![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
denkt u echt dat enkel 'ouderen' flaminganten zijn? ik heb juist de indruk (afgaande op mijn kennis over de inwoners in mijn eigen dorp en het naburige dorp) dat voornamelijk de jonge mensen hier flamingant zijn en de ouderen sterk belgicistisch zijn. Zijn er 'data' die de stelling van azert kunnen aantonen?
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ZALIG! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "<bekend persoon> heeft gezegd dat Vlamingen Brussel verliezen. VL kunnen dus niet splitsen want anders Brussel kwijt."
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 24 juli 2008 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ons klimaat in acht genomen... nog eens gecheckt of er niet enkel nog de kop hangt?
Of hangt de Beest enkel binnen?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 24 juli 2008 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Ik ben van jongsaf mee op de VU-trein gezet door vader flamingant. Ik ben daarna dan inderdaad wel overgelopen naar het Blok, maar ondertussen is dat ook wel een tijdje geleden. Met partijpolitiek ben ik al lang niet meer gediend, links noch rechts. Mijn vlag heb ik wel altijd laten hangen.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar deze specifieke vlag hangt er nog maar een jaar of drie, 't is maar een goedkoop exemplaar zoals ik er nog een twintigtal in de schuif heb liggen. Mijn goede vaan, een erfstuk, hang ik vanzelfsprekend niet buiten. Ik heb ook nog een paar van die driehoekige wimpeltjes, die onze vader aan zijn auto had hangen. Maar ik heb geen auto, dus die liggen ook in de schuif.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En de verhouding Vlaamse Leeuwen - Belgisch vlaggen was hier ongeveer 20 tegen 1. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Azert=humor
Dit soort mensen geeft kleur aan een forum En zolang ze niet overdrijven is het toch ok? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Is dat nu de jeugd van tegenwoordig? In mijn tijd maakten we zoveel mogelijk ambras als we konden, liefst van al met de buren.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet nu ineens terugdenken aan de VB-familiedag van vorig jaar in Bobbejaanland. Ik ben daar verschillende bekenden van mij tegen het lijf gelopen waarvan ikzelf totaal niet kon vermoeden dat ze VB-sympathisant waren, en omgekeerd. Je moest op sommige momenten die monden gewoon zien openvallen van verbazing.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |