![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen idee... elke keer als ik neig naar zo'n experimentje staat de overheid voor mijn deur die het beoogde spul in beslag neemt voor mijn eigen bestwil zeggens
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...met maten maar niet met mate ?
http://s1.netlogstatic.com/nl/p/oo/9...8_71953915.jpg ps. volgens geertvdb heb je dat niet nodig dus waarom doe je dat dan ?... da's voor losers Laatst gewijzigd door praha : 15 september 2014 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() Moet je eens zien hoe dat van jongs af gebeurt praha.
Eigenlijk maken wij onze kinderen junkies. Ik zie aan sommige tafels 8 klontjes suiker in de koffie verdwijnen... En nu ik er op terugblik, ik zat op de lagere school al koffie te zuipen. Ik ben geen mens zonder koffie 's morgens. Mijn ogen gaan open en ik loop instinctief naar de koffiepot. Als ik het 's morgens ruik sta ik er zelfs vroeger voor op. We hebben het niet nodig, maar toch hebben we allemaal verslavingen. Wie is er hier vrij de eerste steen te werpen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit moet in de analen van Politics.be opgenomen worden ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bah... 't is niet allemaal rommel hé
Zo zijn de bieren van overgenomen brouwerijen die iets deftigs fabriceerden tot nu toe niet te versmaden... alhoewel dat het jaar na jaar minder wordt ps. In principe zouden we InBev beter niet sponsoren Laatst gewijzigd door praha : 16 september 2014 om 22:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de bejaarden tehuizen al ongeveer 90 % ....slaapmiddelen....anti angst middelen.....anti depressiva....
Tel daarbij het aantal mensen die wereldwijd verslaafd zijn aan tabak....en de paar honderden miljoenen die verslaafd zijn aan Alcohol Begin dan maar in de hogere kringen al die te tellen verslaafd aan amfetamines en cocaïne. De miljoenen wietrokers zonder de brave huisvrouwtjes te vergeten verslaafd aan pijnstillers en anti depressiva en andere benzodiazepinen. Tel daar nog de miljoenen XTC gebruikers bij .....Weet het zo niet.....Naar mijn mening zit niet iedereen aan de drugs maar toch een heleboel... |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Europees Commissaris
|
![]() Alles heeft een optimaal punt.
Nultolerantie werkt niet zoals we nu onderhands wel weten maar ongecontroleerde vrijheid is ook niet optimaal. Neem bvb de beperking van het roken. Ik beschouw dit als een zegen voor mijn eigen comfort en het blijkt een drastische impact te hebben op de volksgezondheid. De nultoleratantie tegen drugs zorgt er dan voor dat drugs gecriminaliseerd worden waardoor preventie en controle veel moeilijker wordt. Drugdealers benaderen jongeren door hen in eerste instantie gratis producten te bezorgen. Gaandeweg worden deze dan duurder waardoor ze de gedane investering ruimschoots recupereren. Een zekere legalisering van bepaalde drugs zou de impact van deze praktijk kunnen verminderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Blijkbaar is deze thread nog niet dood?
Ik wil wel eventjes iets rechtzetten. Mijn bijdragen hier waren eigenlijk niet mijn echte mening. Mijn mening over drugs zijn nl. iets genuanceerder. Ik heb eigenlijk een spelletje gespeeld door mij voor te doen als de rechtse conservatieve zak. Ik vond dat best leuk, vooral om te zien hoe geërgerd mensen raken en dan uit frustratie op de persoon beginnen te spelen. Maar ik was ook ontgoocheld hoe weinig sterke tegenargumentatie ik kreeg op sommige van mijn zwakke argumenten. Ik dacht soms, moet ik nu echt zelf de tegenargumenten geven? |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ben er ingelopen, dat ga ik ruiterlijk toegeven. Dat van die tegenargumentatie, dat doet me wel pijn want zeg nu zelf, ik vind dat velen hier heel nuttige dingen gezegd hebben inclusief mezelf. Maar feel free to contribute. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het probleem is dat veel mensen geld verdienen om van iets 'n probleem te maken. Lekker professioneel "dat allemaal toch niet zo eenvoudig" vinden. Die moeten zich echt nuttig voelen in de maatschappij.
Laatst gewijzigd door Bhairav : 23 september 2014 om 11:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
:trololol:
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Gouverneur
|
![]() Proficiat Xeno, je had gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() Aan alle mensen die zelf eens iets gebruiken.
Wat als ge uw eigen kind betrapt? ![]() Stel je voor 16 jaar, komen thuis met rode ogen en een verschrikkelijke goesting naar zoetwaren. Hangen daar in de zetel met de domste cartoons te lachen... Wat dan? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U een rechtse conservatieve? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |