Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 september 2012, 22:25   #321
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht

De moderatie en het CGKR zouden er een vette kluif aan hebben, maar ik ben nogal voor vrije meningsuiting, dus ik verkies uw schandalige tekst niet te verklikken zodat hij goed zichtbaar blijft.
Zo weet iedereen direct wat er écht onder het maskertje van de 'redelijke allochtoon' werkelijk schuilgaat.
Hoewel ik er achteraf bezien niet echt van verschiet: de Turken draaien hun hand niet om voor een volkerenmoord-ontkenning.
die zit!
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2012, 06:32   #322
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bij deze tekst heb ik ernstige bedenkingen.
Jij gaat hier heel kort door de bocht.

De nazi's hebben 6 miljoen onschuldige mannen, vrouwen en kinderen gearresteerd, gedeporteerd en vermoord.
Wij daarentegen drukken enkel de wens uit dat allochtonen zich hier aanpassen, en de anderen, de messentrekkers, gaybashers, religieuze zotten, haatbaarden, illegalen, profiteurs en criminelen van allerlei slag, die mogen het land uit, en vrij kiezen om te gaan wonen waar hun levenswijze wél geapprecieerd wordt, en de regel is.

Samengevat:
Je scheert over dezelfde kam:
-Het vermoorden van onschuldigen
-Het laten vertrekken van criminelen.

Je maakt hier dus een vergelijking die strafbaar is: ze komt er op neer dat je de jodenvervolging en de holocaust minimaliseert want gelijkstelt aan een doodnormale betrachting van de Belgische bevolking.

De moderatie en het CGKR zouden er een vette kluif aan hebben, maar ik ben nogal voor vrije meningsuiting, dus ik verkies uw schandalige tekst niet te verklikken zodat hij goed zichtbaar blijft.
Zo weet iedereen direct wat er écht onder het maskertje van de 'redelijke allochtoon' werkelijk schuilgaat.
Hoewel ik er achteraf bezien niet echt van verschiet: de Turken draaien hun hand niet om voor een volkerenmoord-ontkenning.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2012, 09:49   #323
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Alexandre werd opgeroepen door een allochtone vriend die een botsing had met een bus en die niet akkoord was met de buschauffeur (die zelf een PV mocht opmaken).
Ik vermoed dat de gemoederen al tamelijk verhit waren voordat Alexandre eraankwam en hij heeft één (1) boks aan de chauffeur gegeven. Indien de allochtone autobestuurder zich gewoon had neergelegd bij het PV van de buschauffeur, dan was er geen Alexandre aanwezig geweest
Ok, dus ik mag jou nu komen vermoorden en achteraf vrijkomen door tegen de rechter te zeggen dat ik slechts één boks heb gegeven en dat een allochtone vriend mij gebeld had. Deal?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2012, 10:06   #324
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ok, dus ik mag jou nu komen vermoorden en achteraf vrijkomen door tegen de rechter te zeggen dat ik slechts één boks heb gegeven en dat een allochtone vriend mij gebeld had. Deal?
sinds wanneer werd de buschauffeur vermoord? Zoiets heet doodslag. Hij kreeg één slag en kwam ongelukkig neer.
en neen dat mag niet, maar ik moest toch bewijzen dat er weer eens een allochtoon mee te maken had. Het was die allochtoon die het dispuut had uitgelokt.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2012, 10:12   #325
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
sinds wanneer werd de buschauffeur vermoord? Zoiets heet doodslag. Hij kreeg één slag en kwam ongelukkig neer.
en neen dat mag niet, maar ik moest er toch weer een allochtoon bijsleuren. Het was die allochtoon die het dispuut had uitgelokt.
Ok, dus ik mag jou nu komen doodslaan en achteraf vrijkomen door tegen de rechter te zeggen dat ik slechts één boks heb gegeven en dat een allochtoon het dispuut had uitgelokt. Deal?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 5 september 2012, 10:14   #326
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ok, dus ik mag jou nu komen doodslaan en achteraf vrijkomen door tegen de rechter te zeggen dat ik slechts één boks heb gegeven en dat een allochtoon het dispuut had uitgelokt. Deal?
volgens mij is die Alexandre hellemaal niet vrijuit gegaan.
Redouan S. die Guido Demoor doodsjotte kreeg 18 maanden of zo. ge zult er dus nog goed vanafkomen want 18 maanden is niet uitzitbaar.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 5 september 2012, 10:17   #327
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
volgens mij is die Alexandre hellemaal niet vrijuit gegaan.
Hoezo? Niet vrijuit gegaan? Je zei toch dat hij onschuldig was en dat het de schuld was van de allochtoon die het uitlokte?

Allez gij, en ik was reeds van plan om een aantal allochtonen te vermoorden wiens gezicht mij niet aanstond, om dan te pleiten dat de allochtonen het hebben uitgelokt!

Wanneer word jij rechter om mij dit toe te laten?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 5 september 2012, 15:53   #328
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Ik zie gelijkaardige haatspuierij jegens moslims en vreemdelingen. Sommige racisten onder andere beweren zelfs dat wij in Europa uit zullen monden in Yoegoslavische situaties, en wie was daar de genocidepleger? Zijn al deze genocides gepleegd zonder een voorgeschiedenis aan haatzaaierij?
Je schijnt het blijkbaar nog niet goed te beseffen waar je je in deze topic aan schuldig maakt.

Je maakt de volgende vergelijkingen:
Onschuldige Joden = Criminele allochtonen
Legitieme eisen van Belgen = Criminele daden van nazi's

Die vergelijkingen op zich zijn totaal van de pot gerukt, dat ziet iedereen.
Maar bovendien zijn ze hier ook wettelijk niet toegestaan, want daardoor minimaliseer je wat de Joden in WO II is overkomen door het te banaliseren en te vergelijken met zaken die er niet alleen geen hol mee te maken hebben, maar bovendien totaal tegengesteld zijn.
Niet dat ik er een voorstander van ben, maar dat is hier nu eenmaal niet toegelaten.
Oud 5 september 2012, 15:54   #329
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In hoeveel % van de bedrijven werken alleen autochtonen? Zelfs de premier is in dit land een allochtoon!
Stoppen dus met gezeur over kansarmoede, aub.
Dank u.
Oud 5 september 2012, 16:16   #330
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Stoppen dus met gezeur over kansarmoede, aub.
Dank u.
En met de rond-de-pot-draaierij en vergelijkingen die geen zin hebben om de multicul en haar meegebrachte miserie uit de wind te zetten als men het al niet helemaal probeert te ontkennen...
Al gaan de hypocritische leugens nog zo snel, de waarheid achterhaalt ze wel, nietwaar?
In onze maatschappijen moet ze al lang niet meer achterhaald/bewezen worden, we zitten er met onze neus op te kijken, dus...
Het is niet met praatjes dat de multiculproblemen zullen opgelost worden maar met de nodige aanpassingen aan de wetgeving terzake en het korrekt ingrijpen tov de niet meer te tellen misbruiken.
andev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2012, 16:34   #331
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Hoezo? Niet vrijuit gegaan? Je zei toch dat hij onschuldig was en dat het de schuld was van de allochtoon die het uitlokte?
Alexandre zit nog steeds in de cel, voor een misdaad die doodslag genoemd word.
Dat straatschoffie dat P. Mombaerts tijdens een roofoverval kreeg met moeite een tik op de vingers en mocht zijn misdaadcarriere gewoon verder zetten.

Citaat:
Allez gij, en ik was reeds van plan om een aantal allochtonen te vermoorden wiens gezicht mij niet aanstond, om dan te pleiten dat de allochtonen het hebben uitgelokt!
U weet evengoed als ik wat het resultaat gaat zijn van zo'n actie. Uitgezonderd een ferme strafmaat en een mediagenieke verkettering van U, gaat Uw familie gaat onder een vergrootglas komen te liggen om enige banden met het VB te vinden.
Alhoewel banden met de NVA tegenwoordig ook goed zijn.

Citaat:
Wanneer word jij rechter om mij dit toe te laten?
Liever Circe als rechter dan U als Sharia rechtsgeleerde.

Laatst gewijzigd door maddox : 5 september 2012 om 16:38.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2012, 16:36   #332
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
De nazi's hebben 6 miljoen onschuldige mannen, vrouwen en kinderen gearresteerd, gedeporteerd en vermoord.
Bij die 6 miljoen zullen wel gruwelijke misdadigers gezeten hebben hoor. Maar het is niet daarom dat die misdadigers door de kampen richtig eeuwige jachtvelden gejaagd zijn.
De reden daarvoor was de nogal arbitraire haat van een klein verschrompeld ex-korporaaltje met een grote bek.
Oud 5 september 2012, 21:50   #333
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In hoeveel % van de bedrijven werken alleen autochtonen? Zelfs de premier is in dit land een allochtoon!
Wat heeft dat te maken met de opmerking waarop je reageert?
Niets...
Maar wanneer u er een punt van wilt maken, hoeveel autochtonen werken in de Turkse winkels, restaurant, bij Turkse zelfstandigen, aannemers,en waarom steunen die vele vzw's vooral de Turkse economie met cola, frisdrank, thee en water uit Turkije?
Dat je hier premier kunt worden met Italiaanse roots bewijst dat op afkomst niet wordt gediscrimineerd en zelfs niet op seksuele voorkeur, helaas maakte Patrick Janssens zich hier wel schuldig aan door een vrouw van Marokkaanse origine met politieke ervaring als senator geen schepen te maken, terwijl ze op basis van voorkeurstemmen daar wel recht op had.
Slecht bestuur heet dat.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2012, 22:06   #334
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
waarom moet dan de afkomst van de dader vermeld worden?
Mischien omdat de bevolking zich dan een onpartijdig beeld kan vormen?
Nu worden ze met allerlei statistieken qua criminaliteit om de oren geslagen die sterk verschillen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2012, 22:13   #335
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niks Alexandre VanderElst. Ik veronderstel dus met 100% zekerheid dat het hier weer over tuig van de rochel gaat!
Alleen VTM durfde het aan het kind een naam te geven en inderdaad, het waren allochtonen.

