![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil dus wel ergens begrip opbrengen voor de uitbater. Want uiteindelijk heeft een subgroep van deze groep er zelf voor gezorgd dat veel mensen hun hart vasthouden als ze bepaalde groepen mensen zien. Als ik naar een openlucht zwembad ga, en ik zie er een groepje luidruchtige jonge Marokkanen, dan houd ik ook mijn hart vast. Ik kan er dan naast zitten, het kan gewoon een groep jongeren zijn, die plezier maakt, maar mijn ervaring heeft mij al geleerd dat het vaak herrie en heibel is met zulke gasten. Ben ik dan racistisch als ik twijfel of ik met mijn kinderen ga zwemme in zo'n zwembad? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() In Nederland hebben we ook al jaren gezeur met ongeoorloofd discriminatie gedoe bij dancings en disco's.
Meutes allahtone jongeren die naar binnen willen. Maar als je ze toe laat dan ben je de klandizie van de inboorlingen kwijt. Die vinden het niet leuk zoals hun vriendinnen behandeld en benaderd worden op een kultureel andere manier. En ook de bar-omzet keldert als je alcoholvrije allahtonen binnen haalt. In al die jaren is er nergens in het land een disco of dancing gekomen die zich richt op allahtoon publiek. Dat is toch een gat in de markt? Zakelijk gezien kennelijk geen levensvatbare propositie. En het lukt niet om subsidie te krijgen voor dergelijke uitgaansplekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Ha nee het CGKR had geen dossiers gevonden, spijtig 't zijn wel goeie gasten.. stoute uitbater !!
![]() |
#29 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Klanten weigeren louter door hun afkomst of huidskleur is racistisch.
Maar als die gasten de zaak een slechte imgao geven en (potentiele)klanten wegjagen heeft de baas zijn recht om zijn eigen zaak te beschermen. Maar ik weet niet wat precies aan de gang was dus kan ik niet oordelen. Laatst gewijzigd door Fiere Jood : 26 september 2008 om 12:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees ik ook niet in de kranten, in Nederland en nu ook in België, dat er zelfs vanwege de vreemdelingen, Marokkanen om ze niet te noemen, vraag is om hun herrieschoppers eindelijk eens harder aan te pakken omdat ze hun ganse gemeenschap een slechte naam geven? Meteen weer met "racisme" zitten zwaaien als de eigenaar van een zaak bepaalde individuen niet in zijn zaak wil, dat is zijn goed recht! Met wat zijn we hier bezig in dit kloteland? Moet het helemaal naar de bliksem ten gerieve van de heilige multicul? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(van 2:40 tot 3:35)
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1) de staat bekeek het louter administratief, nl het wel of niet hebben van een Belgische identiteitskaart. Eens die in handen zijn alle Belgen gelijk voor de wet. (*) Voor veel VB'ers is integratie nu net geen kwestie van pas, maar zijn tweede of derdegenereatiemigranten nog altijd vreemdelingen. (Trouwens nog een paar pikante uitspraken van Filip Deman te vinden op dit forum.) 2) terwijl er hier op het forum om de nu en dan hysterisch gehuil opstijgt wanneer diezelfde overheid campagnes opzet om meer migranten in haar rangen aan te trekken.
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Vlaams-nationalisme en racisme zijn toch ho zo onlosmakelijk verbonden. Hoe zou dat toch komen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit gehoord van: "Islam, the Arab nationalist movement" van Anwar Shaikh?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 september 2008 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Allochtonen kennen twee woorden : subsidie en racisme
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het staat iedereen vrij better bodies te bezoeken om een oordeel te vellen over deze zogezegde 'discriminatie' naar allochtonen toe
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 27 september 2008 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |