![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb je gediskwalificeerd als gesprekspartner. Uw zieke mentaliteit van "wie mij niet klakkeloos napraat, is tegen mij" doet voor mij de deur toe. Wel, dan ben ik maar tegen je als jij dat wil, mij maakt het niet uit. Mijn stem bepaal ik wel zelf, daar heb ik system/Het Oosten niet voor nodig. Niet voor positief en niet voor negatief stemgedrag en al zeker niet dat ik moet ingaan op uw hersenspinsels. Heb je het nu begrepen? |
|
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben u het met mij eens: ok. Bent u het niet met mij eens: ook ok. |
|
![]() |
![]() |
#244 |
Minister
|
![]() Je vergeet er nog bij te zeggen dat je al lang niet meer naar Bart De Wever luistert en nooit naar geluisterd hebt eigenlijk. Wat is dan de kwaliteit van je duizenden postings?
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De term 'luisteren' moet u interpreteren hier als 'de invloed ondergaan van'. Eén van de vele betekenissen van 'luisteren'.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 december 2011 om 17:04. |
![]() |
![]() |
#246 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Al ben ik uw spelletjes meer dan beu, ik hoop dat u zich een beetje gedraagt. |
|
![]() |
![]() |
#247 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier Laatst gewijzigd door Dirk A : 10 december 2011 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. U vergist zich schromelijk. Als Weyts zegt dat federale ministers op zijn minst tweetalig moeten zijn, dan geef ik hem gelijk. Dat is niet het minste probleem. En toch moet ik die man helemaal niet. Maar als ie gelijk heeft, heeft ie gelijk.
|
![]() |
![]() |
#252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind jou raar en excentriek. Je neemt geen logische standpunten in en je bent een persoon met 2 gezichten. Ik ben lid van N-VA, jij toch niet denk ik. Je hebt er zelfs niet op gestemd. |
|
![]() |
![]() |
#253 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een voetschieter eerste klas. |
|
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er ooit haters zijn op dit forum, dan zijn het wel de België-haters. Maar dat zult u nooit opgemerkt hebben, want toen keek u waarschijnlijk naar 'thuis'. U schiet zich weer al eens goed in uw knie. Kunt u eigenlijk nog wel lopen?
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 december 2011 om 19:33. |
![]() |
![]() |
#256 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Van je 'vrienden' (met oogkleppen) moet je hethebben, HRobin!
![]() Hij lult er gewoon maar op los, hoor! Stoor je er vooral niet aan. Leuke 'vrienden' heb jij, hé? ![]()
#257 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geef gewoon toe dat je de N-VA en vooral BDW haat. Het is klaar en duidelijk voor iedereen. Dat er Belgie haters zijn op dit forum ontken ik overigens niet. Maar dat verandert niets aan uw N-VA haat. |
|
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U begrijpt nog steeds niet dat het haten van de Belgische staatsstructuur niet gelijk staat aan het haten van Belgie. Het feit dat dit na al die tijd nog steeds niet het minste beetje doordringt doet mij vermoeden dat je niet de capaciteiten hebt om het ooit te snappen ook.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 10 december 2011 om 20:45. |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik haat niemand. De termen 'haat', 'racisme', enz, worden hier vooral te onpas gebruikt. Ik zeg gewoon mijn mening en pas mijn taal aan deze van de Vlaams-nationalisten. Ik hoor u trouwens nooit een verwijt maken tegen de België-haters . Dus aub, hou op met u aan te stellen met uw zoveelste schijnheilig optreden. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 december 2011 om 20:50. |
|
![]() |