![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Minister-President
|
![]() Welke auto had jij ook weer gekocht?
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ga je ineens beginnen geven om anderen?
![]() |
![]() |
#363 |
Minister
|
![]() Een veel kleinere dan ik gekocht had indien de belastingen niet continu zo veel geld kwamen stelen om al die nietsnutten te onderhouden.
![]() |
#364 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Minister
|
![]() Eigenlijk niet, maar ze persen nu al zoveel geld af om al die ballast te onderhouden, en ik bedank er voor om nog meer af te dragen om alle sukkelaars van de wereld te onderhouden. Dat ze verdorie hun plan trekken.
![]() |
#366 |
Minister
|
![]() Alle nietsnutten.
![]() |
#367 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onze economie , de economie is er niet voor ons wij zijn er voor de economie ... wij zijn de geldbeurs van de rijke tisten die alsmaar minder betalen omdat zij geen grenzen hebben . Grenzen zijn er alleen voor sukkelaars zoals wij en de "gelukzoekers". Het kapitalisme moet sterven opdat de mensheid kan leven en er is maar één enkele sociale klasse die in staat is om de rol van grafdelver van het kapitalisme te spelen: de werkende klasse . Indien de wereldarbeidersklasse er niet in slaagt om haar klasseautonomie te bevestigen, te beginnen in haar strijd voor de verdediging van haar specifieke belangen en vervolgens voor de omverwerping van deze verrotte maatschappij, zal de mensheid geen andere toekomst hebben dan te worden vernietigd door de vermenigvuldiging van de botsingen tussen bendes en burgerlijke staten, die alle middelen inzetten, tot en met de meest onnoemelijke, en met name de banalisering van het terroristische wapen tot iets van dagelijks gebruik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#369 |
Minister
|
![]()
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Er bij die asielzoekers ook ouderen zitten. - Mensen naar hier halen om de autochtonen van een pensioen te kunnen laten genieten niet werkt. - Bevolkingsgroei nooit een oplossing kan zijn in een dichtbevolkt land.
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, die schoppen nog geen rellen en gebruiken niet onmiddellijk geweld, die moeten nog de markt aftasten en onderzoeken, zich nog aanpassen... daarna zien ze wel hoe ze hier toch hun brood kunnen verdienen. Doe eens moeite en volg de zaken eens op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal leden voor de vakbonden die hun stempelgeld wel zullen "beheren".
![]() |
#376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Banneling
|
![]() Dat klopt. En we moeten daar dringend een stop aan zetten, anders gaan we allemaal tenonder. Zij én wij. Stel je voor dat er nog 2 of 3 miljard vluchtelingen hun heil in Europa komen zoeken ? Dan sterven we allen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |