![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik versta niet waarom dat die mensen altijd opnieuw komen aandwepen met dat egoïsme. Dat ze nu eens eindelijk een keuze maken he. Ze willen een verenigd Europa, wel dan is er geen behoefte meer aan een verenigd België. Het enige argument waar ze steeds mee terug komen is," België is al zo klein en opgesplitst betekenen we te weinig binnen Europa". Als België betekenen we ook nuldebotte in Europa. Laat ons dan stoppen met Europa he.
Laatst gewijzigd door Garry : 8 september 2008 om 14:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren op Mise au Point vroegen ze aan de aanwezige politiekers welk niveau ze als 1e plaatste, naar gevoel dan. bijna allemaal kozen ze als 1e de EU.
ook voor hun heeft België geen meerwaarde meer.....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nenee, zelfs Maingain zette Europa op 1.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tging vooral over identiteit hé, de vraag was wat ze zich voelden op de eerste plaats.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je naar gemiddeld inkomen kijkt, zie je dat Brussel in 2003 een gemiddelde van 23.776€, en Antwerpen in 2001 een gemiddelde van 22.062€ had. Not quite dubbel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet u wat : ik zal u een plezier doen : ik zal stoppen met werken, en met gans mijn (grote) familie op uw kosten komen leven. Gelieve ons alle mogelijk comfort te verstrekken, plus ruim voldoende zakgeld, en verwacht niet dat we u daarvoor zullen bedanken, wel integendeel. U zult tevens begrijpen dat u zich voor het overige niet met onze zaken hebt te bemoeien, ook niet als u zou vinden dat we uw geld nogal lichtzinnig over de balk gooien. Aldus zult u elk gevoel van schaamte kunnen laten varen, en kunt u terug een fiere Vlaming zijn. Wat een mens al niet zou doen voor een ander, nietwaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Roger moet waarschijnlijk zelf niet veel afdragen voor onze lieve medemensen in het Zuiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() Als een Maingain al de EU zo belangrijk vindt, waarom kan hij dan niet eens de taal van zijn Europese buren aanleren ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergelijk even met de US of A !! Wat denkt zo'n trut uit Alaska (zij woont verder van Washington dan van Vlaanderen .... heb ik horen zeggen op de televisie ...!!!) die haar idealen nog heeft te gaan zoeken als vaais-president ??
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |