![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anders gezegd: je lult zomaar wat uit uw nek zonder dat het betrekking heeft op de post waar je ogenschijnijk op reageert? Dank voor de eerlijke bekentenis.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook mijn momenten van twijfel gehad of wij hier wel in een fantastisch land leven in geweldige tijden. Als ik een beter land had gevonden was ik hier reeds lang ridebedie.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#344 |
Banneling
|
![]() België is totaal uitgehold en bestaat in feiten nog enkel als vertaling van la Belgique en daar heeft u gelijk dat Bruxelles er voor heel veel tussen zit. Maar het is inderdaad niets om fier over te zijn.
|
![]() |
![]() |
#345 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Ja, maar de Krim ligt toch in Oekraïne??" ![]() |
|
![]() |
![]() |
#346 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat Belgie nog bestaat komt enkel omdat het profitariaat van de traditio's nog ten volle kan profiteren. We zullen zien als de sociale zekerheid en het pensioenstelsel instort wegens onbetaalbaar, we zullen zien hoelang uw Belgo-fascisme dan nog de dienst blijft uitmaken.
![]() |
![]() |
#347 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wat was uw punt eigenlijk?
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als N-VA zich wat meer positief in plaats van negatief zou uitlaten omtrent Brussel zit er wel een 10% voor hen in. Het Vlaams onderwijs in Brussel is inderdaad een electorale troef die geen enkele partij met verve uitspeelt. Sp.a verspeelt hier zijn kans. Normaal zou een Vlaams minister onderwijs die in Brussel opkomt goed moeten scoren. Pascal Smet is echter niet normaal. Hij is een homo die droomt van een B&B uit te baten in Brazilië. Hiermee ga je niet veel Brusselse stemmen binnenhalen. Het groeiend electoraat van vreemde origine in Brussel stemt weinig of niet op homo's.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#350 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ik zou posten op een franstalig politiek forum zal er zeker en vast ook een missionaris van het taal puritanisme mij proberen te kapitelen. In dergelijke gevallen is het aangewezen om symbolen te gebruiken die iedereen begrijpt, van in opgrimbie tot in arlon. Deze bijvoorbeeld : ![]() |
|
![]() |
![]() |
#351 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, absoluut niet.
#352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Même totalement inutile. Donc complètement indispensable.
![]()
#353 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Banneling
|
![]() Marie vindt Nederlands blijkbaar ook niet belangrijk.
|
![]() |
![]() |
#355 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Democratie, mensenrechten, gelijkwaardigheid van alle volkeren dat is allemaal praat om het onnozel kiesvee en dan vooral de domme Vlamingen kalm en bezig mee te houden. En ik denk dat hij gelijk heeft en dat de klok niet meer terug gedraaid kan worden; vandaar dat ik ook alleen maar over verraad en niets anders dan verraad spreek wat de Vlaamse regeringspartijen betreft en vandaar ook dat de houding van Albert zuiver verraad was en dat EDR enkel een imposteur is en was. EDR is totaal onbekwaam, bovendien wil hij het zelfs niet om in naam van Vlaanderen te spreken; het enige dat hem interesseert is de grote francofonie en de verharding van de francophone standpunten tov Vlaanderen. En alle grote monden die over verdraagzaamheid, zogezegde wijsheid... hier komen spreken zijn of wel heel lompe Vlaamse boeren, alhoewel ze zich voor de elite nemen, totaal gecorrumpeerde sujetten die enkel hun kleine Eigen voordelen zien... of grote pantoffelhelden die hun hachje keren naar vanwaar de Wind komt... |
|
![]() |
![]() |
#356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen zien.
![]() |
![]() |
#357 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#359 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Provinciaal Gedeputeerde
|