![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
| Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten geven jullie Lincoln? | |||
| 1 |
|
0 | 0% |
| 2 |
|
0 | 0% |
| 3 |
|
1 | 5,00% |
| 4 |
|
0 | 0% |
| 5 |
|
0 | 0% |
| 6 |
|
1 | 5,00% |
| 7 |
|
1 | 5,00% |
| 7.5 |
|
1 | 5,00% |
| 8 |
|
4 | 20,00% |
| 8.5 |
|
4 | 20,00% |
| 9 |
|
1 | 5,00% |
| 9.5 |
|
4 | 20,00% |
| 10 |
|
3 | 15,00% |
| Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik heb liever het woord "aanmoedigen/motiveren" dan "verplichten", verplichten kan volgens mij alleen in "nood-toestanden" !
|
|
|
#342 | |||
|
|
Zonder atheisten/ongelovigen was er ook geen "islaam", het eerste deel van de getuigenis is een atheistische basis begrip; "laa ilaaha" ;vert: "No GOD" !
Maw, de natuur bestaat uit zwart/wit, dag/nacht, vuur/koud en ik heb liever de natuur zoals god het heeft geschapen ! ongelovigen zijn een deel uit de natuur en dus laat de natuur zoals god het schiep. Citaat:
En ik vind dat heel jammer. Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#343 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#344 | |
|
|
Citaat:
Aan de consument zou men niet moeten aanraken (men kan de consument wel proberen te motiveren aanmoedigen om geen dergelijke zaken te gaan gebruiken),en het zijn de grote baasen achter de bedrijfjes (sigarret-industrie) en de grote vissen die aangepakt moet worden !
|
|
|
|
#345 |
|
|
Als de taxen hoog zijn dan zou dat inderdaad opgetrokken kunnen worden, en voor de ouders die een lage inkomen hebben kan dat volgens mij wel !
|
|
|
#346 |
|
|
Huwelijk kan enkel voor "hetero's" (waar de samenstelling van het gezin gebaseerd is op man/vrouw) !
|
|
|
#347 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom?
|
|
|
|
#348 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#349 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#350 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#351 |
|
|
Goh, dat zou ik niet kunnen weten...
|
|
|
#352 | |
|
|
Citaat:
Maar dat houdt niet in dat iran het lef heeft om één van de enigste landen te zijn die in het gezicht van de US te durven staan, dat is natuurlijk belangerijk voor de imago bij de moslims ! Anders is iran (volgens mij) een andere gezicht van de muntstuk !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 25 december 2007 om 17:46. |
|
|
|
|
|
|
#353 |
|
|
Ik denk dat iedereen vrij kan beslissen hoe zijn uiterlijk mag uitstralen en ik denk dat een hoofddoek (zolang het gezicht op de foto zichtbaar getoond kan worden) daar ook deeluitmaakt van die vrijheid !
|
|
|
#354 |
|
|
Ik zie daar geen reden voor om dat te verbieden, en het gezicht kan getoond worden zodra ernaar gevraagd wordt (door de politie voor identificatie)!
|
|
|
#355 |
|
|
Omdat het belangerijk is voor de groei van het kind om tussen verschillende geslachten te leven (van zowel de vader als de moeder), zowel psychologisch als fysiek !
En daarbij kan een man wel een "kind" baren ??? De natuur moet toch zijn werk doen, hé...
|
|
|
#356 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#357 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#358 |
|
|
Het kind kan geen "meerdere" verantwoordelijken kennen die het kind tegelijk zouden opvoeden, anders werkt dat enkel averechts op de personaliteit (een levenslang gesplitste personaliteit) van het kind,.
|
|
|
#359 |
|
Banneling
|
En waarom zou datzelfde effect niet kunnen optreden bij een man-vrouw relatie?
|
|
|
|
|
|
#360 | |
|
|
Citaat:
_______________________ Het effect van man/vrouw op het kind is zoals twee electrische tegen polen die nodig zijn om het "kippen-ei" warm te maken, deze warmte ontstaat enkel als er twee tegenpolen zijn ! Nu bij man/man kan deze warmte enkel optreden bij "sexueel" bevrijding and that's it, bij een man/vrouw niet ! En dat is zeer belangerijk voor het kind ,om het personaliteit van het kind te vervormen,. Een vrouw heeft meestal een grote emotionele deel dan een man, zie maar hoe een zuigeling een borstvoeding krijgt van de mama(vrouw) ,en die borstvoeding opzich is niet enkel om de honger te stillen van het kind maar ook een gevoel van veiligheid en ruste ! De man is het ruwe deel van het gezin, en dat is belangerijk voor het kind om het bewustzijn naar overleven te versterken ! Een man deelt met haar vrouw binnen een vaste relatie de bouw van een kind, niet enkel sexueel (een kind baren) maar ook na de geboorte van dit kind,. Stel nu voor de man/man de norm wordt en dat alle mensen geen vrouwen gebrijken zowel op sexueel bevrijding als om een kind te baren ? wat zou er dan gebeuren met de mensheid ? De natuur een de regels uit de natuur zijn er niet zomaar en elke stuk uit de natuur die god schiep heeft zijn bewuste doel in het onstaan/bouwen/overleven van die natuur zelve !
|
|