![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() M'enfin mijnheer, hoe is het mogelijk dat U ook maar ooit het tegendeel gedacht kan hebben. Neem maar aan van mij - gepokt & gemazzelde inwoner van de westvlaamse bible belt - echter dan de heer Leterme komen ze niet.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 maart 2008 om 14:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diegenen die zich hier nu zitten te verkneukelen met de tekst van dat krantenartikeltje, dat zijn dezelfde mensen die in andere draden van hun gat geven dat joernalisten schatplichtig zijn aan belgisistische of aan politieke broodheren.
Wie zegt dat de woorden van Leterme niet verdraaid zijn? Wat zou Leterme moeten antwoorden, als men hem zou vragen: "Wat zal u doen mr, indien tegen 21 juli de nva echt onredelijke eisen stelt ... bla bla?". Antwoord: ik ga er van uit dat dit zeker niet zal gebeuren, maar laat ons wel duidelijk zijn: geen enkele partij, ook de nva niet, zal de cd en v ooit gijzelen. Wat zou een joernalistje van dat antwoord kunnen maken? ps: ik wacht wel op een debatteke in de zeverende dag, waar de geitenboer eens mag pogen uit te leggen waarom er zoveel meer franstalige dan Vlaamse eksellenties zijn. Hij zal wel iets uit zijn mouw schudden, maar enfijn. Of waar Leterme zelf het krantenartikel mag bekommentariëren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' Laatst gewijzigd door Webcrusader : 22 maart 2008 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat ze anti-Vlaams zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat antwoord is slechts heel gedeeltelijk juist.
"Hun leiding is ultra belgisistisch." is al heel wat korrekter.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Partijlid
|
![]() Als je "ultra begicistisch" zijt, dan ben je zowiezo anti Vlaams
![]() |
#27 |
|
![]() Daar gaan zijn 800000 stemmen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Ik hoorde iets zinnigs in het kamerdebat. "Tes tid datut es". Dewever in 't Westvlaams tegen Leterme.
Volledig akkoord.
![]() |
#29 |
|
![]() Niets naïviteit, als nationaal solidarist die niet op Leterme heeft gestemd, vond ik ook dat de man goed bezig was gedurende de periode augustus-december. De hoop voor een echte verandering was op dat ogenblik gegrond.
Dat Leterme achteraf zijn kar is gedraaid, moeten we onszelf niet verwijten, maar is volledig de verantwoordelijkheid van meneer Leterme zelf, die deze unieke kans heeft laten liggen. De deur stond na december nog op een kier, 23 maart geen staatshervorming en toch een regering, wel de deur is dicht. Ik geloof die man niet meer, zeker na die smerige streek ten opzicht van Bart Dewever, die nochtans wel zijn loyaal het kartelprogramma en latere afspraken uitvoert. Het is Leterme die de afspraken niet nakomt. Vele CD&V'ers beginnen er genoeg van te krijgen. |
![]() |
![]() |