Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 30 september 2014, 08:27   #241
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dat was de vraag niet.
Waarom draait ge toch altijd rond de pot?
Ik zal het u vertellen, omdat ge alleen bronnen gelooft die in uw kraam passen.
ik heb geantwoord. hetèis te veryfieren omdat de film een naam vermeld. dat er onschuldige doden bij drone attacks vallen is geen geheim. dus zeg mij dan wat niet klopt aan de film. ik geloof het verhaal omdat de elektronische media op de digibox al liegt van in de sixties over oorlog en het volk dat te luid wordt die digibox nooit haalt. ze ridiculiseren die personen in kwestie en sommigen worden promptweg vermoord of dood op verdachte wijze, van jfk tot mj.
wat past niet in mijn kraam? isis had nooit deze macht verworven zonder amerika en dat is de essentie. de last zie je wel, maar de oorzaak weiger je te zien en schuif je af op een boek. maar de links die ik je gaf van islamitische landen voor een agressief buitenlands beleid negeer je.
je wringt je wel tussen een discussie waar iemand nog niet eerst deftig naar de film wou kijken en met foute conclusies terugkomt...
goe bezig bobke

Laatst gewijzigd door Peche : 30 september 2014 om 08:27.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2014, 09:09   #242
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
ik heb geantwoord. hetèis te veryfieren omdat de film een naam vermeld. dat er onschuldige doden bij drone attacks vallen is geen geheim. dus zeg mij dan wat niet klopt aan de film. ik geloof het verhaal omdat de elektronische media op de digibox al liegt van in de sixties over oorlog en het volk dat te luid wordt die digibox nooit haalt. ze ridiculiseren die personen in kwestie en sommigen worden promptweg vermoord of dood op verdachte wijze, van jfk tot mj.
wat past niet in mijn kraam? isis had nooit deze macht verworven zonder amerika en dat is de essentie. de last zie je wel, maar de oorzaak weiger je te zien en schuif je af op een boek. maar de links die ik je gaf van islamitische landen voor een agressief buitenlands beleid negeer je.
je wringt je wel tussen een discussie waar iemand nog niet eerst deftig naar de film wou kijken en met foute conclusies terugkomt...
goe bezig bobke
Niemand heeft behoefte aan een film als bewijs.
Films zijn de weergave van denkwijze van zijn maker en heeft weinig bewijswaarde.
Maar gij weigert zelfs de beelden en verklaringen te geloven van duizende vluchtelingen die smeken om hulp van de internationale gemeenschap.
Hoe Isis groot geworden is doet ook al niet terzake.
Het enige wat telt is hoe ze zich nu gedragen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2014, 09:55   #243
Peche
Banneling

Standaard

ik negeer hun roeping niet. men gaat alleen naar de roepingen waar ze zelf iets halen. Hoeveel maal nog? Hoe zit dat met Koney? Is die niet erger dan Saddam en Khadaffi? Daar roepen ook duizendtallen om hulp, maar u weigert ze te horen en loopt mee met die ene procent. Wanneer getraumatiseerde militairen met hun verhaal naar buiten komen trek je het in twyfel. en waarom bobke? om uw geweten te sussen omda ge weet dat er kinderen sterven. En we hebben nu een petroleumspoor van BE tot Irak getrokken . Het vuur bereikt nu onze kinderen.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be