![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die lintbebouwing moet je niet teveel roemen. Het zorgt voor een enorme maatschappelijke en economische kost die ondertussen niet meer te overzien is. Ook onze mobiliteit lijdt er enorm onder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gary heeft al meer dan eens blijk gegeven rond te lopen met oogkleppen als het om onze noorderburen gaat. Hij lijkt een grote voorstander van de kleinstaatse oplossing voor Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U schijnt niet te weten dat Fortis al een samengaan was van een Nederlandse en Belgische component.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is waar, ze zijn commerciëler, ze weten hoe ze een klant moeten bespelen. Een Belg veel minder en dan moeten we die nog in twee opdelen, Vlamingen en Walen. Vlamingen gaan dan nog de moeite doen om de taal van de klant te gebruiken, Walen krijgen meestal zelf de " dank u wel en tot ziens" niet eens uit hun bek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al gehoord over " Samenwerkend vennootschap"? Dat loopt dikwijls prima, maar wanneer ze fusioneren is het doorgaans naar de kl..... Laatst gewijzigd door Garry : 8 januari 2020 om 01:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het Westvlaams hoor je wanneer iets geschreven wordt met lange ij of met korte ei. Alle woorden met lange ij worden met y uitgesproken. En wat uw indruk betreft, kijk maar eens naar het aantal Nederlandse of Belgische winnaars van het groot Nederlands dictee. Met ons armzalige aantal (7miljoen) Vlamingen tegenover bijna het drievoudige aan Nederlanders, zijn het nog overheersend Vlamingen die als winnaar uit komen. Laatst gewijzigd door Garry : 8 januari 2020 om 01:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() LiberaalNL heeft gelijk en ongelijk. Ik hoor dagelijks dialect in Noord-Brabant, ook bij jongere mensen. Vooral onder dorpelingen. En zelfs in Zuid-Holland, dieper Holland. Als ik bijvoorbeeld Zwijndrecht bezoek, een stukje Randstad, maar totaal niet toeristisch hoor ik dialect. Vaak eerder Rotterdams dan Dordt, doch. Een verdrongen dialect onder de jonge generatie, vaak sympathieke maar ietwat ordinaire figuren wel die het spreken.
Laatst gewijzigd door Weyland : 8 januari 2020 om 02:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 8 januari 2020 om 02:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sterker, op mijn werk weet men van mijn Groot-Nederlandse sympathieën tot de grote baas toe. Ik uit ze niet te sterk hoor, ze zien dat ik mezelf eerder als een Zuiderling van over de grens zie. Laatst gewijzigd door Weyland : 8 januari 2020 om 02:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 8 januari 2020 om 02:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vwalla! ![]()
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En as ge ne kommisfeur zie gon a blaffeture wel omhoeggaon,mo nie astievan Gennez zaain.... Danist int putteke van'triool.... Laatst gewijzigd door Svennies : 8 januari 2020 om 03:35. |
|
![]() |
![]() |