![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en dan is de vraag: is het omdat er 1 slechte tussen zit, dat je die 99 andere hun mensenrecht mag ontzeggen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#324 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk zelf dat de meeste Franstaligen - evenwel Brusselaars als Walen - helemaal geen taalfanatici zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik woon er in Zele nu al een 15 jaar tussen, nooit problemen gekend. met van die VB'ers die vanalles een probleem maken, ja daar heb ik wel al problemen mee gekend.
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
100 mensen binnenlaten (waarvan 1 slechte) met het risico op een grote terroristische aanslag? Iedereen met een beetje gezond verstand weet dat zoiets compleet onverantwoord en zelfs waanzinnig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zoal ?? Inbraken?, wagen-diefstal ??, brandstichting ?? onderburen zonder sanitair, omdat bovenburen een schaap hadden geslacht in hun badkamer ??? Buren het slapen beletten, omdat ze met twee families in één appartement samenhokken ???
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 22 februari 2021 om 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar hebt ge ook het tweede deel van mijn post gelezen. Wat denkt de daar van ?
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Godsdienstwaanzin is dan het nieuwe normaal of wat is uw punt?
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moslims goed, VB'ers slecht. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat maakt dat de Arabischsprekendheid nooit zal kunnen gedijen te Brussel op termijn, dat de francophonie dat wel kan in de faciliteitengemeenten, maar niet in de rest van Vlaanderen. En dat de Nederlandstaligheid dat veel beter zou kunnen te Brussel als men met een heus investeringsprogramma voor de dag komt. Een soort Marshallplan voor de Taalreconquista. Maar...dat is helaas niet aan de centennationalisten besteed. Maar daarin zou nu net de zevende sluipende staatshervorming moeten bestaan. En voor de rest laat men het kommunautaire beter rusten tot de tijd ervoor rijp is. Ik vrees namelijk dat een volgende politieke kommunautaire ronde ons meer onheil dan heil gaat brengen. Eerder een malus voor de Nederlandstaligheid zal betekenen dan een bonus. Sowieso zal de "Brusselse Hoofdstedelijke Gemeenschap" daadwerkelijke bevoegdheden krijgen, waardoor nog eens een deel van Vlaanderen konstitutioneel wordt losgeweekt van Vlaanderen. Help !
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 22 februari 2021 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over centen gesproken, beheer jij uw centen of beheert de buurman uw centen?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 22 februari 2021 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Europees Commissaris
|
![]() Het gaat erom wat men als prioriteit stelt....
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Een vlijmscherpe scheidingsvraag der geesten is deze: Wat verkiezen jullie ? A Een volledig blank Brussel, maar volledig Franstalig en volledig "christelijk". B Een volledig bruin Brussel maar volledig Nederlandstalig en volledig "islamitisch". (Eerst zou men die vraag kunnen stellen zonder die religieuze komponenten om een eerste scheiding te maken.) (Met islamitisch bedoel ik natuurlijk niet fundamentalistisch, maar gewoon zoals wij christelijk zijn.) Wel, ik kies voor B, zoals gij wellicht. En ik denk dat Zipper en zeker onze vriend Skobelev voor A kiezen. Van de Kaproen weet ik het niet zeker.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 22 februari 2021 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er is niks racistisch aan het kritisch zijn tav islamieten en hun levensstijl. Hoe komt het trouwens dat er geen enkele van onze "inclusieve predikers" in zo'n islambuurt wonen, maar meestal wel in een exclusieve "witte" buurt ????
![]() |
#340 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Die exclusief blanke buurten worden zeldzamer en zeldzamer, op een dag wonen de moslims naast de inclusieve predikers.
|
![]() |
![]() |