![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wenst u censuurwetten (te behouden) | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
48 | 17,84% |
NEEN |
![]() ![]() ![]() |
221 | 82,16% |
Aantal stemmers: 269. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gewist
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 5 december 2004 om 23:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schrijf dan ook (pseudo) Graag had ik je 10 pagina's volgeschreven, maar ik ga straks slapen want er moet hier brood op de plank komen.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben gewoon wat bezorgd , da's al.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ALs jij je quote nu nog zou willen verwijderen. Dank
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft gezegd "de islam". Ten andere, zelfs een dommekloot als Dewael weet dat je de islam niet �* la carte kan beoordelen. Het is of het is niet...en dat weet hij maar al te goed. Wat ik daarentegen wilde aantonen is dat de veroordeling waar U op alludeerde gebaseerd is op wetten die als enige doel hadden een politieke oppositiepartij uit te schakelen.
![]() |
![]() |
#309 | |
|
![]() Citaat:
Iemand die met de ogen open in de establishmentsval loopt waarbij iedereen die niet links is ongestraft als racistisch mag worden geidentificeerd, gelabeld en uitgeleverd is voor mij een linkie winkie. Fascisme is het corporatistische denken waarbij je het eigen dogmatisch vastgelegde grote gelijk als onaantastbaar beschouwd waardoor je niet beseft dat je met jouw autoritair en corporatistische acties om zogezegd "iemand" of "iets" te verdedigen een ganse groep andersdenkenden buiten de wet plaatst waardoor je én deze groep én degenen die je wil beschermen in een ideologisch vacuum opsluit.
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En blijkbaar vind jij het maar normaal dat een politieke kaste (waarvan 40% dan nog niet eens rechtmatig verkozen is) op eigen houtje beslist welke meningen wel en welke meningen niet mogen geuit worden. Die selectie gebeurt dus louter op basis van nog geen honderd "volksvertegenwoordigers" die voor 10000000 Belgen zullen uitmaken wat wel en wat niet door die 10000000 Belgen gezegd mag worden (het gaat hier om woorden, niet om daden!). Dat is uiteraard compleet absurd en fascistisch, bovendien stond zulke wet nergens in een verkiezingsprogramma en aldus is hij compleet ondemocratisch tot stand gekomen. Hoe kon ik als bv. VLD-kiezer weten dat zulke wet er zou komen?? Zolang je zulke fundamentele gedachtegang niet wil begrijpen, is het eigenlijk maar heel triestig met jullie gesteld hoor. Citaat:
Het is trouwens opmerkelijk (lees:beangstigend) hoe het uiten van een mening volgens jou blijkbaar "bedreigend" is. Is het feit dat Verbeke zich vragen stelt bij het aantal vermoordde joden dan soms een teken dat die man van plan is en daden stelt om gaskamers in zijn tuin te installeren???? Dus: waar ligt de grens??? Waarom moet ik als nabestaande van de Armeense genocide gediscrimineerd worden tov een overlever van de Holocaust??? Wat is het criterium voor een genocide om ontkenbaar te mogen zijn of niet? 100000 doden?5 doden? 50 doden?
Laatst gewijzigd door Seba : 6 december 2004 om 00:45. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
|
![]() Citaat:
Wat Knuppel hier terecht wil doen opmerken is dat uw mening hoe onderbouwd en terecht ook als racistisch zou worden gediagnostiseerd door de goegemeente (waarschijnlijk zelfs door uzelf) moest ze uit VB hoek komen of zelfs maar gewoon gelinkt zijn aan een gezond Vlaams Nationalisme. Maar niet getreurd...als je de demarches ziet van onze Frankofone vrienden zullen ze er op zeer korte termijn voor proberen te zorgen dat flamingantisme of Vlaams Nationalisme op zichzelf strafbaar wordt en dan zijn dit soort discussie natuurlijk totaal uitgesloten.
![]() |
![]() |
#313 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Cheers. Laatst gewijzigd door Agitator : 6 december 2004 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Cheers. [size=7]Revisionisme is een recht![/size] Laatst gewijzigd door Agitator : 6 december 2004 om 00:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hokjesdenken schaadt de gezondheid Lyot, al een geluk dat jij geen machthebber bent die zelf eens gaat bepalen wat wel mag en wat niet mag, hier zat je er in de feite alvast helemaal naast
Laatst gewijzigd door Seba : 6 december 2004 om 00:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#317 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij is het duidelijk: De Wet op het Revisionisme dient afgeschaft te worden. Revisionisme is géén misdaad!!!! Laatst gewijzigd door R. Heydrich : 6 december 2004 om 02:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je in een debat het overwicht haalt, dan maken we toch gewoon een Vlaamsblokker van jou en daar gaat je gelijk! Laat een Vlaamsblokker hier beweren dat 2+2=4 en Bertrand Russells' boek principia mathematica wordt verboden lectuur! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |