onderzoek uitmaken wat er precies gebeurt is en de agent aangeklaagd worden. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Uiteindelijk denken alle ouders dat zij een voorbeeldige zoon hebben(hen treft hier geen schuld) Geachte Trans Am,u beschuldigt deze jongeman van het plegen van een gewapende overval,terwijl u niet kan bewijzen,dat deze een wapen in zijn hand had toen hij werd doodgeschoten. Men heeft in de buurt drie wapens gevonden wat geen afdoende bewijs is. Geachte Mijnheer Verkindt,u kwam tijdens uw crimineel verleden vaak in contact met het gerecht,dat maakt van u nog geen rechter. ![]() De meningen zijn duidelijk verschillend. Wij wachten op het resultaat van het onderzoek en op de uitspraak. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moest gewoon terugdenken aan het interview met de moeder van die Marokkaan die in Venlo een jongen had DOODGESCHOPT: "hij was toch zo'n lieve jongen, deed nooit iets fout.... het was de wil van Allah dat die jongen was doodgeschopt..; " enfin! Dan die ouders van die Driss uit amsterdam die met een mes van 20cm op de politieagent was afgestormd: "racistische politie (het was een TURKSE agent notabene!) en dan bovendien nog het VERWIJT aan de nederlandse staat dat ze NIET BETAALD HADDEN om Driss te repatrieren om in Marokko te laten begraven"! Hetzelfde "grapje" bij de ouders van de moordenaar van Patrick MOMBAERTS! Toch zo'n braaf jongetje! De link tussen het feit dat al die mensen een regelrecht MISDRIJF hadden gepleegd en de gevolgen van dat MISDRIJF komt bij die mensen precies niet op! Degene die nu bij de roofoverval in Mechelen nog voortvluchtig is, is dan ook nog een BROER van degene die doodgeschoten werd! Je zou als vader toch in de grond kruipen van schaamte! maar nee! een klacht indienen! enfin zeg!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat die agent zijn wapen getrokken had, kan je hem moeilijk kwalijk nemen vermits het om een GEWAPENDE overval ging. Of hij nu gewapend botste of ongewapend botste nadat hij het wapen had weggegooid maakt hier weinig verschil uit. Indien hij zich rustig en kalm had overgegeven had hij niet met volle geweld tegen te politieagent aangebotst. Als je natuurlijk wil vluchten in de verkeerde richting heb je brute pech!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Zelfs al was die jongen een veroordeelde moordenaar dan nog kan de politie die niet doodschieten zonder reden . |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() Onze wetgeving''iedereen die een crimineel feit pleegt,en nadien in de verkeerde richting vlucht wordt doodgeschoten''
![]() Graag uw antwoord circe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Is het dan geen gewapende overval ? Of moet je met een Tank afkomen om in de categorie 'gewapende overval' te komen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Banneling
|
![]() Ik speel even de advocaat van de duivel.
Deze werden daar gelegt om de politieagent in te dekken ![]() Wanneer men o.a.geen vingerafdrukken vindt van het slachtoffer op dit wapen,dan heeft u geen bewijzen. Wanneer u voor mijn rechtbank stond mocht u vertrekken. Heeft u videobeelden(jongeman met wapen in hand) ![]() Twee vuurwapens en drie daders ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Driss werd doodgeschoten uit zelfverdediging omdat hij de agent aanviel. In mijn andere voorbeelden werd niemand doodgeschoten, doch aangehouden! Maar zelfs dat blijkter teveel aan te zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zover ik weet zijn er alleen aanwijzingen, het ging om een gewapende overval door gemaskerde mensen. Er zijn ter plaatse drie wapens gevonden en die zijn niet van mij. Er zijn drie verdachten aangehouden. Dat is het enige wat ik weet en dat laat mij niet toe te veronderstellen dat de agent een fout gemaakt heeft. Er zijn hier inderdaad mensen die denken dat wel te weten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dat die wapens daar gelegd zouden zijn om de agent in te dekken, dat gelooft u zelf toch niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
|
![]() Ik heb soms de indruk dat voor sommige mensen allochtonen altijd onschuldig zijn. Omgekeerd ook.
De moraal van het verhaal : doe geen overvallen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik weet niet of er daarvoor straffen worden uitgesproken.
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |||
|
![]() Citaat:
Het gaat er niet over of die jongen al dan niet betrokken was in een gewapende overval het gaat hem erover of die jongen op het moment dat hij doodgeschoten werd een bedreiging was. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vandaar enkele straathoek, pleintjeswerkes opbellen, en verder alleen het uur van de oproep noteren. Ze moeten alleen maar buiten komen om Alcohal controles te doen. Zeer zeker geen drugscontrole. En als het even kan een selectieve (geen ministers) snelheiscontrole doorvoeren. Verder bij inbraken, na de daad de slachtoffers verbaliseren omdat hun TV zichtbaar was van op straat, en zo de rechtstreekse aanleiding waren voor de diefstal. U gaat toch niet denken dat ik een vijsje mankeer? Toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zelfs per ongeluk is doodslag strafbaar als het inderdaad een ongeluk was dan hoop ik dat de rechter hem niet bestraft . |
||
![]() |
![]() |