Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 13 maart 2014, 17:57   #341
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Jij bent uiteraard een toonbeeld van geloofwaardigheid.
Meestal speelt je beter op de bal; deze keer draait je om de pot.
marie daenen is offline  
Oud 13 maart 2014, 17:59   #342
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik heb nooit beweerd dat die criteria iets met corruptie te maken zouden hebben.
Anders gezegd: je lult zomaar wat uit uw nek zonder dat het betrekking heeft op de post waar je ogenschijnijk op reageert? Dank voor de eerlijke bekentenis.
fonne is offline  
Oud 13 maart 2014, 18:07   #343
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Anders gezegd: je lult zomaar wat uit uw nek zonder dat het betrekking heeft op de post waar je ogenschijnijk op reageert? Dank voor de eerlijke bekentenis.
Er wordt hier op dit forum veel uit de nekt geluld. Ik bezondig mij daar ook aan. Indien je daar problemen mee hebt smijt mij maar op jouw negeerlijst.

Ik heb ook mijn momenten van twijfel gehad of wij hier wel in een fantastisch land leven in geweldige tijden. Als ik een beter land had gevonden was ik hier reeds lang ridebedie.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 13 maart 2014, 18:11   #344
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Ik denk dat u niet Brussel niet kent. Als België nog bestaat, is het juist vanwege Brussel.
België is totaal uitgehold en bestaat in feiten nog enkel als vertaling van la Belgique en daar heeft u gelijk dat Bruxelles er voor heel veel tussen zit. Maar het is inderdaad niets om fier over te zijn.
marie daenen is offline  
Oud 13 maart 2014, 18:16   #345
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Uw huidige realiteit berust op de abstracte grondwet, je weet wel, diegene die in de vuilbak gaat als Vlaanderen onafhankelijk wordt.

Dat jullie menen dat post-Belgisch Europa gaat gevormd worden aan de hand van de afgeschafte Belgische grondwet is ronduit pathetisch en enkel een symptoom van de Belgo-fascistische Franstalige imperialistische waandenkwereld.

Hitler dacht ook zo, hij ging de avond voor zijn dood nog even beslissen wie er na hem aan de macht moest komen en wat die dan moesten doen.

Totaal wereldvreemd, logisch ook, hij leefde ook in zo'n imperialistische waandenkwereld.
In de Krim zijn er nu ook een paar man die met de landkaart staan te zwaaien:
"Ja, maar de Krim ligt toch in Oekraïne??"

Another Jack is offline  
Oud 13 maart 2014, 18:18   #346
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat u niet Brussel niet kent. Als België nog bestaat, is het juist vanwege Brussel.
Wat ik wel of niet ken beïnvloed op geen enkele wijze de realiteit.

En dat Belgie nog bestaat komt enkel omdat het profitariaat van de traditio's nog ten volle kan profiteren.

We zullen zien als de sociale zekerheid en het pensioenstelsel instort wegens onbetaalbaar, we zullen zien hoelang uw Belgo-fascisme dan nog de dienst blijft uitmaken.
Oud 13 maart 2014, 18:19   #347
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Dat soort zinnen...
Another Jack is offline  
Oud 13 maart 2014, 18:20   #348
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
In de Krim zijn er nu ook een paar man die met de landkaart staan te zwaaien:
"Ja, maar de Krim ligt toch in Oekraïne??"

Oei, ja, dan is Belgie gered.

Of wat was uw punt eigenlijk?
Oud 13 maart 2014, 18:24   #349
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yarisken Bekijk bericht
Brussel wil helemaal niet bij vlaanderen noch bij wallonie. Echter groeit de groep allochtonen in Brussel heel hard en laat deze mensen nu net het "schijt" hebben aan al die communautaire twisten. die willen gewoon deftig onderwijs en jobs voor hun kinderen, een goede toekomst dus. Laat nu net Vlaanderen een betere keuze hiervoor zijn dan Wallonie. Wie kan stuurt zijn kind al naar een nederlandstalige school. De bourgeoisie stuurt ook zijn kinderen naar nederlandse scholen.
De dingen zijn aan het veranderen in Brussel. Verschiet maar niet van de score van de nva. Die kan volgens mij oplopen tot 10 %.
Ik schat dat N-VA 5% van de stemmen gaat halen in Brussel. Daarmee zullen ze de grootste Vlaamse partij zijn in Brussel.

Als N-VA zich wat meer positief in plaats van negatief zou uitlaten omtrent Brussel zit er wel een 10% voor hen in. Het Vlaams onderwijs in Brussel is inderdaad een electorale troef die geen enkele partij met verve uitspeelt. Sp.a verspeelt hier zijn kans. Normaal zou een Vlaams minister onderwijs die in Brussel opkomt goed moeten scoren. Pascal Smet is echter niet normaal. Hij is een homo die droomt van een B&B uit te baten in Brazilië. Hiermee ga je niet veel Brusselse stemmen binnenhalen. Het groeiend electoraat van vreemde origine in Brussel stemt weinig of niet op homo's.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 13 maart 2014, 18:25   #350
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
"Belabberde Nederlands"? Zeg gewoon dat u Franstaligen niet kan verdragen, het zal eerlijker zijn. Ik en "Duc D'Enghien" kennen het Nederlands en spreken veel beter Nederlands dat de meeste Vlamingen - en vooral de jonge generatie - tegenover het Frans.
Everytime, ik ben een taalgrensbewoner en kan behoorlijk goed frans, zonder ooit te beweren dat ik geen fouten maak. Ik zou zeggen : laat je niet opnaaien, je kennis van het nederlands is goed en het feit dat je op sommigen hun zenuwen werkt is het bewijs dat ze je héél goed verstaan.
Als ik zou posten op een franstalig politiek forum zal er zeker en vast ook een missionaris van het taal puritanisme mij proberen te kapitelen.
In dergelijke gevallen is het aangewezen om symbolen te gebruiken die iedereen begrijpt, van in opgrimbie tot in arlon.
Deze bijvoorbeeld :
peter1962 is offline  
Oud 13 maart 2014, 18:35   #351
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Neen, absoluut niet.
Oud 13 maart 2014, 18:36   #352
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remspoortobback Bekijk bericht
Frans is onbelangrijk
Même totalement inutile. Donc complètement indispensable.
Oud 13 maart 2014, 18:39   #353
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oei, ja, dan is Belgie gered.

Of wat was uw punt eigenlijk?
Dat uw landkaartverhaal "X ligt in Y dus is het van Y" in de werkelijkheid niet stand houdt.

Mooi geïllustreerd aan de hand van een voorbeeld!
Another Jack is offline  
Oud 13 maart 2014, 18:40   #354
Another Jack
Banneling

Standaard

Marie vindt Nederlands blijkbaar ook niet belangrijk.
Another Jack is offline  
Oud 13 maart 2014, 18:45   #355
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat ik wel of niet ken beïnvloed op geen enkele wijze de realiteit.

En dat Belgie nog bestaat komt enkel omdat het profitariaat van de traditio's nog ten volle kan profiteren.

We zullen zien als de sociale zekerheid en het pensioenstelsel instort wegens onbetaalbaar, we zullen zien hoelang uw Belgo-fascisme dan nog de dienst blijft uitmaken.
Wat hij wil aanduiden is dat het enkel een gewoon laag bij de gronds machtspel is en dat la Belgique niets maar dan ook niets zal teruggeven wat het van Vlaanderen heeft afgenomen, in tegendeel het zal het tot de laatste Druppel uitbuiten.
Democratie, mensenrechten, gelijkwaardigheid van alle volkeren dat is allemaal praat om het onnozel kiesvee en dan vooral de domme Vlamingen kalm en bezig mee te houden.
En ik denk dat hij gelijk heeft en dat de klok niet meer terug gedraaid kan worden; vandaar dat ik ook alleen maar over verraad en niets anders dan verraad spreek wat de Vlaamse regeringspartijen betreft en vandaar ook dat de houding van Albert zuiver verraad was en dat EDR enkel een imposteur is en was. EDR is totaal onbekwaam, bovendien wil hij het zelfs niet om in naam van Vlaanderen te spreken; het enige dat hem interesseert is de grote francofonie en de verharding van de francophone standpunten tov Vlaanderen.
En alle grote monden die over verdraagzaamheid, zogezegde wijsheid... hier komen spreken zijn of wel heel lompe Vlaamse boeren, alhoewel ze zich voor de elite nemen, totaal gecorrumpeerde sujetten die enkel hun kleine Eigen voordelen zien... of grote pantoffelhelden die hun hachje keren naar vanwaar de Wind komt...
marie daenen is offline  
Oud 13 maart 2014, 18:46   #356
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat uw landkaartverhaal "X ligt in Y dus is het van Y" in de werkelijkheid niet stand houdt.

Mooi geïllustreerd aan de hand van een voorbeeld!
We zullen zien.
Oud 13 maart 2014, 18:48   #357
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
We zullen zien.
We zien nu al.
Another Jack is offline  
Oud 13 maart 2014, 18:56   #358
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Belabberde Nederlands"? Zeg gewoon dat u Franstaligen niet kan verdragen, het zal eerlijker zijn. Ik en "Duc D'Enghien" kennen het Nederlands en spreken veel beter Nederlands dat de meeste Vlamingen - en vooral de jonge generatie - tegenover het Frans.
Everytime, mocht de meerderheid van de Franstaligen in Vlaanderen zoveel moeite doen om Nederlands te spreken zoals jij, er was mss nog een toekomst voor België.
Oud 13 maart 2014, 18:56   #359
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
We zien nu al.
Inderdaad! En waar is de Vlaamse pers?

De Vlamingen zijn inderaad collaborateurs, maar dan met de francofonie.
De franstalige baronnen, met het koningshuis en de totale franstalige elite zijn de echte facisten.
marie daenen is offline  
Oud 13 maart 2014, 19:01   #360
Yarisken
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remspoortobback Bekijk bericht
Frans is onbelangrijk
2

Wij spreken met franstaligen engels. Meer en meer trouwens.
Nu moeten de fransen dit nog willen inzien .
Yarisken is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be