![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Welke partij ligt het dichtst bij jouw standpunten, ideën? | |||
OPEN VLD |
![]() ![]() ![]() |
13 | 18,57% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
13 | 18,57% |
VLAAMS BELANG |
![]() ![]() ![]() |
26 | 37,14% |
GROEN! |
![]() ![]() ![]() |
10 | 14,29% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
6 | 8,57% |
SPA |
![]() ![]() ![]() |
7 | 10,00% |
NVA |
![]() ![]() ![]() |
15 | 21,43% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 70. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uw voorspellingen zijn irrelevant, LDD bestaat hic et nunc...
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou nooit op advies van "doe de stemtest" stemmen.
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() Nog steeds geen enkele
nog een paar jaar en ik ga niet meer stemmen sé ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zal nooit een partij zijn die 100% jouw gedachtengang zal volgen, tenzij jijzelf deze partij zijt.
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#207 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan ook zijn dat CD&V een partij is die tussenlinks en rechts zit, zonder een echte centrumpartij te zijn. Ik kwam ook bij CD&V uit, met iets rechtsere standpunten kwam ik bij het Belang terrecht, dus zover zullen die niet van elkaar liggen.
![]() |