![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat voorbeeldje van Dutroux die vrij zou komen voor Kerstmis was ironisch bedoelt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is nu eenmaal zo dat je in rechtszaken geen rechte kant kunt krijgen. Zware feiten krijgen soms "vrij" lichte straffen, lichte feiten "zware" straffen en dan de willekeur van "die mag vrij, die niet" schept enorme verwarring ook voor de rechters, de politie en de gedetineerden en al wat daar rondom draait. U moet weten dat er vele rechters de "voorziene" straf gewoon x3 soms doen om zeker te zijn dat ze minstens dat deel doen. En dan doen ze dan soms 3 keer zoveel meer dan het voorziene. Ook dat is niet juist. Ze spelen daar met de mensen, kijk maar naar Antwerpen vandaag hoe slecht het zit met de gedetineerden. En bijlange geen moordenaars daarom!
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Mambo]Dan pakken ze uw euromillions nietwaar?
neen, dan betaal ik die premies uit ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ach hij zal vervroegd vrijgelaten zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat heeft dát in godsnaam met de slachtoffers te maken??????? 1. slachtoffers worden reeds geconsulteerd bij eventuele vervroegde vrijlating... 2. gij zijt zeker nooit in een gevangenis geweest (ik hoop het voor u) om te denken dat het een soort center-parks is... ![]() 3. die playstation en die TV betalen ze zelf (of door een solidariteitsfonds tussen gedetineerden), of wat dacht je. 4. in welke gevangenis ligt er een privézwembad? ![]() 5. wat is beter: dat ze af en toe hun vrouw zien, of dat ze het tussen mekaar doen? btw: heeft de vrouw ook niet het recht eens plezier te hebben met haar man???? Maar ik weet het wel, het is maar crapuul, ze hebben het zelf gezocht, laat ze stikken, enz. Totdat men er zelf in belandt, dan zingt men ineens een toontje lager. ![]()
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan wel volgens de wettelijke regels hé, dus voorhechtenis erbij tellen... 8)
![]() |
![]() |
#312 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik verwerp dat recht totaal. WMB zegt de crimineel zelfs een paar rechten vrijwilllig op door het loutere stellen van zijn criminele daad. Vanuit de maatschappij gezien heeft de crimineel alleen het recht (ik zou durven zeggen: de plicht) om zich te laten pakken. Hij is dus verplicht zich gewillig te laten arresteren. Als hij dat niet doet, is dat een bijkomende misdaad. Citaat:
Citaat:
Als je een vrouw verkracht, zal je toch ook een andere straf krijgen dan wanneer je een kind verkracht? Egidius |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En waarom is dat? Omdat de functie van agent van vitaal belang is voor ons allen en dus extra wettelijke bescherming verdient. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind de Finse aanpak ook veel beter: degelijke opleding krijgen en een soort heropvoeding, al is dat niet in VB stijl, maar de zachte aanpak, die aanpak verzekert namelijk dat de gedetineerden eens terug in de samenleving er niet totaal vervreemd in terechtkomen. De cijfers liegen er niet om de kriminaliteitscijfers zijn in Finland van de hoogste ter wereld van na WO II na de laagste ter wereld gedaald. Meer bewijs hoeft er niet te zijn ! Het belgisch gevangeniswezen ? AANPASSEN die boel, het trekt op geen ........
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet iedereen over dezelfde kam scheren he! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wel bestaat is een speciale regel voor gedetineerden die nog niet de helft van hun straf hebben gedaan, of die tot meer dan 10 jaar zijn veroordeeld: daar moet de commissie (3 mensen) unaniem akkoord zijn met de vrijlating. Citaat:
![]() |
![]() |
#318 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat is daar nu zo hemelbestormend aan ? Pim Fortuyn vond ik nog een leuke gast hij had een afkeer van uw fliklikker Seizoen. Edoch, moet ik hem ook niet. Erg is dat... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |||||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dat was maar met een pistool, dus is't minder erg? Ach zo ![]() Maar hij zal wel een witte zijn, of is dat ook een "bruine"? En dat maakt juist 't verschil? Ach zo.. ![]() en hoeveel slachtoffers maakte die toen? Ja, 't zijn me de lappen.. Hoelang kreeg die daarvoor? Wanneer komt die voor Assisen?(of werd dat gecorrectionnalizeerd?) Ach zo... Op 13 mei werd Blok-gemeenteraadslid Marc Nulens in Dilsen-Stokkem aangehouden wegens het bezit van duizend XTC-pillen, een halve kilogram speed en een revolver. Hij is een van de belangrijkste drugsdealers uit de streek en vond zijn afzetmarkt vooral bij minderjarigen. Een week later ging zijn partijgenoot en collega gemeenteraadslid Wim Felix in Sint-Gillis-Waas door het lint. In café Pit-Stop schoot hij zijn revolver leeg op de cafégangers. Een van hen bleef dood achter, drie anderen werden gewond. Felix werd ervan verdacht in het café drugs te hebben gedeald. En ik vergeet er..nietwaar, Xavier? en R.Klop? En dat historietje in Zaventem, hoe zat dat nu weer? Moordpoging? Ach zo...[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door filosoof : 13 oktober 2005 om 15:47. |
|||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
[size=4]IEDEREEN ZOU MOETEN WETEN DAT NEERGESCHOTEN WORDEN TOT HET BEROEPSRISICO VAN EEN POLITGIEAGENT BEHOORT.[/size] Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |