![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Vreemdeling
|
![]() [quote=Vyvyan;4372251]Wat wil je nou eigenlijk zeggen met die plaatjes? Maar oke, ik zal ook wat plaatjes gaan posten dan:
![]() *knip* dergelijke foto's kunnen niet op dit forum mvg The Quibbler Fotocollages maken kan iedereen natuurlijk. Laatst gewijzigd door The Quibbler : 12 oktober 2009 om 07:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het probleem was ook niet het uiterlijk, maar het gezever, en zever wordt van binnen aangemaakt, daar waar de echte schoonheid zit.
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() Onvoorstelbaar met wat voor RUNDEREN ik hier te maken heb. Vragen stellen over de herkomst van witten is een doodzonde? Vragen stellen over de overeenkomst in uiterlijk tussen veel witten en albino's mag niet? Vaststellen dat albino's net als veel witten GEEN MELANINE aanmaken is een probleem? Dat er in de hele natuur slechts sprake is van witte levensvormen geboren uit ALBINISME, zelfs bij onze naaste broeders de PRIMATEN zijn de witte apen albino's.
De meerderheid van de wereldbevolking is zwart en gekleurd, slechts een minderheid is wit te noemen. Zo schijnt ook in de natuur de gekleurde levensvormen te overheersen. Verder stel ik vast dat bij de hogere zoogdieren er weinig kleur variaties bestaan tussen wit, bruin, beige en zwart. De gevlekte dieren en andere heel licht van vacht zijn 'mulatten' tussen gekleurde typen en albino's. Albino's zijn doodgewone mensen die op alle fronten gelijk zijn aan gewone mensen, behalve hun gebrek aan melanine. Veel witten maken geen melaninen en verbranden al na enkele minuten in de zon. Deze observatie, deze theorie heb ik niet verzonnen om witten te beledigen. Witten die zich superieur wanen, net als de adel, willen niet onderzocht worden. Verschillende schrijvers melden dat de adel weinig onderzocht is. Een andere bevestiging dat de adel een GROOT GEHEIM heeft en dat geheim heb ik hier aan jullie lui geopenbaard, gratis en voor niets. Witten stammen af van albino's, veel wat voor wit doorgaat is erg gemengd met zwarte fenotypen waardoor zij bruin kleuren in de zon, en blauw bloed is zwart bloed (1500-1789); al jullie onderdrukkers wiens gat jullie likken op Koninginnedag en Troondag waren tot 1850 zwartjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
beleefd blijven aub mvg The Quibbler Laatst gewijzigd door The Quibbler : 6 oktober 2009 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Banneling
|
![]() ![]() [Salif Keita] Citaat:
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 6 oktober 2009 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [Kivanc Tatlitug] Turken gelden ook als witten of pre-witten. Op hun tocht vanuit Midden Azie deden de witten eerst Turkije aan voordat zij zich in Europa vestigden, 6000 jaar geleden. Men moest mij eerst overtuigen van dat Turken ook witten zijn gezien de afkeer die Europeanen al eeuwen tonen voor Turken. Maar werkelijk, dit is een erg vreemde redenatie: Ik zou Europeanen bespotten door te praten over de overeenkomsten tussen witten en albino's? En wat heb ik met Zimbabwe te maken, terwijl ik uit Suriname kom, welke 350 jaar door Nederland is uitgezogen? Maar goed, ik ga nu kijken wat google zegt over Ataturk gay en Mevlana gay. Is dat ook gebrek aan respect? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
|
![]() Citaat:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 6 oktober 2009 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
|
![]() ![]() *Iets met hersenen zo groot als een walnoot en een zenuwknoop in het achterlijf die zelfs nog groter was.*
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 6 oktober 2009 om 17:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Banneling
|
![]() ![]() [Lena Horn] The One-drop-rule: Wie is er wit en wie zijn zwart? http://en.wikipedia.org/wiki/One-drop_rule Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 6 oktober 2009 om 17:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Minister-President
|
![]() Een zwarte leeuw. Een een ......... een albino leeuw? ![]()
![]() |
#255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In feite, al hoe stom ze klinken, verwelkom ik al deze reacties want het betekent dat men met de zaak bezig is. De boodschap dringt door... Probeer je nu af te vragen waarom zwarten altijd ongelijk moeten hebben... ![]() Ik weet dat je van deze foto houdt... Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 6 oktober 2009 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
|
![]() Ik heb niet alles gelezen, het niveau begon bergaf te gaan na een paar pagina's.
Mijn idee. De mens is afkomstig uit Afrika en heeft zich moeten aanpassen tijdens zijn migratie naar het noorden. De donkere huid van de Afrikaan is slecht in het produceren van vitamine B12 wat de blekere mutaties een voordeel gaf wat door verdere variatie en natuurlijke selectie tot het blanke ras heeft geleid. Dus geen plotse mutatie (albino) maar een geleidelijke evolutie wat de verschillende gradaties verklaart in de diverse regionen. Ook met rozen heeft het niet direct iets te maken want dat is een kunstmatige selectie. Het blanke ras is niet gekweekt, maar geëvolueerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#258 |
Parlementslid
|
![]() Iedereen met enige kennis in genetische biologie weet dat dit onzin is.
![]() |
#259 |
|
![]() Vanavond niet schat, ik ben bonken met koppijn. Uhh, ik bedoel uhh... it wasn't me!
![]() |
![]() |
#260 |
|
![]() Geloof me, blanken geven we ook ongelijk als ze met zulke belachelijke ideeën komen.
![]() |