![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Schepen
|
![]() De Pfaffs hebben me nooit geboeid. Een keeper die na naambekendheid op wolkjes is gaan lopen en een "zanger" met basketsloefkes die voor zijn zangcarriëre als dj niet aan de bak kwam omdat hij "onverstaanbaar" was. Een paar meisjes die dankzij de naam van hun pa toch wat kansen kregen in de modellenwereld. Ik heb die realitysoap enkele keren bekeken en mijn favoriet was die bompa, helaas is hij er nu niet meer. Hij kwam misschien wat nors over maar hij had daar volgens mij ook alle reden toe.
Het verwonderde me trouwens helemaal niet toen "El Sympatico" een neger een schop gaf. Hij verdoezelt maar al te graag zijn arrogantie en minachting achter zijn dikke nek. Maar desondanks vind ik ook dat dit feit niks met racisme te maken heeft en het CGKR in mijn ogen weer belachelijk overkomt om hier wat achter te gaan zoeken. Het CGKR is een typisch voorbeeld van een organisatie die in de realiteit een grotere omgekeerde werking kent dan dat ze als doel heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is het CGKR toch nuttiger dan opvangcentra voor gehandicapten of zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 april 2007 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al was het maar om een aantal bloeiden en lucratieve firma's failliet te kunnen laten gaan of zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BINGO!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een kind verkrachteen gedurende lange tijd door meerderen is uiting van cultuur. Natuurlijk! ![]()
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 4 april 2007 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() Tv=sensatie,punt.
Het verwondert mij dan ook niet dat er dan in zo'n programma zo'n onschuldige zaken gebeuren. Mijn maten zijn soms nog veel erger dan dat simpele trapje van den JM zenne en daar zo een spel overmaken?Alsof dat'em iemand doodgetrpat heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() Vraag is : waar haalden de verkrachtende verrijkers uit Middelkerke die belachelijke en verderfelijke ideeën vandaan?
Antwoord : uit de koran, de ahadith, etc., kortom uit hun cultuur. En ze zijn er nog trots op ook Edina. En jij op de koop toe ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
|
![]() Mensen, ik geloof dat er zelfs op dit forum mensen van het CGKR zelf actief kunnen zijn. De reactie van Edina als ik suggereer dat ze voor 1 of andere organisatie kan werken, zegt genoeg. Normaal ontkennen zou genoeg geweest zijn, maar blijkbaar is mevrouw psychiater, of bevoegd om iemand geestesziek te verklaren, ander vrees ik dat ze niets meer dan een lasteraar is.
lees en oordeel zelf: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=216 |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
|
![]() Een vraag die ik jou soms ook graag wil stellen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een bisschop die openlijk in de media zegt dat hij alle holebi's abnormaal vind en daarmee een rascistische uitspraak doet en wat zegt De Witte: ''Het is op de grens van het toelaatbare maar behoort ergens wel tot het recht van vrije meningsuiting en daarom dienen we geen klacht in'' Maar een garcon die ergens in een godverlaten cafee een allochtoon makkak noemt is natuurlijk wel over de grens van het toelaatbare en krijgt stande pede een klacht aan zijn been. Bende hypocriete zakken!!!!!!!!! ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 4 april 2007 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Gouverneur
|
![]() Opdoeken die handel (waarmee ik onder meer de Pfaffs, VTM in het algemeen, het CGKR en België bedoel).
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |