Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 september 2008, 17:07   #21
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Tja...wanneer worden een hoop 'incidenten' dan een maatschappelijk probleem volgens de sussende goegemeente hier?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2008, 17:16   #22
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Tja...wanneer worden een hoop 'incidenten' dan een maatschappelijk probleem volgens de sussende goegemeente hier?
Incidenten zijn altijd een maatschappelijk probleem.
Alleen doet men nu alsof dat het een nieuw probleem is of dat het een groeiend probleem is.
En aan de hand van hun ideologische ingesteldheid gaan zij een zondebok, die meestal gemakkelijk te herkennen is door uiterlijke kenmerken, aanduiden.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 26 september 2008 om 17:17.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2008, 18:47   #23
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maf Bekijk bericht
Ik vind dat racistische commentaar.

hahaha.
Hopelijk over komt het jou eens.
We zullen dan laten weten wat we over jou commentaar vinden.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2008, 18:50   #24
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pierette Bekijk bericht
"Ze riepen ons dingen toe als 'hoerenjongen', 'racisten' en zelfs 'Vlamingen'", vertelt Defossé. " bron : DE MORGEN "

i

D�*t is hèt scheldwoord natuurlijk.
Raar dat Maf dat geen rascime vindt
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
Oud 26 september 2008, 18:51   #25
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
Beste pierette,

welke constructieve oplossing(en) stel jij voor?
opm: natuurlijk enkel legale oplossingen; we zitten niet in het middenrijk,he

Met de middelen en wetten die Lief Links ons heeft gegeven kan je dit niet meer oplossen.
Oud 26 september 2008, 19:00   #26
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO Bekijk bericht
hahaha.
Hopelijk over komt het jou eens.
We zullen dan laten weten wat we over jou commentaar vinden.
Blabla.

Als nen blanke (Slayer fan bv) u slaag geeft gade toch ook nie zagen dat alle blanke (of Slayerfans) buiten moeten.

Ps: In t geval van de Slayerfan. Ge stond in de moshpit

En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 26 september 2008 om 19:07.
Oud 26 september 2008, 19:02   #27
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Blabla.

Als nen blanke (Slayer fan bv) u slaag geeft gade toch ook nie zagen dat alle blanke (of Slayerfans) buiten moeten.

Ps: In t geval van de Slayerfan. Ge stond in de moshpit
t probleem waar me nu mee zitten gaat wel iets verder dan 'eens slaag krijgen' he

Trouwens ik dacht dat die mensen naar hier zijn gekomen om hun miserie te ontlopen en een beter leven te hebben,
ten eerste zouden ze hun dank op een andere manier mogen betuigen
en ten tweede als ze met 'hun geluk' verstaan - 'het mijne wat naar de kloten halen', dat ze dan maar blijven waar ze zijn

Laatst gewijzigd door TypO : 26 september 2008 om 19:04.
Oud 26 september 2008, 19:10   #28
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Trouwens ik dacht dat die mensen naar hier zijn gekomen om hun miserie te ontlopen en een beter leven te hebben,
ten eerste zouden ze hun dank op een andere manier mogen betuigen
Hoe?
Uw voeten kussen?

Citaat:
en ten tweede als ze met 'hun geluk' verstaan - 'het mijne wat naar de kloten halen', dat ze dan maar blijven waar ze zijn
Uw geluk naar de kloten. Persoonlijke ervaringen?

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 26 september 2008 om 19:11.
Oud 26 september 2008, 19:16   #29
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe?
Uw voeten kussen?

Neen, ni per se, maar toch iets anders als me door hun kinderen laten bestelen, bespuwen mij en andere landgenoten uitschelden en een algemeen disrepspect tonen voor zowat alle waarden en wetten die hier gelden.

Uw geluk naar de kloten. Persoonlijke ervaringen?
Tja.. ja eigenlijk wel he. Als m'n stad m'n stad niet meer is. Mijn kinderen niet meer veilig zijn. het geld voor mijn pensioen aan die vreemde luizen werd gegeven... tja, dan denk ik toch wel te kunnen stellen dat ik betrokken ben

Maar heu, sorry , maar ècht to the point is je post wel niet he.
Effe serieus, ze zouden zich uit dank toch wel iets andrs mogen gedragen. Of heb ik 't mis?

Laatst gewijzigd door TypO : 26 september 2008 om 19:18.
Oud 26 september 2008, 19:23   #30
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vind dat racistische commentaar.
Dan moet je een blinde en dove en stomme multiculler zijn die hoerah roept terwijl hij aan het verzuipen is...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2008, 19:24   #31
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
't Moet weer de schuld van de multikul zijn.
En wat heeft die multiculpest ons reeds van positiefs gebracht, volgens jou?
Kebab met ziektekiemen?
Oud 26 september 2008, 19:29   #32
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Grappig hoe elk incident goed is voor een verstokte blokker om te kunnen afgeven op de multiculturele samenleving.

De foto's die je gaf zijn van een Amerikaanse 'schoolshooter'.
En misschien spijtig voor u maar het was wel degelijk een 'blanke' net zoals HVT en de laatste schutter in Zweden.
In het ons opgedrongen multiculwereldje zitten er niet alleen gekleurde medemensen, juist... Wat niet belet dat sommige groepen met bepaalde kenmerken met kop en schouders uitsteken als het om ambras maken en erger gaat, nietwaar? De Nederlandse kranten de laatste dagen gelezen ivm "Marokkaanse" verrijkers?
Oud 26 september 2008, 19:37   #33
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Neen, ni per se, maar toch iets anders als me door hun kinderen laten bestelen, bespuwen mij en andere landgenoten uitschelden en een algemeen disrepspect tonen voor zowat alle waarden en wetten die hier gelden.
Ge moet nu nie gaan beweren dat er alleen maar allochtoon tuig rondloopt in Antwerpen hé. Het zijn trouwens meestal jongeren (allochtoon en autochtoon) die moeilijk doen. Als ge beke 'gezag' uitstraalt hedde daar nooit problemen mee. Ben zelf nog nooit overvallen en daar is een goede reden voor.

Citaat:
Tja.. ja eigenlijk wel he. Als m'n stad m'n stad niet meer is. Mijn kinderen niet meer veilig zijn. het geld voor mijn pensioen aan die vreemde luizen werd gegeven... tja, dan denk ik toch wel te kunnen stellen dat ik betrokken ben.
Wanneer zijn uw kinderen ooit veilig geweest?
Nu nie zwanzen hé. Type O negative goe vinden en op pensioen zijn?????????
Vreemde luizen?????? Kent gij dan alle andere 10 miljoen autochtonen? Zijn ook vreemden voor mij.

Citaat:
Maar heu, sorry , maar ècht to the point is je post wel niet he.
Effe serieus, ze zouden zich uit dank toch wel iets andrs mogen gedragen. Of heb ik 't mis?
In elke groep zitten er criminelen. Ook bij Belgen hoor. De meerderheid daarentegen is niet crimineel. Maarja men focust steeds op een minderheid en veralgemeend daaruit.
Trouwens als alle immigranten in Antwerpen crimineel zouden zijn dan stond er geen steen meer recht in Antwerpen.

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 26 september 2008 om 19:42.
Oud 26 september 2008, 20:00   #34
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge moet nu nie gaan beweren dat er alleen maar allochtoon tuig rondloopt in Antwerpen hé. Het zijn trouwens meestal jongeren (allochtoon en autochtoon) die moeilijk doen. Als ge beke 'gezag' uitstraalt hedde daar nooit problemen mee. Ben zelf nog nooit overvallen en daar is een goede reden voor.

erg dat je gezag moet kunnen uitstralen om gerust gelaten te worden.
Zeg je 't zelfde tegen je bejaarde moeder of oma?

Wanneer zijn uw kinderen ooit veilig geweest?
Nu nie zwanzen hé. Type O negative goe vinden en op pensioen zijn?????????
Neen ik ben nog niet eens op pensieon. Maar de staat laat wel weten dat 't geld al lang op is.
Vreemde luizen?????? Kent gij dan alle andere 10 miljoen autochtonen? Zijn ook vreemden voor mij.

In elke groep zitten er criminelen. Ook bij Belgen hoor. De meerderheid daarentegen is niet crimineel. Maarja men focust steeds op een minderheid en veralgemeend daaruit. Hebt U daar cijfers van? wordt mij ook steeds gevraagd als ik lukraak iets beweer
Trouwens als alle immigranten in Antwerpen crimineel zouden zijn dan stond er geen steen meer recht in Antwerpen.

Maar een antwoord op mn vraag geven doe je niet he?
Vind jij dat het merendeel van de allochtonen hun hier gedragen zoals je het zou mogen verwachten van mensen die een beter leven hebben gevonden?
Oud 26 september 2008, 21:24   #35
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Neen ik ben nog niet eens op pensieon. Maar de staat laat wel weten dat 't geld al lang op is.
Aan de babyboomers..............
Ook buitensmijten misschien??

Citaat:
Maar een antwoord op mn vraag geven doe je niet he?
Vind jij dat het merendeel van de allochtonen hun hier gedragen zoals je het zou mogen verwachten van mensen die een beter leven hebben gevonden?
Yep.
En ik zal ook meteen een paar cijfers gebruiken die een paar blokkers op dit forum ponneerden.
400 000 migranten
4000 in de gevangenis
= 1 procent

Oud 27 september 2008, 19:49   #36
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aan de babyboomers..............
Ook buitensmijten misschien??

Yep.
En ik zal ook meteen een paar cijfers gebruiken die een paar blokkers op dit forum ponneerden.
400 000 migranten
4000 in de gevangenis
= 1 procent
Neennee, je moet de genaturaliseerden en tweede en derde generatieërs er ook bijtellen, dan heb je wel een heel ander getal denk ik.
Oud 27 september 2008, 20:57   #37
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Neennee, je moet de genaturaliseerden en tweede en derde generatieërs er ook bijtellen, dan heb je wel een heel ander getal denk ik.
Die 400 000 zijn genaturaliseerden en 1e en 2e generatie.
Van wie anders zouden deze cijfers zijn?
Plus dit was een maximumcijfer dat een VB'er aangaf op dit forum. Ik kan de referentie terugvinden als u wilt.

En in België zijn er ongeveer 9000 gevangenen in totaal.
Een aantal VB'ers zeiden dat er 4000 (wat volgens mij een grove overschatting is) van hen van allochtoon origine.

De reden waarom ik VB'er cijfers gebruik is omdat ze deze moeilijk kunnen weglachen als cijfers van 'poco' media.

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 27 september 2008 om 21:14.
Oud 27 september 2008, 21:15   #38
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Yep.
400 000 migranten
4000 in de gevangenis
= 1 procent
En hoeveel lopen er vrij rond maar hebben wel een strafblad? En gij gaat dus niet akkoord met de conclusie van De Nederlandse en Belgische Marokkaanse ouderen die toegeven dat er een buitenproportioneel probleem is met hun jongeren en er harder moet opgetreden worden?
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2008, 22:02   #39
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
En hoeveel lopen er vrij rond maar hebben wel een strafblad? En gij gaat dus niet akkoord met de conclusie van De Nederlandse en Belgische Marokkaanse ouderen die toegeven dat er een buitenproportioneel probleem is met hun jongeren en er harder moet opgetreden worden?
Wat bedoelt u precies met een strafblad?
Mensen met een strafblad zijn niet altijd beroepscriminelen.
Vele Belgen hebben een strafblad omwille van verkeersovertredingen of door dingen uit hun studententijd: openbare dronkenschap, drugsbezit, diefstal(fietsen), etc.

U moet dus iets specifieker zijn dan gewoon 'strafblad'.

Oud 27 september 2008, 22:28   #40
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat bedoelt u precies met een strafblad?
Mensen met een strafblad zijn niet altijd beroepscriminelen.
Vele Belgen hebben een strafblad omwille van verkeersovertredingen of door dingen uit hun studententijd: openbare dronkenschap, drugsbezit, diefstal(fietsen), etc.

U moet dus iets specifieker zijn dan gewoon 'strafblad'.
Doe geen moeite, de meerderheid hier vinden de meeste (sommige zelfs allen) allochtonen crapuul, de blanken het slachtoffer.
Mooi zwart/wit geen nuances, geen individuele verantwoordelijkheden.
Hun werkelijkheid is zo complex als een Disney-tekenfilm, waar slechterikken slecht zijn, goeierikken goed; heel overzichtelijk en duidelijk voor kinderen.
Sommige volwassenen blijven in de Disney-fase steken.

Oh ja, word je kritisch ben je poco, links, volksverrader, moslimlover,...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be