Laatst gewijzigd door daiwa : 5 september 2012 om 22:21.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2012, 09:54   #336
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat je hier premier kunt worden met Italiaanse roots bewijst dat op afkomst niet wordt gediscrimineerd en zelfs niet op seksuele voorkeur, helaas maakte Patrick Janssens zich hier wel schuldig aan door een vrouw van Marokkaanse origine met politieke ervaring als senator geen schepen te maken, terwijl ze op basis van voorkeurstemmen daar wel recht op had.
Slecht bestuur heet dat.
Je hebt volledig gelijk met je kritiek op de discriminatie op basis van origine door Patrick Janssens. Ik ben zelf ook getuige geweest van discriminerende uitspraken door Janssens, ver weg van de camera's. Maar dat spreekt wel je eerdere uitspraak tegen dat er "hier geen discriminatie is". Dat klopt niet, en je geeft zelf terecht het tegenvoorbeeld van Janssens.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 6 september 2012, 10:11   #337
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
, helaas maakte Patrick Janssens zich hier wel schuldig aan door een vrouw van Marokkaanse origine met politieke ervaring als senator geen schepen te maken, terwijl ze op basis van voorkeurstemmen daar wel recht op had.
Slecht bestuur heet dat.
Was Fatima Bali ooit senatrice? ik denk dat Patrick hier nu voor één keer wel eens gelijk had kunnen hebben:

Citaat:
Fatima Bali (20 januari 1966) is een Vlaamse politica van Marokkaanse afkomst die landelijke bekendheid verwierf als één van de eerste allochtone politici in Vlaanderen.

Bali kwam in contact met Pater Luc Versteylen toen ze op 17-jarige leeftijd meedeed aan een door zijn beweging opgezette fietsactie. Toen AGALEV op zoek was naar een allochtane kandidate om op de lijst te staan klopte ze aan bij de groene beweging van Versteylen en zo kwam Bali in de partij terecht. [1]

Ze werd het eerste gemeenteraadslid van Marokkaanse afkomst in Vlaanderen toen ze in 1988 voor AGALEV verkozen werd in de Antwerpse gemeenteraad. In 2004 werd ze herverkozen en verlangde ze dat ze een schepenmandaat kreeg, de partij droeg haar tot haar woede echter niet voor.

In 2006 werd Fatima schepen voor cultuur, middenstand en diversiteit in de districtsraad van Borgerhout. Volgens Groen! was er een ondertekend akkoord dat ze in 2009 na drie jaar een stap op zij zou zetten als schepen ten voordele van districtsraadslid Marij Preneel. Bali weigerde op te stappen en ontkende dat ze een dergelijk akkoord ooit ondertekende en beweerde dat er een valse handtekening was gezet. Nadat ze op 21 januari 2010 bij de rechtbank klacht neerlegde wegens schriftvervalsing tegen haar eigen partij werd ze door Groen! uit de partij gezet.[2][3][4]. Op 22 Februari werd Perneel door de districtsraad als nieuwe schepen aangesteld, in afwachting van het gerechtelijk onderzoek.[5][6
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fatima_Bali

Oud 6 september 2012, 10:15   #338
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Was Fatima Bali ooit senatrice?
Ik wil niet in de plaats van Alice antwoorden, maar ik denk dat ze het had over Fauzaya Talhaoui. Bekwame dame, trouwens.

Ik zeg dit los van mijn strenge oordeel over haar politieke partij. De partij van Barbara Pas beoordeel ik even streng, maar niemand kan bestrijden dat Barbara bekwaam is.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 6 september 2012 om 10:16.
Oud 6 september 2012, 10:29   #339
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

OK ! dat wist ik zelfs niet want Fauzaya heeft zelfs Groen! de rug toegekeerd om bij de sossen te kunnen aanlurken.

ander kaliber dan Fatima Bali uiteraard.

Oud 6 september 2012, 13:11   #340
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je hebt volledig gelijk met je kritiek op de discriminatie op basis van origine door Patrick Janssens. Ik ben zelf ook getuige geweest van discriminerende uitspraken door Janssens, ver weg van de camera's.
Bizar.
Ik dacht echt dat het wijlen Jos Gheysels was die Fatima Bali een pad in de korf zette, zodat bleek dat Fatima enkel als groene allochtone excuustruus diende om bruine stemmetjes te ronselen, waarna een blank mannetje ervan profiteerde....

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be