![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar een beetje computerkennis is natuurlijk goed meegenomen.
![]() |
![]() |
#242 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien kunnen we je helpen door daarin verder te discussieren. En hack jij? Wat heb je zoal gehackt? Ik ben benieuwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb kunnen ondervinden, waar zat ik dan vast? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het is wel grappig dat je dus niet weet wat hacking is. Jij spreekt hier over cracking - hetgeen inderdaad illegaal is. Ik hack vrij regelmatig programmaatjes op mijn werk, waarmee bedoeld wordt : modifieren van bestaande programmatuur zodat ze meer efficient/betr werkt voor een bepaald doel. Elke serieuze programmeur is welleens een hacker maar daarom nog geen cracker. Cracker vs Hacker |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#251 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar is het in volgorde van stijgende of dalende intelligentie ? Of misschien staan ze zoals op een podium met de gouden medaille in het midden. Zo, nu weet je al wat meer. ![]()
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hacking is wel degelijk inbreken op een ander zijn pceetje hoor. ![]() Jij kraakt programmatjes niet ik. Waarom zouden ze het anders een crack noemen? Laatst gewijzigd door illwill : 16 februari 2005 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waar ik het over heb. Hacking is NIET inbreken in een pc. Ter illustratie : Oreilly heeft onlangs een boek uitgegeven genaamd "google hacks". Wat denk je dat ze daarmee bedoelen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien deze mensen het hacking noemen ik ook hoor... ![]() Geloof wat je zelf wilt hoor, daar kan ik niets aan veranderen. Alle programmeurs of mensen die een programma kraken noemen het kraken. Vandaar dat je een illegaal verkregen versie van een programma ook crack noemt. Zoek jij het net maar af naar een hack hoor, mij niet gelaten. Hoe deze man het dus noemt zal mij een worst wezen indien iedereen het anders noemt. Ik noem het hacken, hoe jij het wil noemen zal mij ook een worst wezen. Zoek anders eens achter hacking for dummies. Bestaat echt hoor. Cracking for dummies? Misschien ook maar toch nog nergens tegengekomen. Laatst gewijzigd door illwill : 16 februari 2005 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Banneling
|
![]() aha, zo te zien is dat 9/11 verhaal nu helemaal tot gehackt gedraaid
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=illwill]Omdat je heel duidelijk een kamp gekozen hebt.
Ik heb kunnen ondervinden, waar zat ik dan vast?[/QUOTE] aldus jou, zegt meer over jou(w kamp ) dan over mij ik zeg niet dat je echt vast zat toen, kon nog komen hoor.... uiteindelijk heb je je toch min of meer neergelegd (dacht ik , als ik verkeerd ben moet je 't maar zeggen ) dat niet elke kernexplosie noodzakelijk een EMP veroorzaakt |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=praha]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
computer hacking & program cracking je vindt dat ook zo terug overal |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat we elke dag, elk uur elke seconde kunnen spreken van een EMP, kernexplosies of niet wel een nogal stom begrip dan ... vind je niet ? waarom zou Enrico Fermi er dan destijds op gewezen hebben ? ( volgens mij lanceerde hij zelfs dat begrip, dat weet ik wel niet zeker ) in ieder geval is het begrip pas gehanteerd van zodra men realiseerde dat het compton-effect massaal zou kunnen zijn bij een kernexplosie dat men problemen kon verwachten : vandaar ook die P in de afkorting Laatst gewijzigd door praha : 16 februari 2005 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |