![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Elke soort op aarde zou de planeet gewoon leegeten als het daartoe in staat was. Dat wij mensen zoiets als moraliteit hebben ontwikkeld om het samenleven en voortbestaan van onze soort te vergemakkelijken, betekent niet dat we deze principes op dieren moeten beginnen toepassen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Orca's worden eigenlijk gerekend bij de dolfijnen. Deze aparte groep is een subsoort van de tandwalvissen. Zwaardwalvis is een term enkel voor de orca vanwege zijn grote rugvin (als ik me niet vergis).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tandwalvissen
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het heeft geen zin om tegen de Japanners te gaan schreeuwen. Men kan beginnen met bv. zelf geen vlees of vis meer te eten, en uw medemensen op vriendelijke en rationele wijze aan te moedigen om uw voorbeeld te volgen. Evenmin is er een reden om de mens als een 'parasiet' te beschouwen en andere levende wezens niet. Dolfijnen bv. 'parasiteren' op vis, baardwalvissen op krill en kauwen op mijn vuilniszakken.
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Save the whales, annihilate the shrimp!
Save the whales, legalize abortion! Save the whales, collect the whole set! Laatst gewijzigd door Ramón Gitannes : 30 januari 2008 om 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Miam miam, wat een lekkere hap !
![]()
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wees maar gerust dat ik geen vlees en vis eet en ik mijn medemensen hier ook graag toe zou overtuigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat heeft een Lamantijn met walvissen te maken?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Haha, ge vergist u. Er bestaat ook nog zoiets als de zwarte zwaardwalvis, een iets kleiner broertje van de orka...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een geluk dat 'homo sapiens sapiens' zichzelf met die eretitel 'sapiens' kon tooien.
Een ander 'wezen' zou het wellicht nooit zo ver hebben durven drijven.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Diezelfden die moord, genocide en etnische zuivering onder mensen promoten, huilen krokodillentranen wanneer ze 'dierenbeulen' aan het werk zien... Ga ergens anders uithuilen, BB! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dierenliefde betekent mij dus niet een soort redden maar het dierenleed voorkomen.
![]() |
![]() |