![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg het dan beter uit.
Begin met "Vlaamse luchthaven" en "Duitse firma".
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De nieuwe Hergé: Bembem Au Congo...
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Darwin: die snapte het. Het beperken tot de species is echter pure tunnelvisie. Geen sparadrap voor SN ex-Sabena ![]()
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Sadist ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, je beseft dat je de discussie verloren hebt. BA is verlieslatend en er is geen enkele reden te vinden om in zo een vehikel te investeren, dus ga je het maar weer communautair spelen terwijl het zelfs niet over een Belgisch bedrijf gaat. Triestig.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg het mij eventjes uit, beste Henri/Hendrik/Heinrich. Wat valt er te snappen aan een staat die een luchtvaartmaatschappij voor een prikje aan een buitenlands bedrijf verkoopt om het jaren nadien weer aan te kopen aan een prijs die tientallen malen hoger ligt dan de verkoopprijs. Een mens zou dat nog kunnen begrijpen als er daardoor een rendabel en heel performant bedrijf in de wacht wordt gesleept, maar daar staan we wel heel ver van...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 13 mei 2020 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Banneling
|
![]() De openingspost gelezen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jullie proberen een denkwijze op te dwingen die in jullie leefwereld ok is. Maar ik verwerp die denkwijze. Feit blijft dat er honderden bedrijven in en rond de luchthaven afhankelijk zijn van de activiteiten op die luchthaven. Als die in een klap met 40 % inkrimpen door het wegvallen van Brussels Airlines gaan er een massa jobs verloren. De standaard bericht blijkbaar over een economische multiplicatiefactor van 2-3, dwz voor iedere BA job die verloren gaan, gaan er elders nog verloren. We spreken hier van een paar Ford Genks die overkop gaan in 1 keer. In uw visie is dat normaal. Tot het uw job is. Ik stel dat we dat bedrijf moeten helpen en die economische activiteit proberen te bewaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Banneling
|
![]() En blijkbaar deelt het VBO die visie ook:
https://www.levif.be/actualite/belgi...eck=1589386144 Amateuristische huis en tuin economen zijn jullie zeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In sommige belgicistische kringen wordt dat idee nochtans nog altijd gekoesterd, net als de gedachte dat een land pas een echt land is als het ook over een eigen vliegtuigmaatschappij beschikt. Symbooldossiers die alleen veel geld kosten, maar getuigen van vroegere tijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |