![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De reden dat men de zaak na enkele jaren terug boven water haalde is vrij duidelijk denk ik, er moeten 'koppen rollen. Niet dat ik de actie goedkeur van de agenten van dienst toen, want men had dat héél anders kunnen opvangen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 augustus 2020 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En zoals altijd is in eigen boezem kijken of zich verantwoordelijk noemen daar niet aan de orde, en wordt de joker naar noorden doorgestuurd. Laf volk daar.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 27 augustus 2020 om 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet in de politiecel. In het politieverslag zal je ook NIET terugvinden dat de man al zou gestorven zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus mogen wij stellen dat het een vuil zaakje is waar men nu handig gebruik van maakt om bepaalde politici het leven zuur met te maken. (openlijke aanval op de N-VA????)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 augustus 2020 om 19:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is daar nogal wat verkeerd gegaan.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Veel ervaring met politie heb ik niet maar doe normaal en hang de grote jan niet uit dan valt het best wel mee ondervond ik tot zo ver.
![]() |
#270 |
Parlementslid
|
![]() Het is duidelijk dat het gewoon rioolpolitiek is geworden. Rambo De Crem heeft wat olie op het vuur gegooid en waarschijnlijk zijn er al veel dikke enveloppen geld uitgedeeld om wat leugens te gaan rondbazuinen. Politiek = maffia, niets meer en niets minder.
En wat gaat het resultaat zijn = dat nog meer mensen antipolitiek gaan denken. Alle politieke partijen zijn in hun eigen voeten aan het schieten. En in 2024 wordt zo het VB de GROTE WINNAAR ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigen schuld, dikke bult... Laatst gewijzigd door marie daenen : 28 augustus 2020 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een goede raad die zeker ook voor je zelf geldt.
![]() |
#275 |
Parlementslid
|
![]() Als je ergens met mensen aan het praten bent en het woord politiek valt -of nu de zaak van die onnozele Slovaak- dan hoor je steeds hetzelfde : nieuwe verkiezingen en stemmen op VB. Zelfs van oudere mensen die heel hun leven voor (C)D&V of SPA hebben gestemd. Dus ik ben er vrij zeker van dat het VB bij een volgende verkiezing de allergrootste Vlaamse partij gaat worden. En dan gaan de poppen pas echt aan het dansen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die "onnozele Slovaak" werd ijskoud vermoord door de lachende politie van Charleroi, met een nazi-toets als extraatje. Niemand verdient dat. Zeker geen MENS waar duidelijk iets ergs mee aan de hand was.
Het klopt wél dat het Vlaams Belang in stijle opgang is sinds de vorige verkiezingen. Dat is geen toeval. De panische angst voor nieuwe verkiezingen bewijst dat de politieke elite wéét wat er op til is. Door een regeringsvormingsspektakel op te voeren dat al een kleine twee jaar duurt hebben de politieke verantwoordelijken het alleen maar erger gemaakt. De politieke spelletjes om de macht te behouden ondanks hun electorale krimp stoot de machteloze toeschouwer steeds heftiger tegen de borst. Deze toestand kunnen de machthebbers NIET wijten aan het coronavirus. De gevolgen van dat virus zullen wél de volgende regeringen hypothekeren.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 30 augustus 2020 om 07:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom zou het primordiaal geweest zijn dat het voorval alle aandacht had gekregen van de toenmalige minister van Binnenlandse Zaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is wat de politie van Charleroi uithaalt met weerloze mensen waar géén camera's hangen. Wie de beelden die wél bestonden pas nu doorspeelde, en met welk doel!
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|