![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus, u bevestigt wat ik stelde: u voert een intentieproces. U acht hen schuldig niet op basis van feiten, maar op basis van wat u hen meent te kunnen toeschrijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De feiten èn de bewijzen zijn tijdens het proces, waarbij het vlaams blok terecht veroordeeld werd wegens racisme, uitvoerig aan bod gekomen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Als feiten verteld worden of citaten gesproken, dan is het van belang wie het zegt, wanneer, waar en vooral WAAROM. Neem maar dit voorbeeld: Citaat:
http://www.americanthinker.com/blog/...in_prison.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.vandaag.be/buitenland/152...ubliceren.html
Marine Le Pen is al een methode aan het zoeken om haar vader "kalt" te stellen.. Laatst gewijzigd door kelt : 10 juni 2014 om 21:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=23872 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het bedenken van complottheorietjes zijn die mannen quasi onklopbaar. Alles is beter dan de hand in eigen boezem te moeten steken..
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Minister-President
|
![]() Er werden hele ministerraden gehouden van hoe het VB te nekken. Van de pers over politieke processen tot de juiste rechter.... Zelfs richtlijnen over hoe de journalisten Vb ers nooit lachend of positief in beel mochten brengen liefst zwart/wit en somber.
Dat zijn praktijken waar goebbels trots op zou zijn. De n-va werkt aan die strategie mee onder andere door afschaffing uitzendingen voor derden en politieke tribunes zodat het boycot totaal werd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#253 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Bovendien was de racisme-veroordeling van het Blok niet alleen terecht, maar zelfs erg mild. Het Blok/Belang was en is een gespleten en extreme haatpartij waarin SS-dwepers, fascisten, neonazi’s en negationisten zij aan zij zitten met gewone racisten, egoïsten en ultra-conservatieven. Belangers die in staat zijn tot nuance, zijn zeldzamer dan witte raven. En hoewel de Blokkertjes) voortdurend het tegendeel beweren, is het arrest ook uitstekend gemotiveerd. Geïnteresseerden vinden het hier. En voor wie het lang vindt, dit was de ingekorte versie voor de pers. Dus spaar ons de pathetische verwijten en vertel eens waarom VB-ers voortdurend zeuren dat de veroordeling ongegrond was, maar steevast vergeten te preciseren waarom dat zo zou zijn. Laat me raden: omdat jullie geen poot hebben om op te staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige heb ik nooit enig VB-mandataris en -politicus horen beweren dat de media instructies kreeg van de regerende oplaag of het establishment. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#256 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat niet nét dat héél klein beetje té autoritaire?
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Minister-President
|
![]() Meer dan 90 procent van de fransen vindt JM Le Pen een blok aan het been van het FN.
Die man is misschien wel moedig maar ik veracht zijn uitspraken. Ik denk zelfs niet dat hij die meent maar gewoon graag in de media komt choqueert. |
![]() |
![]() |