Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 oktober 2009, 20:43   #261
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Probeer je nu af te vragen waarom zwarten altijd ongelijk moeten hebben...
Eigenlijk wel, je doet veel moeite om tegen alle rede in je ongelijk zo te etalleren. U bevestigd de cliché die heerst in Europa naar zwarten toe! U bewijst hen geen dienst.
Oud 6 oktober 2009, 21:45   #262
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard

De identiteit van Egmond Cotfriet

http://www.youtube.com/watch?v=IN5St...eature=related
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2009, 21:52   #263
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
Ah, jij hebt toch nooit gelijk, dat zegt Egmond zelf.
Oud 6 oktober 2009, 22:15   #264
Zoethout002
Schepen

Zoethout002's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onvoorstelbaar met wat voor RUNDEREN ik hier te maken heb. Vragen stellen over de herkomst van witten is een doodzonde? Vragen stellen over de overeenkomst in uiterlijk tussen veel witten en albino's mag niet? Vaststellen dat albino's net als veel witten GEEN MELANINE aanmaken is een probleem? Dat er in de hele natuur slechts sprake is van witte levensvormen geboren uit ALBINISME, zelfs bij onze naaste broeders de PRIMATEN zijn de witte apen albino's.

De meerderheid van de wereldbevolking is zwart en gekleurd, slechts een minderheid is wit te noemen. Zo schijnt ook in de natuur de gekleurde levensvormen te overheersen.

Verder stel ik vast dat bij de hogere zoogdieren er weinig kleur variaties bestaan tussen wit, bruin, beige en zwart. De gevlekte dieren en andere heel licht van vacht zijn 'mulatten' tussen gekleurde typen en albino's.

Albino's zijn doodgewone mensen die op alle fronten gelijk zijn aan gewone mensen, behalve hun gebrek aan melanine. Veel witten maken geen melaninen en verbranden al na enkele minuten in de zon. Deze observatie, deze theorie heb ik niet verzonnen om witten te beledigen.

Witten die zich superieur wanen, net als de adel, willen niet onderzocht worden. Verschillende schrijvers melden dat de adel weinig onderzocht is. Een andere bevestiging dat de adel een GROOT GEHEIM heeft en dat geheim heb ik hier aan jullie lui geopenbaard, gratis en voor niets. Witten stammen af van albino's, veel wat voor wit doorgaat is erg gemengd met zwarte fenotypen waardoor zij bruin kleuren in de zon, en blauw bloed is zwart bloed (1500-1789); al jullie onderdrukkers wiens gat jullie likken op Koninginnedag en Troondag waren tot 1850 zwartjes.

En toch weiger je dit te onderbouwen met feiten en kom je alleen maar met je jaloerse mening over Europeanen
Oud 6 oktober 2009, 22:48   #265
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

[Kivanc Tatlitug]

Turken gelden ook als witten of pre-witten. Op hun tocht vanuit Midden Azie deden de witten eerst Turkije aan voordat zij zich in Europa vestigden, 6000 jaar geleden. Men moest mij eerst overtuigen van dat Turken ook witten zijn gezien de afkeer die Europeanen al eeuwen tonen voor Turken.

Maar werkelijk, dit is een erg vreemde redenatie: Ik zou Europeanen bespotten door te praten over de overeenkomsten tussen witten en albino's? En wat heb ik met Zimbabwe te maken, terwijl ik uit Suriname kom, welke 350 jaar door Nederland is uitgezogen?

Maar goed, ik ga nu kijken wat google zegt over Ataturk gay en Mevlana gay. Is dat ook gebrek aan respect?
Er zijn veel Nederlanders die een afkeer voor Turken hebben maar er zijn ook veel Nederlanders die veel affiniteit met Turken hebben. Zo zijn er ook veel Nederlanders die affiniteit met donkere mensen met origine in Afrika hebben.

Het is duidelijk dat jij blanke mensen probeert te kleineren door ze Albino's te noemen. Wat wil je eigenlijk met zo een topic bereiken? Wil je dat mensen van verschillende rassen elkaar meer gaan haten?
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2009, 07:47   #266
Bovenbuur

Standaard

Zullen we het verhaal anders eens omdraaien? Ooit van melanisme gehoord?

Komt zat voor in de natuur, bovendien is albinisme per definitie een complete afwezigheid van melanine, melanisme is simpelweg meer pigment hebben dan normaal. Zullen we negers voortaan gewoon als melanistische mensen definiëren?
Oud 7 oktober 2009, 09:23   #267
webzwerver
Banneling

Standaard Openbaring: Negers zijn zwartgeworden blanken !

Citaat:
Er zijn veel Nederlanders die een afkeer voor Turken hebben maar er zijn ook veel Nederlanders die veel affiniteit met Turken hebben. Zo zijn er ook veel Nederlanders die affiniteit met donkere mensen met origine in Afrika hebben.

Het is duidelijk dat jij blanke mensen probeert te kleineren door ze Albino's te noemen. Wat wil je eigenlijk met zo een topic bereiken? Wil je dat mensen van verschillende rassen elkaar meer gaan haten?
Zoals Bovenbuur juist stelde, zou het best kunnen dat negers gewoon abnormaal veel melanine aanmaken, lijdden aan melanisme dus. Waarschijnlijk door inteelt, na tienduizenden jaren lang afgezonderd onder elkaar gekweekt te hebben in Afrika.
Zelden komt melanisme ook voor bij volledig blanken, en plotseling : zo las ik over een blanke vrouw in Zuid Afrika, ten tijde van de Apartheid , die plotseling donkerder en donkerder beginnen worden is, tot ze even zwart was als de Zoeloes ! Dit tiot haar grote wanhoop, en het afgrijzen van haar familie, die haar verstoten heeft ! Dit melanisme was een nevenverschijnsel van een ziekte die ze opgelopen had.

Laatst gewijzigd door webzwerver : 7 oktober 2009 om 09:25.
webzwerver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2009, 17:24   #268
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door webzwerver Bekijk bericht
Zoals Bovenbuur juist stelde, zou het best kunnen dat negers gewoon abnormaal veel melanine aanmaken, lijdden aan melanisme dus. Waarschijnlijk door inteelt, na tienduizenden jaren lang afgezonderd onder elkaar gekweekt te hebben in Afrika.
Zelden komt melanisme ook voor bij volledig blanken, en plotseling : zo las ik over een blanke vrouw in Zuid Afrika, ten tijde van de Apartheid , die plotseling donkerder en donkerder beginnen worden is, tot ze even zwart was als de Zoeloes ! Dit tiot haar grote wanhoop, en het afgrijzen van haar familie, die haar verstoten heeft ! Dit melanisme was een nevenverschijnsel van een ziekte die ze opgelopen had.
menaline smiley
overgang menaline naar albino smiley
albino smiley
frietkot is een albino!
Oud 7 oktober 2009, 17:25   #269
Bovenbuur

Standaard

Zie je Egmond, een afwijking is een beetje een zaak van perspectief. Een blanke kan een neger best voor melanist uitmaken, maar omgekeerd kan een neger een blanke ook best een hypomelanist noemen, dat is een individu dat in tegenstelling tot een albino nog wel melanine aanmaakt, maar minder dan normaal. Via een soortgelijke redenatie kan je pygmeeën ook allemaal beschuldigen van dwerggroei, door langere mensen als standaard te definiëren. Maar wat schiet je daarmee op? Het punt van dit topic was dat wij blanken ons beledigd moesten voelen omdat we geen ras zouden zijn maar een zootje gehandicapten. Als jij dat zo wil definiëren, ga je gang. Maar in dat geval diagnostiseer ik jou hierbij met iso-melanisme, je eigen persoonlijke handicap, heb jij ook eens wat. Veel plezier ermee.
Oud 7 oktober 2009, 18:10   #270
jevaly
Provinciaal Statenlid

jevaly's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onvoorstelbaar met wat voor RUNDEREN ik hier te maken heb. Vragen stellen over de herkomst van witten is een doodzonde? Vragen stellen over de overeenkomst in uiterlijk tussen veel witten en albino's mag niet? Vaststellen dat albino's net als veel witten GEEN MELANINE aanmaken is een probleem? Dat er in de hele natuur slechts sprake is van witte levensvormen geboren uit ALBINISME, zelfs bij onze naaste broeders de PRIMATEN zijn de witte apen albino's.

De meerderheid van de wereldbevolking is zwart en gekleurd, slechts een minderheid is wit te noemen. Zo schijnt ook in de natuur de gekleurde levensvormen te overheersen.

