Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 12 maart 2014, 12:44   #281
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. Bekijk bericht
de waarheid bla bla bla bla de waarheid bla bla bla waarheid blablabla waarheid ...

Vieze, vuile vent!
marie daenen is offline  
Oud 12 maart 2014, 12:56   #282
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Wilt u wel beleefd blijven?

Met schelden, bereikt u helemaal niets. U laat zich niet meteen van uw mooiste kant zien, Marie.
Ik volg uw voorbeeld. Ook niet goed!
marie daenen is offline  
Oud 12 maart 2014, 12:58   #283
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
U bent gewoon een vuile, vieze, grootsprakerige vent!
Kalm blijven Marie, eet een kroketje...
Oud 12 maart 2014, 13:02   #284
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ah, deze had ik nog niet gelezen...
U blijft maar schelden.
Zolang ik u quote, driehoek ik u niet. Weliswaar kan iedereen zien hoe volwassen u bent in het debat.
Dat geloof ik graag, iemand in uw schoenen blijft beter uit de aandacht van de moderatie.

Het zou ook bepaald ongeloofwaardig zijn dat jij, Fred Kroket, zou driehoeken wegens schelden.
Oud 12 maart 2014, 13:10   #285
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Kalm blijven Marie, eet een kroketje...

Zo mensen laten we inderdaad beter links liggen in het vervolg.
marie daenen is offline  
Oud 12 maart 2014, 13:31   #286
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
de waarheid bla bla bla bla de waarheid bla bla bla waarheid blablabla waarheid ...
+ verraad bla bla bla verraad bla bla bla verraad bla bla bla...
peter1962 is offline  
Oud 12 maart 2014, 13:33   #287
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Let op je taal. Marie zal je een vieze vuile vent vinden ...
ai... en dat zou als een mokerslag aankomen
peter1962 is offline  
Oud 12 maart 2014, 13:35   #288
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik geloof (al enkele posts lang) dat ik jou niet echt kan volgen.
Eerst dacht ik, ... wat heeft die vent met kroketten ....; nu stel ik vast dat u mij in verband brengt met kroketten ...
Uw opmerking mbt moderatie, kan ik al helemaal niet volgen. Uitleg graag, of ik contacteer zelf de moderatie.
Oud 12 maart 2014, 14:02   #289
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De waarheid bestaat niet; maar verraad blijft verraad hoe men het ook draait of keert of onder de mat wil vegen of niet wil zien of verschonen...

Heeft la Belgique Vlaanderen tijdens de laatste onderhandelingen weer vele miljarden onstolen?
Het antwoord is éénduidig ja, ja, ja! Zelfs de franstalige pers heeft toegegeven dat de nieuwe financieringswet wel heel gunstig was voor hen!
Als je dan weet dat Vlaanderen hervormingen eisten om de al danig overdreven geldstromen af te bouwen; dan is het verraad dubbel.

En dit geldt voor heel de staatshervorming; Vlaanderen heeft totaal het omgekeerde gekregen van wat het vroeg en de toestand is zelfs zo katastrofaal dat het Vlaanderen, als er niets gedaan aan wordt, regelrecht de afgrond in zuigt.

Dit is waarheid die niet door bla, bla, bla kan omgebogen worden, verduisterd worden.... Wat u wil; dit is waarheid die zwart op wit op papier in de zesde staatshervorming staat uitgeschreven.
Ik ben ook geen voorstander van staatshervormingen. Je kan jouw ongenoegen op 25 Mei kenbaar maken door op B.U.B. te stemmen. Voor de rest zou ik je niet te veel voor de kar van politici laten spannen. Ze beweren in jouw naam en in jouw belang te handelen. In werkelijkheid is er nog zoiets als eigenbelang, ideologie en partijbelang. Zo zijn er bijvoorbeeld politici die ons land liever kapot blokkeren en dan in de media liggen te janken dat ons land onwerkbaar is. Politici zijn een kwaad dat zo weinig mogelijk aanhang verdient.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 12 maart 2014, 14:04   #290
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, maar daarom moet ik het hier nog niet dulden, vooral omdat het hier wordt uitgespeeld door de ene bevolkingsgroep tegen de ander op te zetten.
Als er geen enkel land beter scoort dan het onze is er weinig ruimte voor vooruitgang. Die visie impliceert dat jij behoudsgezind bent. Proficiat !

Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
Oud 12 maart 2014, 14:13   #291
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Niets. Men heeft alle wetten die de continuïteit van het beleid verzekeren er reeds doorgejaagd onder Verhofstadt III, Leterme I en Van Rompuy I, Le Terme II en Elio Di Rupo I. Die wetten voorzien meer macht de administratie en een regering in lopende zaken.

Geen enkel fractie, LDD en Laurent Louis te na gelaten, gaat voor vervroegde verkiezingen gaan. Dit zou betekenen dat er eerst federaal gestemd dient te worden en enkele weken later Europees en regionaal.

Elio Di Rupo I zou dus verder gaan zonder Didier Reynders en Sabine Laruelle. Hun portefeuille zou dan pro forma worden overgeheveld naar ministers en/of staatssecretarissen van andere partijen.
Compleet wereldvreemd dus...
Soit.
Oud 12 maart 2014, 14:40   #292
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Soit.

