![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als iemand zoiets schrijft antwoord ik wel terug...
![]() |
![]() |
#362 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ten tweede was de uitspraak "linkse zakken" niet aan jou of anderen persoonlijk gericht, terwijl jij wel iemand persoonlijk een "rechtse rat" hoemt.
![]() |
![]() |
#363 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik vizeer maar 1 persoon terwijl hij een groep mensen viseert... Ik wil de andere rechtse aanhangers niet treffen ookal deel ik hun mening niet.
The world is like a book. Those who don't travel read only one page. Laatst gewijzigd door Modjo : 15 juli 2011 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Of op een eiland gaan leven.
Het noemt niet voor niets een 'samen'leving. Kluizenaar in een bos kan misschien ook nog een oplossing zijn voor u.
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=358
![]() |
![]() |
#367 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben je blind, doof ? Zie je niet wat er in dit land, en elders in Europa, gaande is ? Wil er dat je kinderen, en je kleinkinderen, hier als vreemdelingen in de minderheid moeten leven ? In hun Eigen Land ? Zo ja, noem ik dat schaamteloos verraad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik geen enkele. En ook d�*t is dus een probleem : die fameuze " vermenging ", die gebeurd dus maar in één richting. Als een Noordafrikaan met een meisje van bij ons vrijt, moet je dat tof vinden, anders ben je een racist. Maar probeer eens een Marrokkaans meisje te versieren, dan moet je eerst je kogelvrije vest aandoen, en je revolver geladen op zak hebben, of je word gekeeld... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
|
![]() Citaat:
Dan kunnen ze lekker op het driehoekje klikken. Die mensen heb ik op de negeerlijst gezet (zijn er gelukkig slechts een paar), dat scheelt ten eerste een pak zever dat ge niet meer moet lezen, en langs de andere kant riskeert ge niet meer in hun val te trappen.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 15 juli 2011 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Minister
|
![]() Het probleem met moslimimmigranten is...nou...dat ze godverdomme moslimimmigranten zijn. Insh' allah. En dat ze totaal waardeloos zijn voor onze samenleving ! Dat ze geen van beide landstalen deftig kennen ! Dat ze liever lui dan moe zijn ! Dat ze vinden dat een carriere in de distributie van illegale geestverruimende middelen, een BMW cabrio en een klote-adidas-training het toppunt van achievement is.
En die kloothommels gingen voor mijn pensioen werken ? Return to sender. Please.
![]() |
#372 |
Minister
|
![]() En knal nu maar op het f***ing driehoekje Dhimmi !
![]() |
#373 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De allochtonen zijn het zeewater, Europa is de lekke boot, en de multikul-criminelen zijn de piraten die deze boot geënterd hebben, en hem naar de bodem sturen. Maar de onnozelaars beseffen niet eens dat ook zij straks zoals ratten gaan verzuipen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voor deze geld slechts het 'Wolgalied' : "Trekt den boot voort, (...). ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het geen probleem dat mensen met een djellabah over straat gaan, zelfs hoofddoeken moeten kunnen, wanneer die groep dezelfde verdraagzaamheid aan de dag legt tegenover homo's, vrouwen met blote armen en minirokken zou dit al een goed begin zijn van samenleven. Maar wat bewijst de realiteit? Niet vrouwen met hoofddoeken, of mannen in djellabah maar homo's en vrouwen die niet beantwoorden aan de islamitische opvattingen over wat " toegestaan" is worden lastig gevallen, dat zijn helemaal geen uitzonderingen meer, het gebeurt om de haverklap, ookal lees je daar bitter weinig over in de media. Mocht het omgekeerd zijn, mochten vrouwen met hoofddoek lastig gevallen worden of mannen met djellabah, dan schreeuwde wie zichzelf" rechtschapen " voelt het uit, dat deze discriminatie niet kan en terecht..maar nu het omgekeerde gebeurt zijn dezelfde" rechtschapenen" ineens supertolerant, de realiteit toont dus aan dat die groep waar u voor pleit nog wat minder aanpassing van te vragen, in wezen vanuit hun eigen overtuigingen alles behalve tolerant zijn en al zeker tegenover vrouwen of homo's! Moeten die mensen zich dan aanpassen aan onze subculturen zoals punk? Natuurlijk niet, maar wel aan gelijke rechten van holebi's of het zelfbeschikkingsrecht van vrouwen die gelijke rechten hebben tegenover mannen. Dat respecteren zou al een begin zijn voor een betere samenleving, waarom ijvert u daar niet voor? Bent u dan toch een bange blanke man die enkel aan cultuurrelativisme doet wat Westerse culturen betreft? Misbruiken in de sociale sector? Dan moet morgen meer dan de helft van de islamitische allochtonen uit Turkije en Marokko uit hun sociale woning! Want bijzonder veel hebben een eigendom in hun land van herkomst en dan heb je geen recht op een sociale woning..daarmee mogen we dus van u beginnen? Zijn ineens de wachtlijsten afgelopen! ![]() En we mogen dus respect opleggen voor onze waarden zoals gelijke rechten voor vrouwen, scheiding kerk en staat, democratie, holebirechten enz..mogen we ook uitwijzen wanneer mensen hier duidelijk niet mee willen leven? Kortom, mogen wij wederkerigheid eisen of legt u enkel aan sommigen verdraagzaamheid op, en weigert u het oorzakelijk verband te zien tussen die absurditeit en toenemende afkeer van migranten? Laatst gewijzigd door alice : 16 juli 2011 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ge kunt niet als 'kamp' eisen dat de andere zich moet aanpassen als ge zelf in hetzelfde bedje ziek zijt. Citaat:
Ge weet heel goed dat ik ijver voor gelijke rechten voor holebi's en vrouwen. Citaat:
Ge moet mij de Belg niet leren kennen op dat vlak hoor Alice. Ik ken autochtonen genoeg die via achterpoortjes profiteren van het systeem en gij kent die ook. Citaat:
Gooi alle profiteurs van het systeem er uit. Iedereen gelijk voor de wet. Dus ja, zoals ik al gezegd heb, pak de misbruiken aan, ook bij de allochtonen. Citaat:
Als ge mensen wilt uitleveren die niet voor gelijke rechten staan tov vrouwen ed, moet ge ook de mensen uitleveren die niet voor gelijke rechten staan tov allochtonen. Deal? Maar alle gekheid op een stokje. Integreren is een heel rekbaar begrip. Ik herhaal, indien ge de misbruiken in de sociale sector aanpakt en de misdaad, dan mogen zowel autochtonen als allochtonen wat mij betreft zich zoveel en zo weinig integreren in de maatschappij. Op dat moment doet het er namelijk niet meer toe. Citaat:
Als ge hier op dit forum leest beseft ge al snel dat dat niet het geval is. Beide partijen zullen zich moeten aanpassen, beide partijen zullen compromissen moeten sluiten. Geen van beide partijen kan verwachten al zijn eisen werkelijkheid te zien worden. Dat is de basis van een samenleving.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 16 juli 2011 om 10:22. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie doen dit om de haverklap? Wie protesteert tegen het recht van anderen om films en cartoons te maken, tentoonstellingen, opera's in te richten, gelijkheid van mannen en vrouwen te accepteren, te leven binnen scheiding kerk en staat,wie maakt het meest probleem van holebirechten? Opnieuw ontbreekt dus wederkeringheid, want onze voor iedereen toegankelijke gezondheidszorg, onderwijs,sociale voorzieningen vormen net zoals bovenstaande factoren evengoed een basis voor onze samenleving, je kunt daar niet in shoppen en verwachten dat wij onze eigen geschiedenis, basis voor de huidige cultuur opnieuw doormaken, omdat grote groepen nieuwkomers met een moslimachtergrond verkiezen hier te leven. De oefening is niet aan ons, maar aan nieuwkomers en hun nazaten zelf,wij mogen wederkeringheid verwachten voor onze verdraagzaamheid, een eigenschap die bij sommige groepen nieuwkomers ver te zoeken is, voor de geboden kansen, die lang niet iedereen grijpt maar desondanks toch geholpen wordt,voor de grote tolerantie, want vanzelfsprekend is dat samenleven met zoveel mensen uit een totaal andere cultuur niet,toch doen wij dit allemaal..en dat verwacht u dat wij ook nog onze cultuur in vraag laten stellen? Voor mensen die zelf besloten daarvan deel te willen uitmaken? Niet dus! Aanpakken van misbruiken zonder allochtonen te viseren? Of andersom, zonder autochtonen te viseren zoals nu gebeurt? Want autochtonen met eigendom krijgen geen sociale woning, punt uit. De grote groep Turken en Marokkanen die wel een sociale woning hebben en eigendom in hun land van herkomst wordt helemaal niet aangepakt en dan heeft u het over viseren?? Ja, wij hebben inderdaad de eerste stap gezet! Door die mensen toe te laten en toestemming te geven om te blijven..wanneer zij zich niet kunnen vinden in onze grondrechten dan horen die mensen hier niet thuis, zo eenvoudig is het hoor. Over het forum kunt u maar beter zwijgen, de aanwezige moslims zijn vaak alles behalve reclame voor hun ideologie. En kunt u dat poppengedoe achterwege laten? Het getuigt van weinig respect voor uw gesprekspartner , een andere mening dan de uwe en zeker wanneer ze onderbouwt is, is daarom nog geen stropop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |