![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Banneling
|
![]() Dus een hele grote laag nieuwe armen erbij creeeren ? Want ik definieer mensen die tegen minimumloonwerken ook als armen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ze niet leefden, waren ze ook niet arm maar gewoon dood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar haal ik tenminste nog een beetje troost uit, wetende dat velen hun oren gegroeid zullen zijn en dat ze nog schele koppijn zullen hebben ook.
![]() |
![]() |
#306 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Banneling
|
![]() ge zijt toch wel uitgenodigd op de receptiekes van unizo, voka, vkw, kamer van koophandel, de lions club, de '51-club en de plaatselijke golfclub zeker.
of zouden ze honger en dorst moeten lijden dezer dagen, onze liberaaltjes. Laatst gewijzigd door Mitgard : 21 december 2007 om 17:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
sterkte. Laatst gewijzigd door Mitgard : 21 december 2007 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de volksmond zijn dat pooiers.
![]() |
![]() |
#310 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga niet werken hoor als ik er niet bvb van kan leven + wat sparen. En leven bij mij is de noodzakelijke dingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat er hem over dat er tussen prive en overheid een dikke scheidingslijn zit. Elk aan één kant. De prive steekt de overheid alle gelden toe, nooit omgekeerd. De overheid overleeft en zelfs heel erg gul met die gelden. De privé wordt ondersteboven uitgekeerd om dat mogelijk te houden. Het verhaal van de vlamingen contra de walen feitelijk, maar dan nog veel keren erger. Of vind je het vanzelfsprekend dat er voor iedere uitbetaalde euro in de privé een euro bovenop naar de overheid moet vloeien? Dat is 1 op 1
![]() |
![]() |
#313 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Niet uitgenodigd… Moest het wel geweest zijn, dan zou ik het misschien niet afgeslagen hebben... uit bewondering voor de meeste ondernemers, die ernstig met hun zaak bezig zijn en die welvaart in een land brengen... Of zijn het de pamperfielen, die (anderen) welvaart geven? ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 21 december 2007 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We zullen voor de lol de belastingen eens afschaffen voor "de privé". Maar "de privé" zal dan ook op geen enkele overheidsdienst nog een beroep mogen doen, geen werkloosheidsvergoedingen, geen premies, geen subsidies, opdraaien voor alle werkelijke kosten i.v.m. gezondheid, vervoer, onderhoud van de wegen, enz. Dat kan voor u geen probleem zijn toch, als u werkelijk meent dat "de prive steekt de overheid alle gelden toe, nooit omgekeerd."??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Banneling
|
![]() Dat heeft de verzorgingsstaat dus bereikt, mensen willen niet meer werken als ze er niet meer dan leven van kunnen doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zal eens zien welke bullshit over u zal neerdalen. De walen vertellen dezelfde zever tegen de vlamingen trouwens. De overheid doet het nog eens over tegenover de zelfstandigen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 23 december 2007 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |