![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Burger
|
![]() En voor je erover begint: ik vind politiek correcte dogma's al even gevaarlijk als de poltieke 'visie?' van het Vlaams Belang.
![]() |
#322 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is natuurlijk niet zo; JMDD wordt enkel 'aanvaardbaar' omdat de 'democraten' hopen dat hij stemmen van het VB zal afnemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
|
![]() Maar dat lijkt vooralsnog niet echt te lukken, ben trouwens benieuwd naar de eerste echte deftige peiling met lijst dedecker erin!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Burger
|
![]() Dat vind ik altijd het grappigst aan VB ers. Ze hebben door dat politici al te vaak mensen iets proberen wijs te maken of zaen in een daglicht te stellen zodat het goed uitkomt voor hun partij.En als reactie.....stemmen ze op de partij die nog het ergste is van allemaal op dat gebied.
OK, er is vroeger niet goed gereageerd door politici toen er problemen opdoken met bepaalde (zeker niet allemaal) jongeren en die zijn inderdaad vaak van Marrokaanse afkomst zijn(ik vind het ook niet leuk als ik met een blonde vrendin op stap ben door al die groepjes nageroepen te worden, en ik besef ook dat ze op dat moment misbruik maken van hun groepsmacht en een even erge vorm van racisme als een paar Belgen die naar iemand vuile makak roepen vertonen, aan de andere kant heb ik twee jaar in Borgerhout gewoond en daar elk uur van de nacht rondgelopen en is mij nooit iets overkomen, als je te bang bent om op dat moment buiten te komen zal je dat nooit weten natuurlijk). Maar geloven jullie als tegengif nu echt die lulverhalen van het Belang? Oh ja, aangaande Dedecker, ik denk dat het wel eens op een Covelierske zou kunnen uitdraaien. Met de gemeenteraadsverkiezingen in Antwerpen heeft zijn partij het VB nauwelijks stemmen opgeleverd, en toch had hij erg veel voorkeursstemmen. Wat alleen kan betekenen dat zijn kiespotentieel al eerder naar het VB was overgestapt. Niet moeilijk eigenlijk, de groep mensen die zich op een deftige manier informeert wordt kleiner met de dag en de journaals spelen daar nog op in ook, daar kan VB enkel de vruchten van plukken.
Most human beings have an almost infinite capacity for taking things for granted (A. Huxley) Laatst gewijzigd door Dynamics : 23 februari 2007 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Burger
|
![]() Ik vind het wel jammer omdat ik denk dat Coveliers heel wat meer in zijn mars heeft (niet veel, maar toch heel wat meer) aangaande politieke ideeën dan het VB.
Wat JMDD betreft, vroeger kon ik die nog enigzins appreciëren omdat hij de knuppel in het hoenderhok dierf gooien alhoewel zijn uitwerking van ideeën altijd uitblinkte in ondoordachtheid. Hij heeft bij mij pas echt afgedaan toen hij in die dopingaffaire blijkbaar vriendschappelijke informatie heeft gebruikt ten gunste van zijn echte politieke status. Ik heb geen respect voor mensen die maten naaien.
Most human beings have an almost infinite capacity for taking things for granted (A. Huxley) Laatst gewijzigd door Dynamics : 23 februari 2007 om 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Waarom is het geen retorische vraag? O alwetende Nederlandskenner.
![]() |
![]() |
#328 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Het dan later een retorische vraag noemen om geen gezichtsverlies te lijden is dan nog contraproductief ook, en maakt dat je nog meer gezichtsverlies lijdt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Burger
|
![]() Zeg, heb jij nog altijd niet door dat ik wel wist dat je geen goede bronvermelding kon opgeven. Dat was het retorische in de vraag. Het was geen vraag maar een sneer omdat je zomaar zaken voor waar aanneemt die in forums gezegd worden en het niet kunt staven. Denk even na hè.
En ik weet het, ik moet meer met smileys werken, die verdomde overschatting van mensen hun intellectuele leesvermogens toch...
Most human beings have an almost infinite capacity for taking things for granted (A. Huxley) Laatst gewijzigd door Dynamics : 24 februari 2007 om 11:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Is het zo moeilijk voor u om gewoon te lezen wat er staat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Most human beings have an almost infinite capacity for taking things for granted (A. Huxley) Laatst gewijzigd door Dynamics : 24 februari 2007 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Nu maak je je niet enkel belachelijk, je wordt nog aggressief ook. ![]() Ik ga me verder niet verlagen tot dit soort puberale discussies. Ik heb genoeg gezegd, en jij denk ik ook. Iedereen kan immers lezen wat er hier gezegd is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Laat de mensen het maar nalezen, iedereen met verstand weet dat u uit de hoogte deed en daarbij schromelijk afgegaan bent. Groetjes, uw liefhebbende Dynamics (OK, het is een Arnon Grunberg rip off maar kon het niet laten)
![]() |
![]() |
#334 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Burger
|
![]() Wat een fantastische reactie. U verbaast mij elke keer opnieuw. Hoe kan ik tegen zo'n argument op, O heer en meester van het Nederlands?
En waarom antwoord je niet? Je vermijdt er op in te moeten gaan dat je mij belachelijk probeerde maken over het al dan niet stellen van een retorische vraag. N'it kinda blew up in ur face dinnit?
Most human beings have an almost infinite capacity for taking things for granted (A. Huxley) Laatst gewijzigd door Dynamics : 24 februari 2007 om 21:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Gouverneur
|
![]() De affiche met die apen is gewoon dwaas en belachelijk. Je zal hier wat zien als die affiches hier op de muren en borden hangen: op de aapjes zullen allerlei namen en scheldwoorden worden gekrabbeld, voor zover die domme affiches lang zullen blijven hangen. Men zou beter focussen op de inhoud in plaats van anderen belachelijk te maken, dit werkt averrechts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Gouverneur
|
![]() Niet moeilijk eigenlijk, de groep mensen die zich op een deftige manier informeert wordt kleiner met de dag en de journaals spelen daar nog op in ook.[/quote] Dynamics
De groep mensen die zich degelijk informeert wordt net steeds groter, en op basis van goede informatie (de VRT doet meer aan desinformatie) en kennis van de concrete realiteiten trekken mensen wel andere conclusies...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#339 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
|
![]() Daar had ik nog niet aan gedacht, maar ja zo'n mega poster veranderen (ik denk dat dat de echte bedoeling zal zijn) is niet echt gemakkelijk en ook strafbaar, dus het wordt afwachten maar ik vermoed dat u gaat gelijk krijgen, nu is het maar de vraag of de media erop zullen springen?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |