![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iemand die criminaliteit aanvaardbaar vind en criminelen wil verkopen als slachtoffers van een onrechtvaardige maatschappij is ofwel zelf crimineel of zou snel orde moeten scheppen op haar bovenverdieping, zulke personen zou men beter nauwlettend in het oog moeten houden voor haar eigen veiligheid en deze van de samenleving.
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Het ene rechtvaardigt het niet
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 9 december 2007 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom die mensen te lijf gaan? Omdat ze inbreken, omdat ze stelen en omdat ze zeker nit daar horen te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
|
![]() Als die kinderen hebben dan zeg ik volmondig ja. Kinderen die sterven van de honger is ook niet goed toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
|
![]() het is aan jou om bestolen te worden en daarmee uit!
Laatst gewijzigd door luc broes : 9 december 2007 om 12:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat over een inbreker en jij denkt al onmiddellijk aan een allochtoon Jij moet zonder meer voor de rechtbank gesleept worden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wil je daar geen gebruik van maken, dan is inbraak en diefstal geen valabel excuus, laat staan dat dat goedgepraat kan worden. Als hij bij mij binnenkomt, dan maakt het me geen barst uit of hij dat doet voor zichzelf of zijn kinderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() We zien het in antwerpen,brussel,mechelen,gent ect...hoe veilig het er is en hoe leefbaar,ts.
Wakker worden mens en doe die rooie bril af;er gebeuren in antwerpen en brussel iedere dag minstens 150 criminele feiten en in gent rond de 80. Het vb is er niet aan de macht;het zijn uw vriendjes die aan de macht zijn en er geen kloten aan doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb daar echt geen zin om dat alweer te gaan opzoeken. Geloof je mij niet,uw probleem,dan raad ik u aan om zelf eens de moeite te doen om het na te gaan. Maarja,de politie zijn allemaal leugenaars niewaar. ![]() Als jij het normaal vind dat er zoveel feiten gebeuren in vele gevallen terwijl jij ligt te slapen en alweer geen flauw benul hebt. Zelfs in mijn gemeente zijn er alweer inbraken in huizen geweest en tgaat hier ook van kwaad naar erger en zijn meestal mensen die hier niet wonen of geboren zijn die hier komen inbreken;ik spreek over polen,litouwers ect.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() Kan best, maar het is maar een inbraak en zo dramatiseren hoeft nu ook weer niet zoals in deze topic. Materiele dingen zijn vervangbaar en verzekerbaar,
een mensenleven is veel meer waard. Leren delen en uw huis openstellen voor zij die het minder goed hebben,eerst geven en dan krijg je dubbele terug. Dat is de Blijde Boodschap ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe komt het dat ze naar hier komen? Waarom word er hier nauwelijks iets tegen gedaan? En die meer dan 150 criminele feiten per dag gaat niet alleen over inbraken in wagens en huizen maar alsook over mensen bedreigen met wapens en om hun geld en gsm en dergelijke af te geven,fiets en bromfiets diefstallen,al wat je maar kan bedenken. Het gaat hem om veel meer dan alleen maar inbraken. Je hebt ook nog carjacking. Ze hebben ondertussen al 2maal in m'n wagen ingebroken;ik heb nu al geen geld op overschot en dan moet ik duizenden euro's gaan betalen omdat een ander mijn ruit heeft ingeslagen en mijn gerief mee heeft genomen en waar ik hard en lang voor moeten werken heb. En dan durf jij zeggen;tis maar een inbraak,ts. Ik heb zelfs meerdere dagen thuis gezeten daardoor en soms nu voel ik mij nog niet op mijn gemak.Bang,neen,bang dat ze alweer aant inbreken zijn;ja,dat wel. Niet dramatiseren;onvoorstelbaar,lang leve de criminelen niewaar.Das normaal,een inbraakske meer of minder,patje janssens zegt hetzelfde toen zijn eigen kinders bedreigd zijn geweest door allochtonen en al hun boeltje hebben moeten afgeven. En den joey;twas maar een overval voor een mp3 speler,die jongen heeft het leven gelaten. Laatst gewijzigd door Marlboro : 9 december 2007 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Helaas,moesten ze allemaal bij u kunnen komen,dan zullen ze nooit achter werk zoeken,ze krijgen het toch allemaal. Ik zal ondertussen wel voor een appel en een ei iedere dag m'n kloten maar gaan afdraaien terwijl een ander alles gratis en voor niets krijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Geacht Marlientje, je intenties zijn goed en ik ben blij voor jou dat al jouw inspanningen tot nu toe duidelijk naar mensen zijn gegaan die het waard zijn, maar niet iedereen is even rechtvaardig. Het is duidelijk dat jij nog nooit slachtoffer bent geweest van criminaliteit. Zelfs al ben je geen materialist, ik zou je nog wel eens willen spreken, als jou ooit iets overkomt, al wens ik dat dit nooit zal zijn. |
||
![]() |
![]() |