Gewoon een trol.
Oud 12 maart 2014, 14:42   #293
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Soit.
Misschien een beetje wereldvreemd in die zin dat ik regelmatig de wetteksten en memoranda lees. Ieder zijn hobby.

Oud 12 maart 2014, 14:48   #294
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben ook geen voorstander van staatshervormingen. Je kan jouw ongenoegen op 25 Mei kenbaar maken door op B.U.B. te stemmen. Voor de rest zou ik je niet te veel voor de kar van politici laten spannen. Ze beweren in jouw naam en in jouw belang te handelen. In werkelijkheid is er nog zoiets als eigenbelang, ideologie en partijbelang. Zo zijn er bijvoorbeeld politici die ons land liever kapot blokkeren en dan in de media liggen te janken dat ons land onwerkbaar is. Politici zijn een kwaad dat zo weinig mogelijk aanhang verdient.
Zo zijn er bijvoorbeeld politici die ons land liever kapot blokkeren;
zo eentje is nu eerste minister van ons land en zijn adagio was en is dat alles wat verkeerd ging de fout van de Vlamingen was, die hen, arme francofonie niets gunden.
Het is niet mijn fout dat la Belgique verzot is op zulke mensen en dat die hier alles mogen komen vertellen, de grootste leugens liefst het eerste.
marie daenen is offline  
Oud 12 maart 2014, 14:52   #295
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Als er geen enkel land beter scoort dan het onze is er weinig ruimte voor vooruitgang. Die visie impliceert dat jij behoudsgezind bent. Proficiat !
Kom, kom hou die dwaze redeneringen waar noch kop noch staart van klop voor uzelf.
marie daenen is offline  
Oud 12 maart 2014, 16:33   #296
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
De Westhoek maakt deel uit van de staat België. De Belgische constitutie en wetgeving bepalen er de officiële taal en de taal van het onderwijs. Conform art. 3 van de Wet houdende taalregeling in het onderwijs is de taal van het onderwijs in de door u bedoelde streek het Nederlands (waarbij art. 6, verwijzend naar art. 3 weliswaar in beperkte mate een “speciale regeling” voorziet voor de faciliteitengemeenten).
Onvoorstelbaar! VLB weet dus niet de Westhoek deel uitmaakt van de onstaat belgië sedert de stichting ervan.

Langs de andere kant een beetje begrijpelijk als je weet dat de man uitblinkt in het stellen van de meest onnozele vragen - wat betekent federalisme? - en het organiseren van nog dommere polls. Daar eindigt het.

Het verwondert me dan ook lichtjes dat jij d�*�*r nog tijd aan besteedt. Het zal aan de spreekwoordelijke Franse courtoisie liggen.

Deze man staat bij mij op een lijst, de negeerlijst.
robert t is offline  
Oud 12 maart 2014, 16:44   #297
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Onvoorstelbaar! VLB weet dus niet de Westhoek deel uitmaakt van de onstaat belgië sedert de stichting ervan.

Langs de andere kant een beetje begrijpelijk als je weet dat de man uitblinkt in het stellen van de meest onnozele vragen - wat betekent federalisme? - en het organiseren van nog dommere polls. Daar eindigt het.

Het verwondert me dan ook lichtjes dat jij d�*�*r nog tijd aan besteedt. Het zal aan de spreekwoordelijke Franse courtoisie liggen.

Deze man staat bij mij op een lijst, de negeerlijst.
Juist.
Polls waar zonder uitzondering de Lorre onderaan zijn lijstje staat. Daaraan alleen al kan je de "ernst" van het getrol van ViveLaBelgique afmeten. En toch krijgt deze aandachtshoer waar hij op uit is.

Ik begrijp echter dat Gwylan zeveraars op hun plaats probeert te zetten als haar eigen land, rechtstreeks op zijdelings, in hun vuurlinie komt te liggen.
Oud 12 maart 2014, 16:47   #298
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien een beetje wereldvreemd in die zin dat ik regelmatig de wetteksten en memoranda lees. Ieder zijn hobby.
Dat is inderdaad het verschil tussen iemand die iets als hobby, en iemand die er professioneel mee bezig is.
Oud 12 maart 2014, 17:49   #299
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
zo eentje is nu eerste minister van ons land en zijn adagio was en is dat alles wat verkeerd ging de fout van de Vlamingen was, die hen, arme francofonie niets gunden.
Het is niet mijn fout dat la Belgique verzot is op zulke mensen en dat die hier alles mogen komen vertellen, de grootste leugens liefst het eerste.
Over welke eerste minister heb jij het ?

Oud 12 maart 2014, 17:55   #300
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb nooit anders beweerd. In de Westhoek werd enkele eeuwen terug dezelfde taal gesproken als in Nord-Pas-de-Calais.

Nu deze streken in beeld komen met de herdenking van WO I kan je van de gelegenheid gebruik maken om je kennis hierover op te frissen.

Citaat:
Ik heb nooit de vraag gesteld: "Wat betekent federalisme ?".

Citaat:
Ik deel ten volle jouw verwondering. Op zijn minst kan gezegd worden dat het een vreemde vogel betreft. In ieder geval is Gwylan's uitleg over het Franse taalimperialisme glashelder. Vlaams-nationalisten alhier kunnen een voorbeeld nemen aan zijn glasheldere formulering.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be