![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
Bekijk resultaten enquête: Ban alle trolls omschreven in deze thread? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
11 | 50,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
10 | 45,45% |
Kinepolis XXL game avond met Halo 3 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,55% |
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() De draadvoerder heeft mij al ongestraft in allerlei drugdraden mogen
uitschelden (in tegenstelleng tot draadvoerder ben ik drugvrij) De draadvoerder heeft al ongestraft mijn dochter een hoer mogen noemen Dat was in d e tijd dat ik nog rapporteerde. Volgens de laatste instructies en raadgevingen moeten we negeren tenzij in noodgeval. De draadvoerder verstopt mijn spirituele draad met sex en drugs en rock&roll De draadvoerder heeft een dubbeldraad geopend met dezelde titel als de mijne. "Spiriuele spreuk van de dag" Pure provocatie. Tegenwoordig negeer ik alles van draadvoerder, het is geen noodgeval. Waarschijnlijk bedoelt de draadvoerder met die verzuurde ouwe man Eno2 Ik nodig hem uit tot een sportieve tienkamp (of een triathlon als dat teveel mocht zijn voor de jongeren van tegenwoordig) Zou het een trol zijn? |
![]() |
![]() |
#222 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Den eno sé. Dat ik u kon vergeten
![]()
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() Het kan nog erger, toen iemand mij "emo" noemde (wat regelmatig gebeurt), protesteerde ik en kreeg een waarschuwing.
|
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Trollenkelder
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#227 |
Gouverneur
|
![]()
#228 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand met 8 berichten kan daar natuurlijk perfect over oordelen? Mmm, weet je wat ik denk?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() Wat is al dat geleuter hier over Chipie-Freelancer-Goochelaar en nog een stuk of vier andere dubbelnicks van dezelfde?
Die is toch weer al een week of zo weg? Laatst gewijzigd door eno2 : 29 december 2011 om 15:47. |
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de moderators wel weten wat ze doen. Kijk bvb nu, val je mij ook aan. Wat is daar de toegevoegde waarde van ? |
|
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Suikertje, vind jij dat iedereen die iets tegen mijn geloof heeft een racist is? Dan lopen er hier verdomme veel racisten rond op dit forum.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#236 | |||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Pascal Smet zijn we het wel gewoon dat hij elke vorm van kritiek met geweld laat onderdrukken. Dat was ook al zo toen hij kleuterleidsters bedreigde omdat ze de wantoestanden in het kleuteronderwijs aankaartten. Trieste plant die Pascal Smet.
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb mijn standpunt al uitvoerig uitgelegd maar jij blijft me daarop aanvallen, wel dat laat ik aan u over. Ik heb me mischien een keer laten gaan door Beke met Markske te vergelijken. Maar als ik hem een leugenaar noem omdat hij effectief aan het liegen is over een 5 groei aan de inkomstenbelasting dan ben ik vrij om dat te doen. U haalt wel dapper allemaal postjes aan die buiten de context gerukt zijn dat is heel netjes van u. Dit is een discussie forum dus discussieer, het kan niet de bedoeling zijn om mij persoonlijk te kakken te zetten en dat is net wat u hier bent aan het proberen te doen. Zal ik misschien een paar posts van u ten berde brengen met uw lieflijkheden ? Wel ik zal mij van mijn goede kant tonen en dat niet doen. Maar ik zou u vriendelijk willen vragen uw persoonlijke aanvallen op mijn persoon te staken. Ik ga graag in discussie over politiek, en u mag dan gerust een andere mening hebben. |
|
![]() |
![]() |
#240 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik heb niets tegen jou. Ik zou niet willen dat je me verkeerd begrijpt. Ik vind het gewoon een grote belediging als mensen mij linken aan een kutorganisatie als sharia4B.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 29 december 2011 om 16:01. |
||
![]() |