Verder stel ik vast dat bij de hogere zoogdieren er weinig kleur variaties bestaan tussen wit, bruin, beige en zwart. De gevlekte dieren en andere heel licht van vacht zijn 'mulatten' tussen gekleurde typen en albino's.

Albino's zijn doodgewone mensen die op alle fronten gelijk zijn aan gewone mensen, behalve hun gebrek aan melanine. Veel witten maken geen melaninen en verbranden al na enkele minuten in de zon. Deze observatie, deze theorie heb ik niet verzonnen om witten te beledigen.

Witten die zich superieur wanen, net als de adel, willen niet onderzocht worden. Verschillende schrijvers melden dat de adel weinig onderzocht is. Een andere bevestiging dat de adel een GROOT GEHEIM heeft en dat geheim heb ik hier aan jullie lui geopenbaard, gratis en voor niets. Witten stammen af van albino's, veel wat voor wit doorgaat is erg gemengd met zwarte fenotypen waardoor zij bruin kleuren in de zon, en blauw bloed is zwart bloed (1500-1789); al jullie onderdrukkers wiens gat jullie likken op Koninginnedag en Troondag waren tot 1850 zwartjes.
als je nu je theorie al eens zou onderbouwen door aan te geven over welke type albinisme we hier spreken en welke soorten melanines er niet aangemaakt worden door 'witten' en hoe zich dat op genetisch vlak laat verklaren en relateren aan dat type albinisme. Dát zou nu eens een deftige theorie kunnen zijn.
Verder kan men bv. in de avatar van Bovenbuur zien dat er primaten zijn met een lichte huid die niet albino zijn. En dat die zich nog redelijk dicht tot de mens verhouden ook.

maar ik stop nu maar met loeien, want charel komt mij melken en mijn poten doen nog zeer van de brusselse kasseien.
jevaly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2009, 11:45   #271
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Je hebt een waarschuwing ontvangen op Politics.be

--------------------------------------------------------------------------------

Dear Egmond Codfried,

You have received a warning at Politics.be.

Reason:
-------
Schelden naar andere forummer

Gelieve het hier wat deftig te houden aub.

mvg

The Quibbler.
-------

Original Post:
http://forum.politics.be/showthread.php?p=4374353

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander
Het blank zijn heeft niets met Albinisme te maken. Er zijn duidelijke raciale verschillen. Zo is er o.a. een verschil in schedelvorm en haarvorm.

Egmond,

Ik vind dat jij ondankbaar gedrag toont. Jij woont in dit land. Je maakt gebruik van de verschillende voorzieningen en profiteert van het hoge welvaartsniveau. Je probeert hier ook nog eens de inwoners van dit land belachelijk te maken. Had jij liever in Zimbabwe gewoont waar het gemiddelde inkomen $200 op jaarbasis bedraagt? Wees respectvol tegenover je medemens.

Lieverd, lieverd...wat is dit nou? [...]Ik wacht op je telefoontje...

Warnings serve as a reminder to you of the forum's rules, which you are expected to understand and follow.

All the best,
Politics.be
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2009, 11:46   #272
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Eigenlijk wel, je doet veel moeite om tegen alle rede in je ongelijk zo te etalleren. U bevestigd de cliché die heerst in Europa naar zwarten toe! U bewijst hen geen dienst.
Ben jij dat op de foto?
Oud 8 oktober 2009, 11:50   #273
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Het blanke ras is niet gekweekt, maar geëvolueerd.
Bronnen?

1 Er bestaan geen rassen, alleen fenotypen
2 Alle witte levensvormen zijn albino's, waarom zou dit bij de mens opeens anders moeten zijn?
Oud 8 oktober 2009, 11:51   #274
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:

Liefje, je bent achterlijk.
Oud 8 oktober 2009, 11:59   #275
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jevaly Bekijk bericht
als je nu je theorie al eens zou onderbouwen door aan te geven over welke type albinisme we hier spreken en welke soorten melanines er niet aangemaakt worden door 'witten' en hoe zich dat op genetisch vlak laat verklaren en relateren aan dat type albinisme. Dát zou nu eens een deftige theorie kunnen zijn.
Verder kan men bv. in de avatar van Bovenbuur zien dat er primaten zijn met een lichte huid die niet albino zijn. En dat die zich nog redelijk dicht tot de mens verhouden ook.

maar ik stop nu maar met loeien, want charel komt mij melken en mijn poten doen nog zeer van de brusselse kasseien.
Ergens op een ander forum spitste de discussie zich toe op genen, alellen en DNA etc. Blijkt dat zowel vóór als tegenstaanders zich baseerden op dit soort van 'wetenschap.' Dus bedank ik voor dat soort 'deftige' discussies.

Het moet lukken om met gewoon boerenverstand alles te verklaren. In de hele natuur zijn de witte levensvormen albino's en nakomelingen van albino's, maar bij mensen is het opeens een heel ander zeer geheimzinnig proces. Waarom?
Ik denk dat de witte suprematie gedachte een rol speelt, en omdat men ten onrechte neerkijkt op albino mensen, zullen de zich superieur wanende witten geen albino's willen zijn. Men gelooft liever dat de hemelpoort openging en bij de gratie gods sommige zwarten werden verheven in witheid. Wat ze nu weer te grabbel gooien en zich in bruiningssalons laten bruin spuiten. Het zal niet lukken met de meeste van jullie tot een conclusie te komen, want wit zijn heeft privileges en niemand zal meewerken aan het opheffen van privileges; mannen zullen vrouwen niet steunen en hetero's zullen niet voor homo's opkomen.
Oud 8 oktober 2009, 12:05   #276
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Wetenschap gaat wel wat verder dan gewoon boerenverstand he, ga uwe priet praat 100 jaar geleden verkopen en dan had men je msch geloofd.

Je zit hier al ettelijke pagina's over albino's te blaten, maar je komt met 0,0 wetenschappelijke feiten af, en je dan maar afvragen waarom men je niet serieus neemt haha.
Mcnab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2009, 12:06   #277
Bovenbuur

Standaard

Man, leer lezen, witte en lichtgekleurde levensvormen zijn ontzettend vaak geen albino's. Dat is meer dan genoeg aangetoond in deze draad, of wil je soms ook gaan beweren dat bijvoorbeeld een ijsbeer met zijn zwarte huid ook gewoon een albinobeer is, met toevallig een hele andere koop? En nee, met jouw vorm van " boerenverstand" is niet alles te verklaren. Je maakt enorme denkfouten, je komt met theorieen en ideeen die bewezen fout zijn. Jij kijkt neer op albino's, jij wil neerkijken op blanken, dus jij hebt besloten dat blanken albino's zijn. dat is waar deze draad om draait, dat weet iedereen hier, dus kom alsjeblieft met een intelligenter praatje, of ik ga nog neerkijken op iso-melanisten zoals jij.
Oud 8 oktober 2009, 12:08   #278
Bovenbuur

Standaard

Geheel terzijde: ik ben helemaal voor vrouwen- homo-, neger- en albinorechten, daar ben ik een pocoloco linkiewinkie intellectuele grachtenpander voor, maar dan zonder grachtenpand.
Oud 8 oktober 2009, 12:54   #279
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoethout002 Bekijk bericht
En toch weiger je dit te onderbouwen met feiten en kom je alleen maar met je jaloerse mening over Europeanen
Ben ook Europeaan, al dertig jaar!
Oud 8 oktober 2009, 13:09   #280
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ergens op een ander forum spitste de discussie zich toe op genen, alellen en DNA etc. Blijkt dat zowel vóór als tegenstaanders zich baseerden op dit soort van 'wetenschap.' Dus bedank ik voor dat soort 'deftige' discussies.

Het moet lukken om met gewoon boerenverstand alles te verklaren. In de hele natuur zijn de witte levensvormen albino's en nakomelingen van albino's, maar bij mensen is het opeens een heel ander zeer geheimzinnig proces. Waarom?
Ik denk dat de witte suprematie gedachte een rol speelt, en omdat men ten onrechte neerkijkt op albino mensen, zullen de zich superieur wanende witten geen albino's willen zijn. Men gelooft liever dat de hemelpoort openging en bij de gratie gods sommige zwarten werden verheven in witheid. Wat ze nu weer te grabbel gooien en zich in bruiningssalons laten bruin spuiten. Het zal niet lukken met de meeste van jullie tot een conclusie te komen, want wit zijn heeft privileges en niemand zal meewerken aan het opheffen van privileges; mannen zullen vrouwen niet steunen en hetero's zullen niet voor homo's opkomen.
Het is waar dat in heel de natuur albino's voorkomen maar niet elk wit paard is een albinopaard...
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be