![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik twijfel echt bij dit onderwerp.. soms hel ik meer over naar de pro's, som naar de contra's, ik denk dat ik ongeveer evenveel voor- als nadelen kan verzinnen voor beiden met pakweg hetzelfde gewicht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
T'is maar dat je het weet, maar in België sterven jaarlijks nog altijd meer mensen tengevolge van misbruik van alcohol dan van iedere andere (hard)drug. PS : uw steeds weer kerende verhaaltjes over plichten aan een "volksgemeenschap", beginnen serieus naar motteballen te ruiken.
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat het makkelijk is om tegen de doodstraf te zijn, vooraleer uzelf of uw naasten eens héél hard aangepakt worden door misdadigers... Wat als uw echtgenoot(e), kinderen, ouders door een maniak vermoord/verkracht worden ? Nog steeds vergevingsgezind ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 14 januari 2008 om 00:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind verbanning een betere oplossing.
Dat geldt niet enkel voor moordenaars of pedofielen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 14 januari 2008 om 00:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van waar haal je dat?
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Ten tweede, ik beschouw die onschuldige niet als verwaarloosbaar. Ten derde, het feit alleen al dat de kans, hoe miniem ook, bestaat dat een onschuldige veroordeeld wordt moet voldoende zijn om de doodstraf niet in te voeren. Ten vierde, u stelt dat slechts 0.0000x% van de veroordeelden onschuldig zijn. Daar de invoering van de doodstraf een zeer radicale beslissing zou zijn verwacht ik dat je dat cijfer toch op z'n minst kan staven.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb trouwens al vaker discussies gevoerd over de voor- en nadelen van de doodstraf en nog nooit heeft iemand een concreet cijfer kunnen voorleggen daarvan. Het ging telkens om wat loze veronderstellingen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 14 januari 2008 om 01:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vergelijking met de kans om neergebliksemd te worden was een vergelijking met de kans die GeertC aanhaalde om als onschuldige ter dood veroordeeld te worden. |
|
![]() |
![]() |