Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 8 oktober 2010, 05:47   #261
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Als de Vlamingen hun bekrompen ministaatje willen mogen ze van mij, mijn zaken niet. Dan vormen Brussel en Wallonië hun eigen staat, die zich misschien op termijn bij Frankrijk zal aansluiten. En dan komen er nog meer Fransen in Brussel wonen, en wees gerust grenzen houden hen niet tegen. Op 40 minuten sta je van Brussel in Antwerpen, op 1 u 10 in Oostende, op 1 u 10 in Parijs, op 40 minuten in Lille, op 10 minuten in Halle of Vilvoorde.
En op 2 minuten op het toilet.
Wat is eigenlijk uw punt?
Oud 8 oktober 2010, 06:22   #262
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht
Parijs?
Ben daar nog maar 1 keer geweest. Op schoolreis in het 5de middelbaar.

een inspecteur sturen
VL zal mogen blij zijn als ze er 1 vinden die het aandurft.
Mij moet VL niet meer sturen, ik woon hier al.

En inspecteren doe ik nu toch al zo goed als dagelijks. Voor sommige inspectie-taken word ik zelfs betaald

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 8 oktober 2010 om 06:32.
djimi is offline  
Oud 8 oktober 2010, 06:26   #263
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mag ik weten waar juist in Brussel U woont? Ik heb bij het Anneessens plein gewoond, in Elsene, enzovoort. Natuurlijk zijn er heel veel migranten, maar wat opvalt is dat de jongere generaties met elkaar in het Frans communiceren. Ook hebben de Vlaamse partijen bij de laatste verkiezingen iets van 8% van de stemmen ontvangen... denken dat de Brusselse migranten voor Vlaanderen zullen kiezen is wishfull thinking... in tegendeel, dikwijls hoor je "les flamands sont des racistes".
En woont u nu nog steeds in Brussel, of bent u er ondertussen - zoals zo véél 'Belges de souche' - ook al gaan lopen?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline  
Oud 8 oktober 2010, 07:23   #264
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Het aandeel franstaligen in Vlaanderen zal steeds groter worden, net als het aandeel Nederlanders. En ik durf te voorspellen dat Halle en Vilvoorde binnen een generatie hoofdzakelijk franstalig zullen zijn. Niet dat ik dat wil, maar dat is de evolutie. Vlamingen kunnen daar kwaad over zijn, maar stoppen gaat niet.
Dat stoppen gaat wel, hoor. Alleen willen de Vlamingen dat zelf niet:

- ze schakelen doorgaans vlot over op het Frans wanneer ze met Franstaligen geconfronteerd worden
- ze ontvluchten zelf Brussel en Rand
- ze doen te weinig inspanningen om anderstaligen tot de Nederlandse cultuur te bekeren, zodat deze gewoon anderstalig blijven
SDG is offline  
Oud 8 oktober 2010, 07:28   #265
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Je moet maar eens in de rest van de wereld gaan uitleggen dat het rijke Vlaanderen wordt onderdrukt door het arme Wallonië. Een unicum in de wereldgeschiedenis en de Vlamingen zijn er het slachtoffer van. Ofwel is er niets van aan ofwel zijn Vlamingen daadwerkelijk het meest zielige volkje uit de wereldgeschiedenis.
In De Morgen van vandaag beschrijft een politicoloog van de Naamse universiteit, hoe dit komt. je moet het echt eens lezen.....
Oud 8 oktober 2010, 07:31   #266
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel of geen corridor, als Vlaanderen voor onafhankelijkheid kiest is het Brussel definitief kwijt. Stel dat Brussel en Wallonië zich bij Frankrijk aansluiten, dan maakt Vlaanderen geen schijn van kans zich daartegen te verzetten.
Maar nogmaals, als Vlaanderen op een legale grondwettelijke manier onafhankelijk wil worden, zal er wel een corridor komen. Anders zullen de franstaligen alles blokkeren. En ik denk niet dat gemeenten met 85% franstaligen zomaar in een onafhankelijk Vlaams verhaal zullen willen meespelen.
Over Brussel kunnen we uren discussieren, maar over de gemeentes die nu onder het gezag van het Vlaams Gewest vallen, kan er echt geen discussie bestaan hoor. Met of tegen hun goesting, ze zullen binnen Vlaanderen blijven. Niemand in de wereld die die doos van Pandora gaat willen openen.

trouwens, denk jij nu echt dat die mensen, minder en minder Franstaligen trouwens, massaal op straat gaan komen mss? de meerderheid daar wilt helemaal niet weg van Vlaanderen.
Oud 8 oktober 2010, 07:37   #267
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel of geen corridor, als Vlaanderen voor onafhankelijkheid kiest is het Brussel definitief kwijt. Stel dat Brussel en Wallonië zich bij Frankrijk aansluiten, dan maakt Vlaanderen geen schijn van kans zich daartegen te verzetten.
Maar nogmaals, als Vlaanderen op een legale grondwettelijke manier onafhankelijk wil worden, zal er wel een corridor komen. Anders zullen de franstaligen alles blokkeren. En ik denk niet dat gemeenten met 85% franstaligen zomaar in een onafhankelijk Vlaams verhaal zullen willen meespelen.
Brussel heeft enkele weken geleden duidelijk gemaakt dat het niets te maken wil hebben met Wallonië en nog minder met Frankrijk.

Wanneer gaat men nu eindelijk eens beseffen dat er geen problemen zijn tussen Walen en Vlamingen, maar dat het Brussistan en zijn politici zijn die de problemen veroorzaken.

Brussistan heeft zelfs heel duidelijk de armjes opgestoken naar Europa om door hen te worden opgepakt en onderhouden, want die stoute Belgen willen hen hun zin niet meer geven.
Trouwens in heel België is het nog moeilijk om een stad te vinden waar er nog 85% autochtonen wonen, laat staan dat je in Vlaanderen een gemeente gaat vinden waar 85% autochtone Franstalige Belgen gaat vinden.
Wie trouwens de situatie in de Brusselse scholen volgt, weet dat Brussel terug aan het vernederlandse is. Steeds meer ouders verkiezen hun kinderen in het Nederlands te laten onderwijzen.
En ja, dat heeft gevolgen voor de taalsamenstelling in Brussel, want de Franstalige gemeenschap aanvaard geen Vlaamse diploma's.
Hierdoor worden deze jonge mensen dus uitgesloten voor functie binnen de Franse gemeenschap, waardoor zij verplicht worden om Nederlandstalige te worden.
Zelfs het koningshuis heeft begrepen dat het zijn kinderen in het Nederlands moet laten onderwijzen en is dus ook het koningshuis aan het vernederlandsen.
De 2de in lijn voor de troonsopvolging loopt school in de Vlaamse scholen in Brussel. Zelf haar hobby doet ze in het Nederlands.

De prinses is momenteel een student aan het Sint-Jan Berchmanscollege te Brussel, waarin zij door haar oudere neven en nichten, de kinderen van prinses Astrid, werd vooraf gegaan. Dit is een opmerkelijke breuk met de tradities van de koninklijke familie, voor het eerst zal een toekomstige monarch van kinds af aan onderwijs volgen in het Nederlands. Hiervoor gebeurde dit steevast in het Frans. Sinds september 2007 volgt Elisabeth ook danslessen in het Nederlands aan de Gemeentelijke Muziekacademie te Asse.

Het Sint-Jan Berchmanscollege is een katholiek Vlaams Jezuïetencollege.

Vergeet dus maar snel dat er oit een corridor komt en dat Brussel bij Walloniê zal gaan.
Want de huidige kroonprins zal Vlaanderen moeten respecteren en zelfs moeten toegeven aan de Vlaamse eisen of hij gaat rel krijgen binnen zijn eigen gezin.
En niet enkel met zijn oudste dochter, maar met al zijn kinderen, die in het Nederlands worden onderwezen.
En er is een ongeschreven wet die bepaald dat als de troonopvolger in een taal word onderwezen en opgevoed, de rest van de hogere adel en hun gevolg deze volgen uit beleefdheid.

Citaat:
Prins Amedeo van België, lid Belgische Koninklijke Familie, Aartshertog van Oostenrijk-Este, Prins van Oostenrijk, Prins van Hongarije en Bohemen
Prinses Elisabeth van België, lid Belgische Koninklijke Familie
Prins Emmanuel van België, lid Belgische Koninklijke Familie
Prins Gabriël van België, lid Belgische Koninklijke Familie
Prins Joachim van België, lid Belgische Koninklijke Familie, Aartshertog van Oostenrijk-Este, Prins van Oostenrijk, Prins van Hongarije en Bohemen
Prinses Maria Laura van België, lid Belgische Koninklijke Familie, Aartshertogin van Oostenrijk-Este, Prinses van Oostenrijk, Prinses van Hongarije en Bohemen
Prinses Laetitia Maria van België, lid Belgische Koninklijke Familie, Aartshertogin van Oostenrijk-Este, Prinses van Oostenrijk, Prinses van Hongarije en Bohemen
Prinses Luisa Maria van België, lid Belgische Koninklijke Familie, Aartshertogin van Oostenrijk-Este, Prinses van Oostenrijk, Prinses van Hongarije en Bohemen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Ja...llege_(Brussel)

Is trouwens het bewijs dat prins Filip niet de eerste binnen het koningshuis is die het Nederlands binnen de koninklijke familie bracht als onderwijs en opvoedingstaal.

Tussen die en 30 jaar is het Belgische koningshuis dus volledig vernederlands en zal de taal binnen de Belgische instellingen dus ook vernederlandse zijn.
Jantje is offline  
Oud 8 oktober 2010, 08:13   #268
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Terug naar de titel van de draad, namelijk:
" PS: "N-VA is niet bereid tot compromis "

Dat moet natuurlijk zijn: nva is niet bereid tot een compromis dat gedicteerd wordt door de PS.

Mijn reactie, vrij naar Mitterand : " et alors ? "

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 8 oktober 2010, 08:21   #269
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Parijs?
Ben daar nog maar 1 keer geweest. Op schoolreis in het 5de middelbaar.

een inspecteur sturen
VL zal mogen blij zijn als ze er 1 vinden die het aandurft.
Mon Dieu! Comme c'est pénible! Je zou er misschien beter aan doen wat meer naar Parijs te gaan. Ze hebben daar toch wel een meer open geest dan in de Beulemansstad. Bovendien, het volstaat daar enkele dagen te vertoeven om daarna tot de bevinding te komen dat "les Bruxellois" een afschuwelijk Frans spreken.

Laatst gewijzigd door quercus : 8 oktober 2010 om 08:22.
quercus is nu online  
Oud 8 oktober 2010, 08:41   #270
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Terug naar de titel van de draad, namelijk:
" PS: "N-VA is niet bereid tot compromis "

Dat moet natuurlijk zijn: nva is niet bereid tot een compromis dat gedicteerd wordt door de PS.

Mijn reactie, vrij naar Mitterand : " et alors ? "
Correct! Het is zielig wanneer je luistert naar het persoverzicht en dan dat gedram moet aanhoren omtrent de N-VA die "niet bereid is tot een compromis". Het meest degoutante commentaar kwam de voorbije dagen uit de pen van Luc Van Der Kelen van HLN.

Je hebt langs Vlaamse kant, de N-VA, gesteund door CD&V, die niet meer wil verder werken in het huidige krakkemikkig functionerende Belgique en het daarom opnieuw op de tekentafel wil leggen en rationeel wil hervormen. Daartegenover de franstalige politici die onafgebroken vals spel spelen door enerzijds te verklaren dat zij dat "ook" willen, maar anderzijds steeds op de rem zitten te duwen tijdens de besprekingen. Een "compromis" is in deze omstandigheden dan gewoon onmogelijk. De Vlaamse politici moeten volhouden, ondanks de zure commentaren van de Belgicistische iconen van de Vlaamse pers, Luc Van Der Kelen van HLN op kop.
Oud 8 oktober 2010, 15:03   #271
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ja, er zal in Vlaanderen dan meer Frans gesproken worden.
Ik herinner me één (Fransgezind) forumlid die ik niet nader bij naam noemen zal: „Overlaatst zat ik in Wallonië op een terras Nederlands te praten met een andere Nederlandstalige en iedereen kon horen dat we onze taal spraken.“

