![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoor net van een bekende Youtubester die ik half-n-half volg, iJustine
iJustine was opgenomen met een bloedklonter, wel een jaar na vaccinatie. Dus dit kan uiteraard toeval zijn maar toch weeral een jong gezond persoon met een zeldzame bloedklonter ziekte, paget-schroetter syndrome staat ook op de lijst met mogelijke bijwerkingen van mRNA vaccinatie. Dat zijn bloedklonters die gevormd worden door ontsteking van de bloedvaten, meestal is dit in de benen, bij haar was het in de arm wat extra zeldzaam is. 2x gevaccineerd en lacht wat met de 'bijwerkingen', de booster heeft ze evenwel niet gehad. https://www.youtube.com/watch?v=QZni3LhBY-U nu met bloedklonter, paget-schroetter syndrome https://www.youtube.com/watch?v=hzE0eLu6bsw antivax site die er dieper op in gaat, facts gemixt met 'iedereen gaat dood binnen een jaar' https://thecovidblog.com/2022/04/11/...tter-syndrome/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Hoe is het nu mogelijk om de britse variant (alfa) van lente 2021 te vergeten?! paaspauze, reisverbod, bubbel van 4 (buiten!).... allemaal al vergeten? Laatst gewijzigd door Ilse : 4 mei 2022 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ze logen dat het wuhan virus zelfs dodelijk zou zijn om angst te kunnen opwekken en paniek te zaaien. En elke variant zwakt af en kan dus nooit gevaarlijker zijn dan het oorspronkelijke virus dat muteerde. Dat zijn wetenschappelijk bewezen FEITEN waar geen leugenaar rond kan. In zijn toespraak deed de Franse premier castex op 20/01/2022 de volgende absurde en leugenachtige uitspraak: "de variant Omicron is zeker veel gevaarlijker maar duidelijk minder ernstig dan zijn voorgangers". Dat hebben we dan gezien met omikron dat nog maar slechts een snotneus gaf. ![]() Den idioot. En wacht, er komen vast nog een rits alfabet varianten tot de letter Z die allemaal nog gevaarlijker gaan zijn dan het dodelijke wuhan virus maar minder ernstig zullen zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() J&J is nu quasi verboden in de VS, teveel bijwerkingen. Nu de rest nog, voorlopig iets minder bijwerkingen, of een betere marketing.
https://www.hln.be/medisch/medicijnw...s-op~a2413e8d/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Gevaarlijke pshychopaten zijn het ! Deze van Johnsen werd ook als veilig en voldoende getest "verkocht" ! Zouden er nog jongeren zijn die willen "dansen met Jansen"... misschien als het nodig zou zijn om op verlof te kunnen gaan ? Anders nog een Pfizer shotje misschien, verplicht in de zorgsector als het van pshychopaat FVDB afhangt met de ondertussen aangetoonde kans op bijwerkingen en dat voor een beetje bescherming van max. 2-3 maanden tegen.... tja tegen wat nog ? tegen niks meer eigenlijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Novavax gaat het volgende zijn dat geschrapt gaat worden en er gaan enkel die Mrna-vaccins overschieten, de rest is niet goed genoeg meer of te gevaarlijk. Ik geloof zelf niet zozeer in bepaalde complottheorieën maar dit is natuurlijk wel koren op de molen van diegenen die overtuigd zijn dat men het merendeel van de mensen willen injecteren met die mRNA-spuiten om een andere reden.
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 6 mei 2022 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mee eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En het is heel duidelijk dewelke deze groep is en dat zijn de 65plussers en dan nog vooral met obesitas en of onderliggende aandoeningen. Wat we gezien hebben van vaccinatiestrategie en het daaraan gekoppeld CST is krankzinnig en was duidelijk in de lijn van nog meer krankzinnige maatregelen ervoor ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jhonson in de vs door de fda verboden nog te gebruiken.
Teveel bloedproppen!
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook iets dat in mijn hoofd is blijven hangen. En dat ze dat nog durfden publiceren ook. Hun "nieuwe normaal".
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Minister-President
|
![]() Kinderhepatitis vermoedelijk gelinkt aan Astra Zeneca. Die werkten met een verzwakt adenovirus als vector, dat zou recombineren met bestaande adenovirussen en nieuwe, voor kinderen zeer gevaarlijke varianten zou teweegbrengen.
![]() ![]() ![]() https://www.eutimes.net/2022/05/who-...mong-children/ We doen het voor onze oudjes!! ![]() Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 8 mei 2022 om 06:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Vreemdeling
|
![]() BBC Radio Presenter discusses the side effects she's experienced since receiving her Covid jab
Veilig en effectief. Laatst gewijzigd door Anoniem_2 : 11 mei 2022 om 00:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bloedklonter in de longen tijdens halve Ironman.
https://www.ad.nl/buitenland/vincent...orca~af9ae331/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#257 |
Minister
|
![]() Maar Pfizer mag wel, ondanks alle vreselijke gevolgen die tijdens de trials verzwegen werden. Het verbieden van J&J is gewoon het werk van de steenrijke Pfizerlobby.
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is that you, Kim-Jong-un?
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel onder noodwet. Voor de rest wereldwijd afgekeurd en dat heeft pfizer zelf al laten weten.
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was in het weekend wat uitzendingen van "C dans l' Air" uit Frankrijk aan 't bekijken en daar presteerde een expert het om vanuit de USA aan de Fransen te komen vertellen dat in Hong Kong een katastrofaal (KATASTROFAAL!) aantal ouderen aan Covid overleden was omdat Hong Kong geen mRNA vaccin toeliet in hun programma, enkel Sinovac! ![]() Dat zijn dus twee (2) flagrante leugens ofwel 2x pure onvergeefbaar onwetend gedrag van Monsieur l' expert. Met dank aan de staatsmedia om zulke bewijsbare idiotie te laten uitzenden. ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 16 mei 2022 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |