![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Mogen homofielen bloed doneren? | |||
Nee |
![]() ![]() ![]() |
33 | 63,46% |
Ja |
![]() ![]() ![]() |
19 | 36,54% |
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Schepen
|
![]() Raf,
Citaat:
Zekerheid bestaat niet in de geneeskunde. Geen enkele medische test is 100% waterproof. HIV-testen dus ook niet. Naargelang het soort test, kan die x aantal maanden na de potentiële besmetting, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de HIV-status bepalen. Pure zekerheid is niet van deze wereld. Het zou maar erg zijn, maar het is de realiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | ||
Schepen
|
![]() Raf,
Citaat:
De redenen waarom een test in de brede klinische praktijk niet haalbaar is voor alle patiënten, zijn meestal tijd en geld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Schepen
|
![]() Raf,
Citaat:
Het erewoord van een homo over zijn individueel risicogedrag is evenveel waard als dat van een hetero, maar doet hier gewoon niet terzake omdat zij niet omwille van dat punt uitgesloten worden, ze worden niet geweerd omwille van individueel risicogedrag, maar omwille van de verhoogde prevalentie van HIV in hun groep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Schepen
|
![]() Raf,
Citaat:
Het beste wat een test kan doen, is een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid bieden. Zelfs de beste testen falen al eens, al was het maar door technische fouten. Net deze imperfectie is de reden van de doorgedreven screening en selectie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Schepen
|
![]() Raf,
Citaat:
Het erewoord van mensen kan ook onbewust onbetrouwbaar zijn, bijvoorbeeld doordat zij onwetend worden bedrogen door hun partner (en dan hebben we het volgens de vertegenwoordiger van Gay Belgium dus over 1/2 van de zich ter goeder trouw aandienende bloeddonoren!) Maar als je het dan toch wil hebben over mensen die bewust liegen: dat is helemaal niet ondenkbaar hoor. Boven schreef Yann al dat hij verschillende homoseksuelen kent die liegen over hun geaardheid om bloed te mogen geven. Verder is het niet ondenkbaar dat iemand met een nieuwe seksuele partner daarover liegt omdat hij "zeker" is dat die partner clean is, of liegt over zijn buitenechtelijke verhouding omdat zijn vrouw naast hem haar papier zit in te vullen, of liegt over wisselende contacten omdat een familielid over zijn schouder meekijkt ... Het leven zou mooi zijn als iedereen altijd eerlijk zou zijn, maar jammer genoeg is dat niet het geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Het begint te lijken op Patriots manier van beargumenteren: homo's moeten bloed kunnen geven en al de rest is larie en apekool! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | ||
|
![]() Citaat:
kom zeg. Alle bloed wordt gecontroleerd, en als een hetero besmet is en het wordt niet ontdekt, dan is dat ook een risico. als het VB zich daarmee bezighoudt, mag het zich verwachten aan klachten bij diverse rechtbanken. Homofielen uitsluiten op basis van seksuele geaardheid is regelrecht tegen de grondwet in.
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |