![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kan je nog meer zeggen: dat wist ik gisteren reeds, zelfs eergisteren ![]() Je kan niet spreken van files.... die waren er niet. De autobussen: reden vlotter dan ooit. En de kosten. 40 miljoen euro volgens "Quickie".... van de zeer Open VLD. Hij vergeet wel een aftrek te doen voor de ongelukken die er niet zijn vandaag... De verzekeringen hebben vandaag winst gemaakt. Zelfs de NMBS heeft winst gemaakt: door vandaag niet rijden heeft het materiaal minder sleet opgedaan ![]() En zo kan ik nog even doorgaan. Elke week, elke dag gebeuren er ongelukken en vooral door en met vrachtwagens. Die ongelukken kosten ons pakken geld en daar praat niemand over. Ik ga iets smerigs zeggen: meestal buitenlandse varchtwagens. En meestal wordt er dan nog gesproken over de verliezen die de bedrijven weeral hebben.... Alsof die bedrijven zaligmakend zijn en boven alles staan. Over mensenlijk leed of verlies spreekt geen kat over. Laatst gewijzigd door Tejokus : 20 mei 2008 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Je bent mis. Net zoals de stakers mag je de doppers niet meetellen, of de zieken, de gehandikapten, de gepensioneerden en ik vergeet er wellicht nog een paar. Allemaal zeikers die vandaag geen verlof moesten nemen. Ik wacht met belangstelling op de volgende gelegenheid waarop men op deze "zeikers" kan "kappen". Wat we die "zeikers" nodig hebben is één grote leider.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Schepen
|
![]() Ze zouden beter gewoon betaalstakingen doen bij den nmbs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U zult het nog zeer ver brengen bij luilinks... ![]() |
|
![]() |
![]() |