Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 oktober 2009, 23:30   #241
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht

Roodharige neanderthalers met blekere huid!?!
Familie van jou , Frietkot ?
webzwerver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2009, 13:16   #242
KlulUT
Vreemdeling

Standaard

[quote=Vyvyan;4372251]Wat wil je nou eigenlijk zeggen met die plaatjes? Maar oke, ik zal ook wat plaatjes gaan posten dan:

*knip*

dergelijke foto's kunnen niet op dit forum
mvg The Quibbler

Fotocollages maken kan iedereen natuurlijk.

Laatst gewijzigd door The Quibbler : 12 oktober 2009 om 07:56.
KlulUT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2009, 13:28   #243
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
Het blank zijn heeft niets met Albinisme te maken. Er zijn duidelijke raciale verschillen. Zo is er o.a. een verschil in schedelvorm en haarvorm.

Egmond,

Ik vind dat jij ondankbaar gedrag toont. Jij woont in dit land. Je maakt gebruik van de verschillende voorzieningen en profiteert van het hoge welvaartsniveau. Je probeert hier ook nog eens de inwoners van dit land belachelijk te maken. Had jij liever in Zimbabwe gewoont waar het gemiddelde inkomen $200 op jaarbasis bedraagt? Wees respectvol tegenover je medemens.
Ha, u bent een man naar mijn hart, toch nog hoop voor de toekomst!bedankt voor uw reactie, fijn te lezen dat er dan toch ook mensen zijn die minder gefixeerd zijn op superioriteit vanwege kleur!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2009, 13:57   #244
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zwarten kunnen heel mooi zijn....daarom zijn Surinamers ook zo gemengd; iedereen wil van hen snoepen...
Het probleem was ook niet het uiterlijk, maar het gezever, en zever wordt van binnen aangemaakt, daar waar de echte schoonheid zit.
Oud 6 oktober 2009, 14:41   #245
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Onvoorstelbaar met wat voor RUNDEREN ik hier te maken heb. Vragen stellen over de herkomst van witten is een doodzonde? Vragen stellen over de overeenkomst in uiterlijk tussen veel witten en albino's mag niet? Vaststellen dat albino's net als veel witten GEEN MELANINE aanmaken is een probleem? Dat er in de hele natuur slechts sprake is van witte levensvormen geboren uit ALBINISME, zelfs bij onze naaste broeders de PRIMATEN zijn de witte apen albino's.

De meerderheid van de wereldbevolking is zwart en gekleurd, slechts een minderheid is wit te noemen. Zo schijnt ook in de natuur de gekleurde levensvormen te overheersen.

Verder stel ik vast dat bij de hogere zoogdieren er weinig kleur variaties bestaan tussen wit, bruin, beige en zwart. De gevlekte dieren en andere heel licht van vacht zijn 'mulatten' tussen gekleurde typen en albino's.

Albino's zijn doodgewone mensen die op alle fronten gelijk zijn aan gewone mensen, behalve hun gebrek aan melanine. Veel witten maken geen melaninen en verbranden al na enkele minuten in de zon. Deze observatie, deze theorie heb ik niet verzonnen om witten te beledigen.

Witten die zich superieur wanen, net als de adel, willen niet onderzocht worden. Verschillende schrijvers melden dat de adel weinig onderzocht is. Een andere bevestiging dat de adel een GROOT GEHEIM heeft en dat geheim heb ik hier aan jullie lui geopenbaard, gratis en voor niets. Witten stammen af van albino's, veel wat voor wit doorgaat is erg gemengd met zwarte fenotypen waardoor zij bruin kleuren in de zon, en blauw bloed is zwart bloed (1500-1789); al jullie onderdrukkers wiens gat jullie likken op Koninginnedag en Troondag waren tot 1850 zwartjes.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2009, 14:45   #246
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Het blank zijn heeft niets met Albinisme te maken. Er zijn duidelijke raciale verschillen. Zo is er o.a. een verschil in schedelvorm en haarvorm.

Egmond,

Ik vind dat jij ondankbaar gedrag toont. Jij woont in dit land. Je maakt gebruik van de verschillende voorzieningen en profiteert van het hoge welvaartsniveau. Je probeert hier ook nog eens de inwoners van dit land belachelijk te maken. Had jij liever in Zimbabwe gewoont waar het gemiddelde inkomen $200 op jaarbasis bedraagt? Wees respectvol tegenover je medemens.
*knip*

beleefd blijven aub

mvg
The Quibbler

Laatst gewijzigd door The Quibbler : 6 oktober 2009 om 20:17.
Oud 6 oktober 2009, 15:52   #247
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

[Salif Keita]

Citaat:

Onvoorstelbaar met wat voor RUNDEREN ik hier te maken heb. Vragen stellen over de herkomst van witten is een doodzonde? Vragen stellen over de overeenkomst in uiterlijk tussen veel witten en albino's mag niet? Vaststellen dat albino's net als veel witten GEEN MELANINE aanmaken is een probleem? Dat er in de hele natuur slechts sprake is van witte levensvormen geboren uit ALBINISME, zelfs bij onze naaste broeders de PRIMATEN zijn de witte apen albino's.

De meerderheid van de wereldbevolking is zwart en gekleurd, slechts een minderheid is wit te noemen. Zo schijnt ook in de natuur de gekleurde levensvormen te overheersen.

Verder stel ik vast dat bij de hogere zoogdieren er weinig kleur variaties bestaan tussen wit, bruin, beige en zwart. De gevlekte dieren en andere heel licht van vacht zijn 'mulatten' tussen gekleurde typen en albino's.

Albino's zijn doodgewone mensen die op alle fronten gelijk zijn aan gewone mensen, behalve hun gebrek aan melanine. Veel witten maken geen melaninen en verbranden al na enkele minuten in de zon. Deze observatie, deze theorie heb ik niet verzonnen om witten te beledigen.

Witten die zich superieur wanen, net als de adel, willen niet onderzocht worden. Verschillende schrijvers melden dat de adel weinig onderzocht is. Een andere bevestiging dat de adel een GROOT GEHEIM heeft en dat geheim heb ik hier aan jullie lui geopenbaard, gratis en voor niets. Witten stammen af van albino's, veel wat voor wit doorgaat is erg gemengd met zwarte fenotypen waardoor zij bruin kleuren in de zon, en blauw bloed is zwart bloed (1500-1789); al jullie onderdrukkers wiens gat jullie likken op Koninginnedag en Troondag waren tot 1850 zwartjes.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 6 oktober 2009 om 15:53.
Oud 6 oktober 2009, 16:01   #248
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:

Egmond,

[Kivanc Tatlitug]

Turken gelden ook als witten of pre-witten. Op hun tocht vanuit Midden Azie deden de witten eerst Turkije aan voordat zij zich in Europa vestigden, 6000 jaar geleden. Men moest mij eerst overtuigen van dat Turken ook witten zijn gezien de afkeer die Europeanen al eeuwen tonen voor Turken.

Maar werkelijk, dit is een erg vreemde redenatie: Ik zou Europeanen bespotten door te praten over de overeenkomsten tussen witten en albino's? En wat heb ik met Zimbabwe te maken, terwijl ik uit Suriname kom, welke 350 jaar door Nederland is uitgezogen?

Maar goed, ik ga nu kijken wat google zegt over Ataturk gay en Mevlana gay. Is dat ook gebrek aan respect?
Oud 6 oktober 2009, 16:45   #249
Bovenbuur

Standaard

Citaat:

Vragen stellen over de herkomst van blanken is helemaal geen doodzonde, maar maar blijven doordrammen dat je gelijk zou hebben terwijl je per definitie ongelijk hebt en dat zelf verdomd goed weet of dat in ieder geval geweten had als je ook maar een persoon hier serieus had genomen is op zijn minst apart te noemen. En dan zijn wij runderen? Je snapt niks van genetica, het slaat nergens op, je begrijpt er geen zak van. Alsjeblieft, als je echt mensen wil helpen met dat grote geheim van je, zoek dan een stel voetbalhooligans om te bekeren ofzo, of anders Bonnie St Clair. Het wordt ook steeds erger, eerst waren enkele edelen zwart, toe het grootste deel tot 1800, en nu iedereen tot 1850, en daarna zijn ze massaal spontaan bijgekleurd. En het ergste is nog dat jij als zwarte vind dat wij dat erg zouden moeten vinden, jij vindt dat wij blanken superieur moeten vinden en iedere zwarte met invloed op de brandstapel moeten gooien. En om je de moeite te besparen, dit zegt google over Ataturk gay, ga er maar fijn doorheen om jezelf vervolgens nog eens fijn in je eigen gelijk te wentelen en erin gaar te stomen, het is je gegunt, maar ga ons alsjeblieft niet met zijn allen voor runderen uit lopen maken, dit forum zit vol met mensen die de meest vreemde complottheorieën geloven, en zelfs voor hen heb je niet genoeg bewijs geleverd. Terug naar de schoolbanken.

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 6 oktober 2009 om 16:46.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2009, 17:02   #250
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Oud 6 oktober 2009, 17:04   #251
Bovenbuur

Standaard

*Iets met hersenen zo groot als een walnoot en een zenuwknoop in het achterlijf die zelfs nog groter was.*

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 6 oktober 2009 om 17:05.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2009, 17:05   #252
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

[Lena Horn]

The One-drop-rule: Wie is er wit en wie zijn zwart?

http://en.wikipedia.org/wiki/One-drop_rule

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 6 oktober 2009 om 17:06.
Oud 6 oktober 2009, 17:07   #253
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Oud 6 oktober 2009, 18:34   #254
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Naam: vla.gif
Bekeken: 687
Grootte: 42,1 KB
Een zwarte leeuw.
Naam: bra.gif
Bekeken: 645
Grootte: 15,6 KB

Een een ......... een albino leeuw?
Oud 6 oktober 2009, 18:39   #255
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Bijlage 56941
Een zwarte leeuw.
Bijlage 56942
Een een ......... een albino leeuw?

In feite, al hoe stom ze klinken, verwelkom ik al deze reacties want het betekent dat men met de zaak bezig is. De boodschap dringt door...
Probeer je nu af te vragen waarom zwarten altijd ongelijk moeten hebben...

Ik weet dat je van deze foto houdt...

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 6 oktober 2009 om 18:40.
Oud 6 oktober 2009, 18:55   #256
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Ik heb niet alles gelezen, het niveau begon bergaf te gaan na een paar pagina's.

Mijn idee.

De mens is afkomstig uit Afrika en heeft zich moeten aanpassen tijdens zijn migratie naar het noorden.

De donkere huid van de Afrikaan is slecht in het produceren van vitamine B12 wat de blekere mutaties een voordeel gaf wat door verdere variatie en natuurlijke selectie tot het blanke ras heeft geleid.

Dus geen plotse mutatie (albino) maar een geleidelijke evolutie wat de verschillende gradaties verklaart in de diverse regionen.

Ook met rozen heeft het niet direct iets te maken want dat is een kunstmatige selectie.
Het blanke ras is niet gekweekt, maar geëvolueerd.
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2009, 18:56   #257
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In feite, al hoe stom ze klinken, verwelkom ik al deze reacties want het betekent dat men met de zaak bezig is. De boodschap dringt door...

Ik weet dat je van deze foto houdt...
Van avond toch echt niet schat, ik heb bonkende koppijn.
Oud 6 oktober 2009, 19:03   #258
Zapatista
Parlementslid

Zapatista's schermafbeelding

Standaard

Iedereen met enige kennis in genetische biologie weet dat dit onzin is.
Oud 6 oktober 2009, 20:01   #259
Bovenbuur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Van avond toch echt niet schat, ik heb bonkende koppijn.
Vanavond niet schat, ik ben bonken met koppijn. Uhh, ik bedoel uhh... it wasn't me!
Oud 6 oktober 2009, 20:02   #260
Bovenbuur

Standaard

Citaat:
Geloof me, blanken geven we ook ongelijk als ze met zulke belachelijke ideeën komen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be