Alsof het een speciale bezigheid was, het louter praten van een taal.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 8 oktober 2010 om 15:04.
Scarabaeida is offline  
Oud 8 oktober 2010, 15:12   #272
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Over Brussel kunnen we uren discussieren, maar over de gemeentes die nu onder het gezag van het Vlaams Gewest vallen, kan er echt geen discussie bestaan hoor. Met of tegen hun goesting, ze zullen binnen Vlaanderen blijven. Niemand in de wereld die die doos van Pandora gaat willen openen.

trouwens, denk jij nu echt dat die mensen, minder en minder Franstaligen trouwens, massaal op straat gaan komen mss? de meerderheid daar wilt helemaal niet weg van Vlaanderen.
Iedereen BESEFT toch wel, dat wanneer die gemeentes bij Brussel zouden gaan horen, dat de franstaligen er gaan lopen? Ze zijn juist in Vlaanderen komen wonen om genen TV taks te moeten betalen
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 8 oktober 2010, 16:49   #273
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Aangezien wij niet aanwezig zijn bij de onderhandelingen, kan er eigenlijk niemand hier zeggen wie al dan niet bereid zou zijn tot een compromis. Wij moeten het stellen met wat beide partijen "lossen" aan de pers.
De onderhandelingen publiek voeren zou een oplossing kunnen zijn (internet of TV). Eerlijk gezegd, betrouw ik, en geloof ik geen van beiden, noch de PS, noch de N-VA.
Meestal zijn de meningen zowat verdeeld m.b.t. de politieke partijen in de lezersbrieven van het Laatste Nieuws. Er zijn pro’s en er zijn er contra’s voor dit en dat. Maar vandaag waren er toch veel brieven tegen de NVA en vooral tegen De Wever. Ik licht er maar één uit, waar de twee protagonisten, De Wever en di Rupo, terecht niet worden gespaard.

( J. Seynhaeve, Koekelare ).

Opgefokte rivaliteit.
Het spreekt voor zich dat je je solidair opstelt en zich aan getrokken voelt tot geestesgenoten. Daar is niks mis mee. Integendeel. Het ene is het gevolg van het andere. Blind nationalisme daarentegen leidt meestal tot zinloze slachtpartijen met onnoemelijk veel slachtoffers en diepmenselijk leed. Remember de joden, de Hutu’s en de Tutsi’s, Kosovo, Bosnië –Herzegovina en vele andere brandhaarden op deze aardbol. Natuurlijk , ik voel me Belg, maar vooral Vlaming. Het ene sluit het andere niet uit. Ik voel me ook West-Vlaming en Koekelarenaar en dorpsfilosoof. De door de politiek opgefokte rivaliteit tussen Vlamingen en Walen , daar ligt geen mens wakker van. Integendeel. Alleen De Wever en di Rupo denken daar anders over. Ondertussen kan de bevolking alleen maar lijdzaam toekijken hoe die twee politieke kemphanen blijven met onze voeten spelen… Voor hoelang nog?

Inderdaad, voor hoelang gaan ze ons nog voor de gek houden. Want dat zijn ze wel degelijk nu aan het doen, die vetbetaalde politici zoals eeb De Wever en een di Rupo.

Dus nogmaals, mijn voorstel vanaf nu: voor elke dag dat er geen regering is, 1% van hun wedde afhouden! Die regering zou er vlug zijn, dat lijdt niet de minste twijfel!!

Laatst gewijzigd door system : 8 oktober 2010 om 16:54.
system is offline  
Oud 8 oktober 2010, 17:01   #274
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
De door de politiek opgefokte rivaliteit tussen Vlamingen en Walen , daar ligt geen mens wakker van. !!
Of hoe sommige mensen de waarheid niet durven/kunnen/willen zien.
Oud 8 oktober 2010, 17:44   #275
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Meestal zijn de meningen zowat verdeeld m.b.t. de politieke partijen in de lezersbrieven van het Laatste Nieuws. Er zijn pro’s en er zijn er contra’s voor dit en dat. Maar vandaag waren er toch veel brieven tegen de NVA en vooral tegen De Wever. Ik licht er maar één uit, waar de twee protagonisten, De Wever en di Rupo, terecht niet worden gespaard.

