![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en neen dat mag niet, maar ik moest toch bewijzen dat er weer eens een allochtoon mee te maken had. Het was die allochtoon die het dispuut had uitgelokt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, dus ik mag jou nu komen doodslaan en achteraf vrijkomen door tegen de rechter te zeggen dat ik slechts één boks heb gegeven en dat een allochtoon het dispuut had uitgelokt. Deal?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Redouan S. die Guido Demoor doodsjotte kreeg 18 maanden of zo. ge zult er dus nog goed vanafkomen want 18 maanden is niet uitzitbaar.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez gij, en ik was reeds van plan om een aantal allochtonen te vermoorden wiens gezicht mij niet aanstond, om dan te pleiten dat de allochtonen het hebben uitgelokt! Wanneer word jij rechter om mij dit toe te laten?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je maakt de volgende vergelijkingen: Onschuldige Joden = Criminele allochtonen Legitieme eisen van Belgen = Criminele daden van nazi's Die vergelijkingen op zich zijn totaal van de pot gerukt, dat ziet iedereen. Maar bovendien zijn ze hier ook wettelijk niet toegestaan, want daardoor minimaliseer je wat de Joden in WO II is overkomen door het te banaliseren en te vergelijken met zaken die er niet alleen geen hol mee te maken hebben, maar bovendien totaal tegengesteld zijn. Niet dat ik er een voorstander van ben, maar dat is hier nu eenmaal niet toegelaten.
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank u.
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al gaan de hypocritische leugens nog zo snel, de waarheid achterhaalt ze wel, nietwaar? In onze maatschappijen moet ze al lang niet meer achterhaald/bewezen worden, we zitten er met onze neus op te kijken, dus... Het is niet met praatjes dat de multiculproblemen zullen opgelost worden maar met de nodige aanpassingen aan de wetgeving terzake en het korrekt ingrijpen tov de niet meer te tellen misbruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat straatschoffie dat P. Mombaerts tijdens een roofoverval kreeg met moeite een tik op de vingers en mocht zijn misdaadcarriere gewoon verder zetten. Citaat:
Alhoewel banden met de NVA tegenwoordig ook goed zijn. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 5 september 2012 om 16:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reden daarvoor was de nogal arbitraire haat van een klein verschrompeld ex-korporaaltje met een grote bek.
![]() |
![]() |
#333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niets... Maar wanneer u er een punt van wilt maken, hoeveel autochtonen werken in de Turkse winkels, restaurant, bij Turkse zelfstandigen, aannemers,en waarom steunen die vele vzw's vooral de Turkse economie met cola, frisdrank, thee en water uit Turkije? Dat je hier premier kunt worden met Italiaanse roots bewijst dat op afkomst niet wordt gediscrimineerd en zelfs niet op seksuele voorkeur, helaas maakte Patrick Janssens zich hier wel schuldig aan door een vrouw van Marokkaanse origine met politieke ervaring als senator geen schepen te maken, terwijl ze op basis van voorkeurstemmen daar wel recht op had. Slecht bestuur heet dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen VTM durfde het aan het kind een naam te geven en inderdaad, het waren allochtonen.
Laatst gewijzigd door daiwa : 5 september 2012 om 22:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil niet in de plaats van Alice antwoorden, maar ik denk dat ze het had over Fauzaya Talhaoui. Bekwame dame, trouwens.
Ik zeg dit los van mijn strenge oordeel over haar politieke partij. De partij van Barbara Pas beoordeel ik even streng, maar niemand kan bestrijden dat Barbara bekwaam is.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 6 september 2012 om 10:16. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK ! dat wist ik zelfs niet want Fauzaya heeft zelfs Groen! de rug toegekeerd om bij de sossen te kunnen aanlurken.
ander kaliber dan Fatima Bali uiteraard.
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht echt dat het wijlen Jos Gheysels was die Fatima Bali een pad in de korf zette, zodat bleek dat Fatima enkel als groene allochtone excuustruus diende om bruine stemmetjes te ronselen, waarna een blank mannetje ervan profiteerde....
![]() |
![]() |