Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 februari 2007, 21:18   #321
Dynamics
Burger

Dynamics's schermafbeelding

Standaard

En voor je erover begint: ik vind politiek correcte dogma's al even gevaarlijk als de poltieke 'visie?' van het Vlaams Belang.
Oud 23 februari 2007, 21:40   #322
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
En waarom wordt lijst Dedecker wél door iedereen aanzien als een 'aanvaardbaar en democratisch' alternatief voor het VB, terwijl de N-VA die steun niet kreeg toen ze weer onafhankelijk was?
Dat is natuurlijk niet zo; JMDD wordt enkel 'aanvaardbaar' omdat de 'democraten' hopen dat hij stemmen van het VB zal afnemen.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2007, 21:41   #323
baseballpolitieker

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Dat is natuurlijk niet zo; JMDD wordt enkel 'aanvaardbaar' omdat de 'democraten' hopen dat hij stemmen van het VB zal afnemen.
Maar dat lijkt vooralsnog niet echt te lukken, ben trouwens benieuwd naar de eerste echte deftige peiling met lijst dedecker erin!

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2007, 21:50   #324
Dynamics
Burger

Standaard

Dat vind ik altijd het grappigst aan VB ers. Ze hebben door dat politici al te vaak mensen iets proberen wijs te maken of zaen in een daglicht te stellen zodat het goed uitkomt voor hun partij.En als reactie.....stemmen ze op de partij die nog het ergste is van allemaal op dat gebied.

OK, er is vroeger niet goed gereageerd door politici toen er problemen opdoken met bepaalde (zeker niet allemaal) jongeren en die zijn inderdaad vaak van Marrokaanse afkomst zijn(ik vind het ook niet leuk als ik met een blonde vrendin op stap ben door al die groepjes nageroepen te worden, en ik besef ook dat ze op dat moment misbruik maken van hun groepsmacht en een even erge vorm van racisme als een paar Belgen die naar iemand vuile makak roepen vertonen, aan de andere kant heb ik twee jaar in Borgerhout gewoond en daar elk uur van de nacht rondgelopen en is mij nooit iets overkomen, als je te bang bent om op dat moment buiten te komen zal je dat nooit weten natuurlijk). Maar geloven jullie als tegengif nu echt die lulverhalen van het Belang?

Oh ja, aangaande Dedecker, ik denk dat het wel eens op een Covelierske zou kunnen uitdraaien. Met de gemeenteraadsverkiezingen in Antwerpen heeft zijn partij het VB nauwelijks stemmen opgeleverd, en toch had hij erg veel voorkeursstemmen. Wat alleen kan betekenen dat zijn kiespotentieel al eerder naar het VB was overgestapt. Niet moeilijk eigenlijk, de groep mensen die zich op een deftige manier informeert wordt kleiner met de dag en de journaals spelen daar nog op in ook, daar kan VB enkel de vruchten van plukken.

Laatst gewijzigd door Dynamics : 23 februari 2007 om 22:16.
Dynamics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2007, 22:25   #325
Dynamics
Burger

Standaard

Ik vind het wel jammer omdat ik denk dat Coveliers heel wat meer in zijn mars heeft (niet veel, maar toch heel wat meer) aangaande politieke ideeën dan het VB.

Wat JMDD betreft, vroeger kon ik die nog enigzins appreciëren omdat hij de knuppel in het hoenderhok dierf gooien alhoewel zijn uitwerking van ideeën altijd uitblinkte in ondoordachtheid. Hij heeft bij mij pas echt afgedaan toen hij in die dopingaffaire blijkbaar vriendschappelijke informatie heeft gebruikt ten gunste van zijn echte politieke status.
Ik heb geen respect voor mensen die maten naaien.

Laatst gewijzigd door Dynamics : 23 februari 2007 om 22:36.
Oud 23 februari 2007, 23:43   #326
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dynamics Bekijk bericht
Ooit van retorische vragen gehoord?
Ik wel. U blijkbaar niet. Want dat was geen retorsiche vraag?
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2007, 01:28   #327
Dynamics
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Ik wel. U blijkbaar niet. Want dat was geen retorsiche vraag?
Ik heb van u geen raad nodig over Nederlands. Dat u een vraag bestempelt als niet restorisch zijnde wil nog niet zeggen dat het er geen is. Niet alles wordt even makkelijk voorgesteld, dus denk even na als iets moeilijker lijkt dan op het eerste zicht.

Waarom is het geen retorische vraag? O alwetende Nederlandskenner.
Oud 24 februari 2007, 10:50   #328
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik heb van u geen raad nodig over Nederlands. Dat u een vraag bestempelt als niet restorisch zijnde wil nog niet zeggen dat het er geen is. Niet alles wordt even makkelijk voorgesteld, dus denk even na als iets moeilijker lijkt dan op het eerste zicht.

Waarom is het geen retorische vraag? O alwetende Nederlandskenner.
Een vraag naar bronvermelding omdat je de tekst niet goed gelezen hebt is geen retorische vraag.

Het dan later een retorische vraag noemen om geen gezichtsverlies te lijden is dan nog contraproductief ook, en maakt dat je nog meer gezichtsverlies lijdt.
Oud 24 februari 2007, 11:33   #329
Dynamics
Burger

Standaard

Zeg, heb jij nog altijd niet door dat ik wel wist dat je geen goede bronvermelding kon opgeven. Dat was het retorische in de vraag. Het was geen vraag maar een sneer omdat je zomaar zaken voor waar aanneemt die in forums gezegd worden en het niet kunt staven. Denk even na hè.

En ik weet het, ik moet meer met smileys werken, die verdomde overschatting van mensen hun intellectuele leesvermogens toch...

Laatst gewijzigd door Dynamics : 24 februari 2007 om 11:54.
Oud 24 februari 2007, 20:29   #330
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Zeg, heb jij nog altijd niet door dat ik wel wist dat je geen goede bronvermelding kon opgeven. Dat was het retorische in de vraag. Het was geen vraag maar een sneer omdat je zomaar zaken voor waar aanneemt die in forums gezegd worden en het niet kunt staven. Denk even na hè.
Luister eens, vriendje. Als ik zeg, ik hoor dat hier, dan heb ik het niet over de werkelijkheid maar over de opvattingen die op dit forum heersen. Ik nam helemaal geen standpunt in over de realiteit, ik beschreef enkel een mentaliteit die ik hier tegenkwam.

Is het zo moeilijk voor u om gewoon te lezen wat er staat?
Oud 24 februari 2007, 21:01   #331
Dynamics
Burger

Standaard

Citaat:
Luister eens, vriendje. Als ik zeg, ik hoor dat hier, dan heb ik het niet over de werkelijkheid maar over de opvattingen die op dit forum heersen. Ik nam helemaal geen standpunt in over de realiteit, ik beschreef enkel een mentaliteit die ik hier tegenkwam.

Is het zo moeilijk voor u om gewoon te lezen wat er staat?
Zeg, niet afdwalen, het ging over het feit of ik al dan niet een retorische vraag heb gesteld, hè kereltje. En je stelde die mentaliteit als een feit voor, is het niet rekeltje? Gaat u door het leven zonder enige notie van ironie in communicatie met anderen? Dan moet u een gelukkig mens zijn, en ook een sukkeltje.

Laatst gewijzigd door Dynamics : 24 februari 2007 om 21:06.
Oud 24 februari 2007, 21:20   #332
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Zeg, niet afdwalen, het ging over het feit of ik al dan niet een retorische vraag heb gesteld, hè kereltje. En je stelde die mentaliteit als een feit voor, is het niet rekeltje? Gaat u door het leven zonder enige notie van ironie in communicatie met anderen? Dan moet u een gelukkig mens zijn, en ook een sukkeltje.
Het begint erg grappig te worden om je bezig te horen.

Nu maak je je niet enkel belachelijk, je wordt nog aggressief ook.

Ik ga me verder niet verlagen tot dit soort puberale discussies. Ik heb genoeg gezegd, en jij denk ik ook. Iedereen kan immers lezen wat er hier gezegd is.
Oud 24 februari 2007, 21:30   #333
Dynamics
Burger

Standaard

Citaat:
Het begint erg grappig te worden om je bezig te horen.

Nu maak je je niet enkel belachelijk, je wordt nog aggressief ook.

Ik ga me verder niet verlagen tot dit soort puberale discussies. Ik heb genoeg gezegd, en jij denk ik ook. Iedereen kan immers lezen wat er hier gezegd is.
Ik word helemaal niet aGressief, mag ik niet wat lachen? Agressiviteit zit niet in mijn aard. Ik hou gewoon niet van afleidingstechnieken om niet toe te geven dat u fout zat.
Laat de mensen het maar nalezen, iedereen met verstand weet dat u uit de hoogte deed en daarbij schromelijk afgegaan bent.

Groetjes,

uw liefhebbende Dynamics
(OK, het is een Arnon Grunberg rip off maar kon het niet laten)
Oud 24 februari 2007, 21:31   #334
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik word helemaal niet aGressief, mag ik niet wat lachen? Agressiviteit zit niet in mijn aard. Ik hou gewoon niet van afleidingstechnieken om niet toe te geven dat u fout zat.
Laat de mensen het maar nalezen, iedereen met verstand weet dat u uit de hoogte deed en daarbij schromelijk afgegaan bent.

Groetjes,

uw liefhebbende Dynamics
(OK, het is een Arnon Grunberg rip off maar kon het niet laten)
Oud 24 februari 2007, 21:32   #335
Dynamics
Burger

Standaard

Wat een fantastische reactie. U verbaast mij elke keer opnieuw. Hoe kan ik tegen zo'n argument op, O heer en meester van het Nederlands?

En waarom antwoord je niet? Je vermijdt er op in te moeten gaan dat je mij belachelijk probeerde maken over het al dan niet stellen van een retorische vraag. N'it kinda blew up in ur face dinnit?

Laatst gewijzigd door Dynamics : 24 februari 2007 om 21:44.
Oud 26 februari 2007, 14:21   #336
Neptunus
Gouverneur

Standaard Dwaze affiche

De affiche met die apen is gewoon dwaas en belachelijk. Je zal hier wat zien als die affiches hier op de muren en borden hangen: op de aapjes zullen allerlei namen en scheldwoorden worden gekrabbeld, voor zover die domme affiches lang zullen blijven hangen. Men zou beter focussen op de inhoud in plaats van anderen belachelijk te maken, dit werkt averrechts.
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2007, 14:28   #337
Neptunus
Gouverneur

Standaard Degelijke informatie

Niet moeilijk eigenlijk, de groep mensen die zich op een deftige manier informeert wordt kleiner met de dag en de journaals spelen daar nog op in ook.[/quote] Dynamics

De groep mensen die zich degelijk informeert wordt net steeds groter, en op basis van goede informatie (de VRT doet meer aan desinformatie) en kennis van de concrete realiteiten trekken mensen wel andere conclusies......
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2007, 14:38   #338
Lodi
Provinciaal Gedeputeerde

Lodi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Dat deze affichecampagne nu al een succes is kan afgemeten worden aan de reacties van de verzuurden. Tjonge, die ergernis ... ze moeten zich bijzonder aangesproken voelen door de boodschap van die affiche, anders zouden ze zo niet zitten schuimbekken.
Hoe hoger de zuurtegraad , hoe meer de Filosofen, Brugge &V , en consoorten zich aangesproken weten omwille van hun horen-zien-en zwijgen apengedrag. Dat apengedrag onderlijnen ze dan nog eens extra door wild om zich heen te springen.
Oud 26 februari 2007, 14:47   #339
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
De affiche met die apen is gewoon dwaas en belachelijk. Je zal hier wat zien als die affiches hier op de muren en borden hangen: op de aapjes zullen allerlei namen en scheldwoorden worden gekrabbeld, voor zover die domme affiches lang zullen blijven hangen. Men zou beter focussen op de inhoud in plaats van anderen belachelijk te maken, dit werkt averrechts.
Beste Neptunus, je tracht hier anderen belachelijk te maken.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2007, 17:14   #340
baseballpolitieker

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
Je zal hier wat zien als die affiches hier op de muren en borden hangen: op de aapjes zullen allerlei namen en scheldwoorden worden gekrabbeld, voor zover die domme affiches lang zullen blijven hangen.
Daar had ik nog niet aan gedacht, maar ja zo'n mega poster veranderen (ik denk dat dat de echte bedoeling zal zijn) is niet echt gemakkelijk en ook strafbaar, dus het wordt afwachten maar ik vermoed dat u gaat gelijk krijgen, nu is het maar de vraag of de media erop zullen springen?

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be