Opgefokte rivaliteit.
Het spreekt voor zich dat je je solidair opstelt en zich aan getrokken voelt tot geestesgenoten. Daar is niks mis mee. Integendeel. Het ene is het gevolg van het andere. Blind nationalisme daarentegen leidt meestal tot zinloze slachtpartijen met onnoemelijk veel slachtoffers en diepmenselijk leed. Remember de joden, de Hutu’s en de Tutsi’s, Kosovo, Bosnië –Herzegovina en vele andere brandhaarden op deze aardbol. Natuurlijk , ik voel me Belg, maar vooral Vlaming. Het ene sluit het andere niet uit. Ik voel me ook West-Vlaming en Koekelarenaar en dorpsfilosoof. De door de politiek opgefokte rivaliteit tussen Vlamingen en Walen , daar ligt geen mens wakker van. Integendeel. Alleen De Wever en di Rupo denken daar anders over. Ondertussen kan de bevolking alleen maar lijdzaam toekijken hoe die twee politieke kemphanen blijven met onze voeten spelen… Voor hoelang nog?

Inderdaad, voor hoelang gaan ze ons nog voor de gek houden. Want dat zijn ze wel degelijk nu aan het doen, die vetbetaalde politici zoals eeb De Wever en een di Rupo.

Dus nogmaals, mijn voorstel vanaf nu: voor elke dag dat er geen regering is, 1% van hun wedde afhouden! Die regering zou er vlug zijn, dat lijdt niet de minste twijfel!!
Hoe dom kan iemand zijn.
Oud 8 oktober 2010, 17:53   #276
EddyBal

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Opgefokte rivaliteit.

Beste System,

Cieteren uit reacties, asl die veelvuldig hetzelfde zeggen, kan nog ergens op lijken. Echter een reactie van één lezer uitlichten die zowat JOUW idee naar voor brengt, is van weinig waarde he. Je hebt hiermee precies één medestander...
Beter gewoon je mening zeggen. We zijn op sommige punten tegenstanders, maar ik heb liever dat jij zelf je mening geeft, dan ze op deze manier proberen te poneren als universele waarheid...

BTW, IEMAND zal moeten toegeven. Ik heb hier al voorgesteld dat Bart gewoon aan tafel gaat zitten met zijn volledige programma en voorstelt aan de anderen om 50% te schrappen. Als dat niet toegeven is, niet?
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 8 oktober 2010, 18:46   #277
azert

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Is trouwens het bewijs dat prins Filip niet de eerste binnen het koningshuis is die het Nederlands binnen de koninklijke familie bracht als onderwijs en opvoedingstaal.

Tussen die en 30 jaar is het Belgische koningshuis dus volledig vernederlands en zal de taal binnen de Belgische instellingen dus ook vernederlandse zijn.
Ik heb het al vaak gezegd. VL had een beetje geduld moeten hebben.
I.p.v. geduldig te werken aan hervormingen binnen BE; nee iedere keer VL haar zin niet kreeg; als kleine kindjes huilend in het hoekske met de eigen blokskes gaan spelen.
Geen enkel land/regio is zo dom om zijn invloed alsmaar in te krimpen. Straks zijn ze volledig onafhankelijk maar dan enkel in klein-VL zonder BRUX.
Beter een ezel als symbool kiezen ipv een leeuw.
azert is offline  
Oud 8 oktober 2010, 19:19   #278
Karel Martel B

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
- ze doen te weinig inspanningen om anderstaligen tot de Nederlandse cultuur te bekeren, zodat deze gewoon anderstalig blijven
Wij zijn alleszins vragende partij om de faciliteiten af te schaffen.
Oud 8 oktober 2010, 19:22   #279
Karel Martel B

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb het al vaak gezegd. VL had een beetje geduld moeten hebben.
We hebben meer dan honderd jaar moeten wachten op een grondwet in het Nederlands, maar voor de 'zert zijn wij ongeduldige teppens.
Oud 8 oktober 2010, 19:33   #280
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Daar heb ik het nog steeds moeilijk mee, wat is nu die Nederlandse cultuur vergeleken met bv de Waalse? Buiten de taal zie ik geen verschil.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be